[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met Tim eens.. er stond laatst ook al een colomn op Vi.nl, dat ie verhuurd moet worden, voor zijn ontwikkeling.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laat Vermeer naar RBC gaan. Na het vertrekken van Aerts hebben die nog wel een goeie keeper nodig, want zo goed vind ik die Friebel ook weer niet :cool:

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat Vermeer nog niet goed genoeg is voor de Eredivisie en veel beter tot zijn recht komt bij een topper uit de GGD.Kan het ook wel fout hebben maar het beste is dat hij 1-2 jaar ergens elke week aan spelen toe komt (op een redelijk niveau)

Bij Ajax zou hij misschien hooguit 1 wedstrijd spelen op het einde van het seizoen als Ajax toch al verzekerd is van zijn plaats (wat die ook altijd moge zijn :))

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat dacht jij...op de eerste plaats natuurlijk:9

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat quotes:

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat brengt me op het volgende.. wat zijn jullie verwachtingen voor het volgende seizoen? Wie wordt kampioen en hoe gaat Ajax het doen?

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax kampioen (duh;))
    Ajax 2e ronde CL

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal even de 4 beste clubs doen van afgelopen seizoen:
    Ajax gaat het in ieder geval beter doen dan afgelopen seizoen. Ik verwacht geen topscorer in de vorm van een Ajax-speler, al zal er wel meer gescoord worden. CL: komen de 1ste ronde door.
    PSV gaat het stukken minder doen dan vorig seizoen, maar zal toch nog zeker aan kop aan, samen met Ajax. CL: zelfde als Ajax.
    AZ gaat het nog minder doen, en zal al snel 4e of 5e komen te staan.
    Feyenoord zal weer veel gaan scoren in de vorm van Kuyt en Kalou, maar speelt niet goed tegen makkelijkverslaanbare clubs. Een beetje een kopie van vorig jaar.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop iig dat NAC (mijn clubje :) ) het een stuk beter gaat doen. Ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren, want ze hebben veel spelers gecontracteerd onder andere dus ook van Hooijdonk. Ik hoop dat het goed genoeg zal zijn voor Europees voetbal, maar ik ben bang van niet omdat ik veel verwacht van Roda JC dit jaar nu Stevens weer trainer is. Die kan denk ik de boel daar wel op orde brengen, want voetballen kunnen ze echt wel bij Roda.
    Uiteraard zal ook Heerenveen het weer goed gaan doen zoals altijd, dus het zal moeilijk worden voor NAC, maar met een plek in het linker rijtje kan ik ook wel vrede hebben na het afgelopen seizoen :)

10. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Vermeer is beter dan de meeste andere keepers in de eredivisie. Een verhuur naar twente ofzo zou hem wel goed doen ja, maar met de GG divisie schiet die ook niks op.

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    1: Ajax Nu ze onder het juk van Koeman vandaan zijn, krijgt Blind het voetbalplezier en prestaties weer helemaal terug in Amsterdam.
    2: PSV Het gemis van van Bommel zal uiteindelijk zijn tol eisen in Einhoven.
    3: Roda JC Stevens kan met een uitstekende selectie de revelatie van het komende seizoen worden.
    4: Heerenveen Gaan weer een prima seizoen meemaken.
    5: Feyenoord Ach ja, best sneu dat er maar twee voetballers rondlopen.

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk trouwens dat Kalou uiteindelijk nog wel naar PSV gaat.. Heb je Hiddink gehoord op tv! ?!

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, Wat zei hij dan?

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij naar psv gaat.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoop het ook, zo hebben ze bij PSV tenminste weer eens een echte spits. Het gemis van Park en van Bommel zal wel hoog zijn verwacht ik, ik vraag me af wie die plekken met succes kunnen opvullen.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vergeet Vogel niet die ze ook heel erg gaan missen

Timmy Simmons ken ik te weinig om over hem een oordeel te vellen.Affellay wordt dit seizoen denk ik van vaste waarde binnen PSV maar v. Bommel ,Vogel en Park kan PSV moeilijk gelijkwaardig vervangen

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist dat Mika Väyrynen supergoed gaat worden.. Van Affellay weet ik het zo net nog niet

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Prognose voor volgend seizoen

1. Ajax - Danny Blind lijkt alles op de rails te hebben en wordt kampioen.
    2. PSV - Het vertrek van Van Bommel weegt iets te zwaar mee en daarom zakt PSV een plaatsje ten opzichte van vorig jaar.
    3. AZ - AZ gaat weer lang meedoen om de landstitel, maar het lukt weer nèt niet.
    4. NAC Breda - Na het rampseizoen van vorig jaar doen ze het nu geweldig met aanwinsten van Van Hooijdonk, Vidmar, Zwaanswijk, Sikora en nog veel meer.
    5. Feyenoord - Nu al interne problemen beloven weinig goeds voor Feyenoord dat zelfs een plekje daalt ten opzichte van vorige seizoen.
    6. SC Heerenveen - Een dramatische start zal worden ingehaald na de winter, en daarmee halen ze de zesde plaats
    7. Vitesse - Net als vorig seizoen. Weinig op aan te merken. Gewoon een goede subtopper
    8. FC Twente - De Tukkers gaan net als Vitesse een aardig seizoen beleven zonder hoge pieken of diepe dalen.
    9. FC Utrecht - Utrecht moet lang vechten voor zijn play-off plaats die slechts op het einde wordt veiliggesteld.
    10. Roda JC - Verliest op het nippertje de play-offs uit het oog. Kleurloos seizoen
    11. ADO Den Haag - Fraai seizoen wordt beloond met een elfde plaats
    12. FC Groningen - Weer weet Groningen net niet aan te haken bij de subtop. Erik Nevland wordt weer een sensatie
    13. Willem II - Aardige selectie, maar het wordt helaas een kleurloos seizoen.
    14. Heracles - Gaat zich, dankzij de aankopen die het heeft gemaakt, handhaven in de Eredivisie
    15. Sparta Rotterdam - Dè club uit Rotterdam. Zal lang vechten om de 15e plaats en zal zich ook handhaven.
    16. NEC Nijmegen - Het gaat steeds minder met de Nijmegenaren. Nacompetitie play-offs voor de Gelderse club deze keer.
    17. RKC Waalwijk - Och...Adrie Koster aan het roer van RKC. Gaat dat wel goedkomen? RKC degradeert bijna en zal zich moeten handhaven door middel van play-offs.
    18. RBC Roosendaal - Degradeert. Heeft te weinig kwaliteit voor nog een jaar Eredivisie.

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: en dan komt het knock out systeem voor uefa cup plekken (en voorronde CL)

Ik denk dat Feyenoord uiteindelijk toch voorronde CL haalt ten koste van PSV door dat ene duel. :) AZ heeft het al weer helemaal gehad aan het eind van het seizoen en gaat er gelijk uit met de knockouts.

Vitesse weet knap ook een UEFA cup ticket te behalen (ik ben dan wel voor Ajax, maar ik woon nog altijd in arnhem he)

@Mttz Rkc gaat niet degraderen hoor :p

Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  20. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk niet dat Sparta en Heracles zo hoog gaan eindigen. En ik denk dat PSV weer kampioen gaat worden ookal dat er veel belangrijke spelers zijn weggegaan maar dat is juist Hiddink's kracht van een groep niet wereldspelers toch een goede eenheid te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina