1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ik maak me ook zorgen, als simons niet komt, en goor en kuyt dadelijk weg zijn, wat gaat er dan gebeuren. Dan zijn we de belangrijkste spelers kwijt en ik heb nog niet gemerkt dat ze goede "betaalbare" vervanging op het oog hebben
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    ik weet het niet
    heel dat kk bestuurt verneukt de club

    wie willen er nouw komen , niemand

    er wou een rotterdammer 25 miljoen euro in de club steken maar word tegenhouden door jorien,

    mijn geld voor de scc is afgeschreven al, ik zal ook dit jaar wel de nodige uitwedstrijden bezoeken ( ajax uit :+ ) daar gaat het niet om

    maar als kuyt/kalou weg gaan dan is het over met de club
     
  3. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    maar een homofiele onruststoker als goor is ook geen pré in je team. als hij nou netjes alles binnes kamers houdt dan was er niks loos, maar alles direct naar buiten voordat hij ook maar iets van de club heeft vernomen.

    Kuyt weet je dat je die niet in Rotterdam en ook niet in Nederland kan houden, hij is te goed voor de Nederlandse competitie.

    Er lopen trouwens talenten genoeg nog, maar feijenoord heeft daar geen oogje voor, noem oliviera, welke op trainingsstage was maar niet goed is bevonden en er dit jaar in spanje bijna 30 heeft inliggen, Howard ex-keeper Man-U. Boularouz goede verdidiger, Landzaat. Feijenoord contracteerd dan liever Acuna, Peter van der Berg en Schreuder.
     
  4. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja ik wou dat ik er wat aan kon doen

    en idd word hoog tijd dat die jorien eens oprot
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Gister speelde Van de Sar weer lekker hoor.

    Wisten jullie trouwens al dat Van de Sar naar Manchester gaat ?? (denk het wel hoor :cool: )
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk wisten we dat al:)
     
  7. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland kan gewoon heel makkelijk scoren.
    We hebben ook heel veel kwaliteit, ookal spelen ze wat matig scoren ze nog makkelijk en je ziet altijd wel een paar floeiende combinaties of invidueele acties.
    En eindelijk heeft Nederland het achterin een keer goed staan.
    Ik vind het alleen onzin dat Mark v Bommel weg is gestuurt kan gewoon niet!
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 9 juni - 'Lindenbergh definitief van AZ naar Ajax'
    (Verslaggever DVD, Amsterdam, 15.36u GMT+01.00, AT5)
    Volgens diverse bronnen lijkt de overgang van Olaf Lindenbergh naar Ajax definitief, zo meldt AT5. De verdedigende-middenvelder was er met Ajax al een tijdje uit, alleen moest het financieel nog geregeld worden.

    Ajax had AZ afgelopen week een ultimatum gesteld omdat ze wat sneller wilden handelen met AZ. Vandaag loopt dit ultimatum af en is het niet geheel onlogisch dat de transfer vandaag ook werkelijk bevestigd wordt.

    Volgens diverse bronnen is AZ daadwerkelijk op het bod van Ajax ingegaan en is de overgang dus rond. Lindenbergh heeft al eerder voor Ajax gespeeld in de jeugd.

    Bron: Ajaxshowtime
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het klopt:)

    Goeie speler:) Hopen dat hij het goed zal doen:9
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Weet jij de precieze rede dan? Hij zal em echt niet zonder rede hebben weggestuurd:)..
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Reden was dat Van Bommel zijn taak niet uitvoerde zoals Van Basten en co. dat wilden.
    Hij dekte zijn man niet goed en liet hem vaak gewoon gaan.
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, plus nog een keer dat hij zijn man in de halve finale tegen A.C Milan liet lopen in de laatste minuut.
    Het resultaat daarvan mag genoeg bekend zijn, en dit wordt hem ook zwaar aangerekend.
    Ik vind het wel een goede zet van v.Basten, hij laat toch duidelijk zien dat het geen speeltuin is bij oranje.
    Wat vielen die van Persie en Maduro gisteren geweldig in trouwens. Nederlands twee grootste talenten, en dat lieten ze wel zien _O_ .
    De toekomst ziet er zeer zonnig uit voor oranje, sterker nog, we gaan naar Duitsland toe!! (weet ik haast zeker)
     
  13. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0

    Er voerden wel meer spelers tegen roemenie hun taken niet uit! en VD VAART speelde ook als een krant.
    Een speler als v bommel stuur je niet naar huis vind je het gek dat hij minder in oranje speelt.
    Hij krijgt bij psv een vrije rol op het middeveld en cocu of vogel pakken dan ook vaak zijn man op.
    En met een ruit spelen kan nederland gewoon niet.
    Echt een onzin dat hij v bommel naar huis stuurt hij maakt zich echt nog wel waar bij oranje.
    Als je een speler die PSV naar de halve finale heeft gelijd niet aan het voetballen krijg moet je ook wat bij jezelf afvragen.
    En kom niet met argumenten, dat davids kluivert en seedorf ook niet geselecteert worden hetzelfde is.
    Dat zijn volgevreten veddetes die over hun top zijn, en niet spelen en waar je al jaen van weet dat ze niet functonineren in oranje.
    V Bommel heeft ook goede wedstrijden gespeelt maar niet zoals bij psv.
    Snap ook niet dat niet dan niet Vlaar naar huis stuurt mischien 1 wedstrijd op hoog niveo gespeelt.
    V Basten kan gewoon alleen maa door zijn ajax brilletje kijken.
    En dan hebben we nog niet eens over dat ie Bouma en ooijer ook naar huis heeft gestuurt.
    Welke verdeding is het minst verslagen in de eredivisie?
    :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Opdam en Heitinga het prima gedaan hebben over twee wedstrijden gezien. En dat van der vaart ook slecht speelde is natuurlijk geen argument om van bommel erin te houden ook al ben je niet tevreden over hem.
     
  15. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Opdam en Heitinga waren cker goed. Van der Vaart speelt te constant voor het team van Van Basten, hij wil graag veel (jong) talent dat snel de bal kan rond houden en Rafael kan dat niet zo goed als Marco dat zou willen.
    Morgen overigens zijn bruiloft he, wie gaat er kijken??
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    we gaan naar spangen toe
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zegt dat Van Basten door een Ajax-bril kijkt, maar volgens mij kijk jij hier juist door een PSV-bril. Je slaat echt onzin uit. Van Bommel speelt niet goed bij Oranje, waarom zou je hem dan meenemen? Als een speler niet goed speelt, hoeft ie imo niet mee.
    Bij PSV houden ze er rekening mee dat Van Bommel verdedigend vaker te kort schiet, en kan het opgevangen worden (en er kan ook op getraind worden). Bij Oranje kun je dat toch niet doen? Je gaat toch geen team bouwen om 1 speler? Stel dat ie uitvalt, en je hele team valt uit elkaar...
     
  18. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    sparta is terug in de eredivisie. dat leek er lange tijd niet op maar in het laaste kwartier won sparta als nog.
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me dan afvraag, vooral over het laatste stukje, is of je als keeper wel van je lijn afmag als de bal geschoten is??

    de buitenspel regel vind ik wel goed, en word ook wel eens tijd..

    en die regel dat je de bal niet mag aanraken, tot wanneer geld dat? want dat haalt toch wel de snelheid uit een spel, terwijl ze dat wilde versnellen met de snelle vrije trap...
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het versnelt toch juist? Als jij een vrije trap krijgt, mag de tegenstander de bal dus niet meer aanraken. Hierdoor kun je het spel sneller hervatten, omdat de bal dus niet meegenomen wordt en achteraf nog even teruggerold of iets dergelijks.

    Maar wat als je denkt dat je mag ingooien maar de scheidsrechter beslist anders? Dan heb je de bal al in je handen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina