1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gaat lekker met jullie. En ik altijd denken dat bij ons rommelde. Maar volgens mij is de enige echte slangenkuil in Rotterdam te vinden... Eerst conflicten met Goor (prachtnaam), dan met Leonardo en nu weer met Kalou. Ik vind die Mark Wotte ook echt een vage kerel hoor. Eerst steeds beweren dat Goor zeker blijft bij Feyenoord, maar uiteindelijk laten ze hem toch de Kuip uitlopen. Ik zie zo Kalou alsnog naar Eindhoven vertrekken, als ze een mooie zak geld op tafel leggen. Wotte zei dat hij geen enkel bod serieus neemt van PSV, maar als Guus met een grote zak poen naar de Kuip komt laat hij hem zo gaan.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Feyenoord volgend jaar gouden gids divisie!!!! Hahahaha lekker voor die kakkerlakken.

Sparta is de club van Rotterdam!!!!!

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord gaat cker met rasse schreden Achteruit.. ik zie daar voorlopig GEEN kampioen in, laat staan een CL kandidaat...

4. mars15

mars15 Guest

nee die gozer mag doodvallen zo snel mogelijk Als Feyenoord er niet was geweest, stond hij nu nog schoenen te poetsen op straat. Hij mot gewoon niet zeiken.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    :cool:.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jon Dahl Tomasson gaat van AC Milan naar Vfb Stutgart.

Vind ik best wel een opmerkelijke transfer.Tomasson kwam volgens mij toch wel redelijk veel aan spelen toe (wel als invaller) bij AC :confused:

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zeer opmerkelijk idd, erg vreemd. Hij was eigenlijk altijd een laatste uitvalbasis bij ze en kon net in het eind van de wedstrijd de winst betekenen door een belangrijke goal. Denk maar aan dat verschrikkelijk onverdiende verlies van PSV in de CL, die heeft hij ook mooi op zn naam staan. Vreemd...

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Eindelijk _O_

Rosenberg laat zich zien :cool:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Moeilijk he, tegen een amateur club 3x te scoren :{

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zegt ie toch ook niet. Hij laat zich eindelijk zien. Zou wat zijn als ie nog geen wedstrijd had gescoord. Dit is denk ik ook wel goed voor zijn zelfvertrouwen. Komt helemaal goed dit jaar :D

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vegetom snapt mij ;)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kuijt is de nieuwe aanvoerder bij Feyenoord

13. mars15

mars15 Guest

feyenoord espanyol 2-1
    kuyt 2x

14. mars15

mars15 Guest

Lyon vraagt 45 miljoen euro voor Essien
    18 juli 2005, 14:39
    Door: Wilbert van Dijk
    Olympique Lyon wil 45 miljoen euro krijgen voor Michael Essien. Voorzitter Jean-Michel Aulas heeft dit inmiddels aan Chelsea, dat de middenvelder over wil nemen, bekend gemaakt.
    Zelf heeft Essien wel oren naar een vertrek naar Chelsea. De 22-jarige Ghanees staat nog tot medio 2008 onder contract bij de Franse kampioen. Als Aula terugkeert in Frankrijk zullen de gesprekken hervat worden. De voorzitter verblijft momenteel in Zuid Korea.

Daar strijdt Lyon om de Peace Cup. Als de Franse grootmacht de finale niet haalt, zullen ze over drie dagen terugkeren. Anders zal het toernooi tot volgende week maandag duren.

Waarschijnlijk zal Essien niet voor 45 mijoen euro naar Engeland vertrekken, zo meldt de Franse krant L´Equipe. Chelsea heeft geweigerd dit bedrag te betalen voor de begaafde middenvelder. Naast Chelsea is ook Arsenal geïnteresseerd in Michael Essien.

15. mars15

mars15 Guest

Britse belangstelling voor Bruno Basto
    18 juli 2005, 15:45
    Door: Patrick Boor
    Feyenoorder Bruno Basto staat nadrukkelijk in de belangstelling van enkele clubs uit Engeland. Technisch directeur Mark Wotte gaf vanuit China prijs dat enkele ploegen geïnteresseerd zijn, maar hij wilde nog geen namen bekend maken.
    Wotte vertelde vanuit een snikheet Nanjing in China, waar Feyenoord zich op dit moment klaarstoomt voor het nieuwe voetbalseizoen, dat er alleen gepraat kan worden als de geïnteresseerde ploegen Basto willen kopen. Een verhuurperiode is uitgesloten.

Basto werd het afgelopen seizoen transfervrij door Feyenoord overgenomen van Bordeaux. De Portugese linkervleugelverdediger speelde zich vlot in de basis, maar moest na aanhoudende kritiek op zijn functioneren het veld ruimen. Toch kwam hij nog tot een totaal van 18 competitiewedstrijden.

Eerder liet trainer Erwin Koeman al weten de verdediger niet te gebruiken. De nieuwe coach ziet meer heil in Pascal Bosschaart, Patrick Mtiliga en Ferne Snoyl voor de linksbackpositie.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Shaun Wright Phillips heeft bij Chelsea getekend. Voor een bedrag van 31 miljoen!!!!! Dat is toch te ziek echt focking veel voor hem hoor!!!

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Oef ja dat is ziek...;) Maarja Chelski heeft poen zat he

18. mars15

mars15 Guest

ze kloppen allemaal geld bij chelsea

lekker duur verkopen

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk. De clubs weten dat de eigenaar van Chelski veel poen heeft en dat ze niet zo beroerd zijn om een leuke cent neer te tellen:) Even kijken of we Charisteas daar voor 30 miljoen kunnen slijten :D

Castelen zou genoemd zijn als opvolger van Wright-Phillips

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ja ik kan het ook begrijpen hoor van die clubs. ik zou ook om de hoofdprijs vragen als chelski aanklopt voor 1 van je bepalende spelers. Je weet toch wel dat ze betalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina