Ik lach Feyenoord pas uit als we op het Leidseplein staan. Elke krant en stuff weet weer te melden dat ajax de beste selectie heeft maar zoveel is er niet verbeterd met vorig jaar wat een zeer matig jaar was. Ik denk dat we PSV met zn allen weer dik onderschatten.
Landzaat wordt 'm niet voor Feyenoord:
Erwin Koeman: 'Landzaat lijkt me utopie'
12/7/2005 10:04
Het bod dat Feyenoord bij AZ heeft neergelegd op Denny Landzaat, heeft weinig indruk gemaakt in Alkmaar. Bovendien heeft ook Feyenoord-coach Erwin Koeman nauwelijks hoop op de komst van de populaire middenvelder. 'Eigenlijk heb ik niet eens zin om erover te praten.'
In het AD vertelde Koeman dat hij geen rekening houdt met het slagen van de transfer. 'Natuurlijk wil ik als trainer zijnde hem er graag bij hebben. Maar wie niet? (...) Het lijkt me een utopie. Landzaat zit niet in mijn hoofd.'
AZ peinst er voorlopig niet over in te gaan op het eerste officiële bod van de Rotterdammers. 'Het bedrag dat Feyenoord wil betalen, is voor ons onbespreekbaar. Daar gaan we niet eens over onderhandelen', aldus Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ.
'We willen in het belang van de spelers best meewerken aan transfers, maar dan moet wel een goed bedrag worden betaald. Want het liefst houden we de groep intact. Sterker nog: we hopen binnen zes à acht weken een aantal contracten open te breken', voegt voorzitter Dirk Scheringa nog toe.
Landzaat staat de hele zomer al in de belangstelling van tal van clubs in heel Europa. Fiorentina deed onlangs een poging de Nederlandse international los te weken voor 2,5 miljoen, maar ook die transfersom voldoet bij lange na niet. De 29-jarige Amsterdammer staat tot medio 2007 onder contract bij AZ.
(bron: vi.nl)
Laatst bewerkt: 12 jul 2005