1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Oefenwedstrijd:
    USOWA University-P$V 0-1 :{.
    Ook erg slecht tegen zo team.

2. mars15

mars15 Guest

ik vind gewoon schandalig dat optreden van die kut kit
    een beetje met die paarden en busjes inrijden op een menigte waar ook gewoon onschuldige mensen tussen staan vaders met hun kleine kinderen en die kregen ook gewoon klappen van de ME

en maar janken bij opsporing verzocht die politie :mad:

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Valt ook wel weer mee hoor :)

Van www.psv.nl:

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    O ok.
    Nou dan maar zien wat ze bij de volgende wedstrijden doen.
    Ajax oefenwedstrijden:Redelijk erg Bagger
    F#y#noord oefenwedstrijden: Ook Bagger
    P$v oefenwedstrijden:....

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die wedstrijden van Ajax vind ik wel meevallen.. 7-0 en 4-3.. die eerste is toch wel duidelijk.. die tweede was bagger.. dus is btj bagger :p

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En gister 0-4 van Quick '20.
    Werd wel gezegt dat ajax niet goed speelde :{.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Schandalig inderdaad:mad:

8. mars15

mars15 Guest

is dat nieuw dan :+

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee Feyenoord speelt lekker }:]

10. mars15

mars15 Guest

Feyenoord speelt kut O-)

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Rosenberg eigelijk nog tegenvallen.
    1 doelpuntje en hij wint wat kopduels maar meer nog niet....:{.

12. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik wou is even melden dat ik verwacht dat Rosenberg de komende jaren de topscoorders lijst van de Eredivisie zal domineren.

Toedels!

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit volkomen terecht.
    Voor wie niet weet wat er aan de hand was hier het filmpje: pas op kan schokkend zijn! Hier het gruwelijke filmpje

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De eerste "grote" transfer van dit seizoen zit er aan te komen
    Viera is toch een belangrijke speler voor Arsenal die ze niet makkelijk kunnen missen. Misschien halen ze nu Davids wel voor deze positie ;)

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ik dacht dat Madrid Viera zo graag wilde hebben???

Beter halen ze idd Davids. Komt denk ik wel tot zijn recht daar.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    beide nieuwtjes ben ik blij om :cool:

En wat Ananas zegt: No way dat ie dat gaat doen.. dat zou me heel erg verbazen, gezien het feit dat Kuijt-Kalou samen het dubbele hebben gescoord, in 1 seizoen, waar hij zijn hele prof carriere voor nodig had..

17. mars15

mars15 Guest

FEYENOORD BEREIKT AKKOORD MET JOHN OWOERI

Feyenoord en John Owoeri hebben donderdag een akkoord bereikt over een éénjarig contract met de mogelijkheid tot een langere verbintenis. De razendsnelle Nigeriaanse aanvaller die uitblonk tijdens het WK voor spelers onder de 20 jaar, verbleef de afgelopen week op proef in De Kuip. Owoeri zal zich aansluiten bij de selectie zodra de administratieve formaliteiten rond zijn verbintenis afgerond zijn.

grote strik om castelen :)

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Owoeri...doen jullie netjes:) Hele goeie, nu kunnen jullie Castelen laten gaan naar Monaco

Een André Ooijer is ook weg zie ik net op www.vi.nl

19. mars15

mars15 Guest

deze jongenman mag doodvallen van mij

Salomon Kalou heeft tegenover het Algemeen Dagblad aangegeven dat hij het nieuwe seizoen wil beginnen bij PSV en dus zo snel mogelijk wil vertrekken bij Feyenoord. Feyenoord herhaalde gisteren bij monde van technisch directeur Mark Wotte als reactie hierop dat Kalou niet te koop is 'en zéker niet voor de concurrentie'.

Kalou motiveerde zijn streven in de krant. ,,Het is het beste voor mij én voor Feyenoord, omdat de club zo nog een mooie transfersom voor me kan krijgen.'' In een openhartig interview verklaart Kalou dat hij graag naar PSV wil, omdat hij hogerop wil. Maar tegelijkertijd wil hij in Nederland blijven. ,,Feyenoord is een mooie club, maar PSV is veel verder. Daar kan ik Champions League spelen. Als ik me wil verbeteren, kán ik alleen maar naar PSV. Ik wil namelijk Nederlander worden, ik droom ervan om voor het Nederlands elftal te spelen. Daarom wil ik nu absoluut niet naar het buitenland.''

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Beetje trieste opmerking dat hij mag doodvallen van je, Feyenoord is momenteel een poepclub die niets kan bereiken in Europees verband, face it... Die jongen kan en wil hogerop, en heeft de ambitie om bij PSV te spelen. Zoals hij zelf ookal zegt in het AD:

Als hij wel zn plezier verliest, zal hij er niet beter op gaan spelen. Nu krijgt Feyenoord er nog een dik pak geld voor, en daar kunnen ze eventueel een andere top spits voor aantrekken, maar als hij wel het plezier verliest zal dat zn spel beïnvloeden en komt hij op de bank te zitten. Oh, wat heeft Feyenoord dan toch veel aan hem :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina