1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het volledig eens met Mtthz
    Ajax doet het beter dan vorige seizoen, NAC heeft goede aankopen gedaan en bij Feijenoord denk ik dat het niet zo goed zal gaan, ze hebben weinig aankopen gedaan en dat gedoe met Bart Goor kan ze nog eens lelijk gaan raken.
    Zou wel zonde zijn .

En hoe gaan ajax en PSV het in de voor ronde champions league en champions league zelf doen (mocht ajax doorgaan na de voorrondes)

Ik hoop dat PSV het net zo goed gaat doen als vorig seizoen met Timmy Siomons uit belgie.
    En ajax doet het deze keer denk ik beter ze overleven de voorrondes en de poulefases.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen wel een héleboel leuke wedstrijden!

Ik hoorde trouwens dat Hiddink misschien Australie gaat coachen op het WK. Heeft dit invloed op de prestaties van psv denken jullie?

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee ik denk het niet, Fred Rutten en Eijkelkamp hebben al een paar x bewezen uitstekend in te weten vallen als Hiddink er niet was.

En Bart Goor gaat nu definitief weg bij F'noord.

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ooijer weg naar Genoa. En een Costaricaanse back komt voor een oefenstage naar Zuid-Korea voor het toernooi met PSV waar hij o.a. moet spele tegen Totemham, Boca Juniors.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Die vervanger kan nooit de kwaliteit halen van Ooijer.
    Dus dat is alweer een tegenvaller van p$v

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jap straks gaat Lee ook nog eens weg naar ManU...ze lopen leeg.

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar p$v zijn slimmer dan wij denken :confused:.
    Net zoals vorig seizoen liep het erg leeg met robben en kezman.
    En ze deden het dit jaar beter.
    Kijken wat die simons in houd en affelay zie ik dit jaar nog niks worden.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Anderlecht verlost Bart Goor van Feyenoord

9/7/2005 14:12

Bart Goor speelt de komende drie jaar bij Anderlecht. De club uit Brussel bleek na lang onderhandelen bereid de door Feyenoord gevraagde transfersom te betalen. Goor koerste sinds het afketsen van de komst van Timmy Simons openlijk af op een breuk met de Rotterdammers, met veel sneren over en weer.
    De 32-jarige linkermiddenvelder kende een behoorlijk eerste seizoen bij Feyenoord. Goor scoorde als aanvoerder zeven keer en was met Salomon Kalou en Dirk Kuijt de beste en meest constante Feyenoorder. Toch bleek de Belgische international teleurgesteld over de daadkracht van het bestuur van Feyenoord, dat er maar niet in slaagde echte versterkingen te halen.

Toen Feyenoord ook naast Simons greep, ontstond er een vrijwel constant gemopper. Goor liet via de pers weten geen toekomst te zien bij de Rotterdammers en namens Feyenoord kreeg de verongelijkte Belg steeds te horen dat hij gewoon nog een contract had en zich als professional moest gedragen.

Uiteindelijk verloste Anderlecht Goor van zijn werkgever. Na zijn actieve carrière treedt hij toe tot de technische staf van de club uit Brussel. Goor sluit zich zaterdagmiddag al aan bij paarswit, dat op trainingskamp gaat in Ermelo.

Tegelijkertijd met de transfer van Goor bereikten Anderlecht en Feyenoord ook een akkoord over Timothy Derijck, die naar Rotterdam verhuist.

Edit:// zie dat het al gepost is |:-

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Veel veranderingen bij PSV en Feyenoord zeg. Ik vond Bart Goor nooit echt goed, maar andere mensen denken daar anders over. Gelukkig is Ajax is stabiel, maar je weet nooit wat voor een verrassingen er nog volgen dit seizoen.

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt niet goed :{.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voor wie niet?:+ Voor AZ is het mooi dat hij blijft, deze Hensbroeker is gewoon erg goed aan het verdedigen de laatste tijd. Voor zn ontwikkeling zou het misschien beter zijn dat hij naar een betere club gaat, mischien wel in het buitenland. Momenteel is er in nederland namelijk imo niet echt een club die veel beter is dan AZ. nee, Ajax ook niet O-)

EDIT: ik hoorde laatst over het bod dat Chelsea op Ronaldinho heeft gemaakt, die bedragen zijn gewoon ziek. 120 Miljoen Euro voor één speler. het moet niet gekker worden :)

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    120 Miljoen!! Gast dat is gewoon ziek! Maar Ronaldinho is natuurlijk wel erg goed en Barcelona laat hem niet zomaar gaan.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Zeide ze dat ook al niet over Landzaat en Kromkamp?

15. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Bron? is echt heel veel geld. dat is nog nooit voor een speler betaald, en ronaldinho heeft net zijn contract met 5 jaar verlengt, met een optie voor nog 2...

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat dacht je van Ronaldinho Chelsea 120 miljoen in te voeren in google, krijg je een flink lijstje resultaten.

EDIT: Ik hoorde het trouwens via de radio.

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Feyenoord doet miljoenenbod op Landzaat volgens vi.nl. Ik ben benieuwd hoeveel miljoenen dat zijn? Er wordt gesproken over het geld dat Bart Goor heeft opgeleverd maar dat is maar 1,5 miljoen!!! Wordt niks denk ik.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord heeft geen miljoenen :p en Ronaldinho naar Chelsea is geen goed plan.. Die man zit heerlijk in Barca, waar hij top speelt.. in Engeland is voetbal heel anders, en daar zal hij denk ik niet in passen..

19. mars15

mars15 Guest

Ajax heeft in het oefenduel met hoofdklasser WHC pas in blessuretijd de winst weten te pakken. Voor de Amsterdammers scoorde Boukhari de 4-3. In de rust was het 3-3.

Ajax kwam telkens op voorsprong. De doelpuntermakers waren Anastasiou, Lindgren en De Mul.

hahah en eerst allemaal feyenoord uitlachen

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    maar jullie vergeten de wedstrijd tegen DWV.. die werd met 7-0 gewonnen..
    Dat is dus 2x winnen, en feyenoord moet die 2e keer nog doen d8 ik.. ;)

Edit:// ohw neej niet :p maar winnen is winnen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina