1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik bedoel maar;)

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha ja idd.

3. mars15

mars15 Guest

strik er om en weg doen ;)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Chelsea heeft nu met Wright-Phillips,Robben,Duff en Joe Cole 4 vleugelspitsen die echt tot de betere spelers behoren.Ik hoop maar dat Robben nog genoeg aan spelen toe komt.

Basto zou ik meteen weg doen (ook al is het voor niets) want hij is zo een beetje de slechste back (samen met Mtiliga) uit de HCE

Castelen zou ik niet verkopen want anders hebben ze op Kalou na ( die binnenkort dus ook weg is ;)) niemand die echt op de vleugel kan spelen, Vincken is denk ik nog net niet goed genoeg voor het 1ste.

5. mars15

mars15 Guest

Owoeri
    en vincken kan het wel aan

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ...als Feyenoord genoegen gaat nemen met een 5-6 plaats wel ja

7. mars15

mars15 Guest

pff je ziet het van zelf wel...

8. mars15

mars15 Guest

Onrust bij FC Utrecht-Anderlecht
    Sunday, 17 July 2005
    De politie heeft zaterdag vier aanhoudingen verricht wegens onrust rond het oefenduel tussen FC Utrecht en Anderlecht op Sportcomplex Woerden.Na de wedstrijd zochten twintig tot honderd fans de confrontatie met elkaar in de kantine van de voetbalclub. Ongeveer twintig agenten wisten de groep met behulp van politiehonden te scheiden. Ook in Woerden zelf gingen dronken fans met elkaar op de vuist. Een 21-jarige Nieuwegeiner werd aangehouden omdat hij op iemand intrapte die al op de grond lag.Eerder op de dag waren 68 Belgische supporters zonder kaartje, waarvan vijftig met een stadionverbod, naar huis gestuurd. De voetbalfans werden door agenten te paard naar een fietstunnel begeleid. Daar moesten ze wachten op de bussen die hun naar België zouden vervoeren.De politie zette honden in en moest de wapenstok hanteren omdat de Belgen opstandig werden en de agenten provoceerden.bron:rtvutrecht.nl

hehe lekker hoor

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Woensdag om 12.00 uur live bij Eurosport een Peace Cup duel tussen PSV en Lyon. Lijkt me wel een leuk potje, dit zijn momenteel wel de beste clubs uit het toernooitje(Samen met de Spurs). Ik had meer verwacht van Boca Joniors maar die zijn allemaal nog moe van alle gespeelde wedstrijden denk ik.

Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    uit de colomn van Johan Derksen. _O_ het gaat erover dat Barbera Barend de nieuwe presentatrice is van Voetbal Insite.. dan die zin ertussen, Briljant :D _O_

(tis niet offtopic, tis voetbal ;) )

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus Voetbal Insite gaat zonder Wilfred Genee wel door?

Ik had eerder verwacht dat hij samen met Johan Derksen op Talpa een nieuwe voetbal "talkshow" krijgt.

Wel jammer dat ze nu niet meer met elkaar aan tafel zitten, vond het altijd wel leuk als ze niet dezelfde mening etc hadden :)

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jha, ben ik met je eens, VI was altijd leuk om te kijken, als Johan zijn mening probeerde door te drukken :p

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En het goede van Wilfred Genee vond ik juist dat hij daar ook vaak op in ging waardoor er een discussie ontstond :)

14. mars15

mars15 Guest

97 jaar geleden werd de mooiste club van de wereld opgericht op 19 juli

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Oke, bedankt voor deze info.

15 jaar geleden werd Barbapapa's voor het eerst uitgezonden, Op 23 Mei om 16:01 om precies te zijn.

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    `
    Sorry jongen maar dat was 105 jaar geleden op 12 maart O-)

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik wil dat er ergens spanje en italie ruim behandeld worden.zoals rtl met engelsvoetbal deed.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Canal+ :+

Tja verder heb je op Eurosport altijd Eurogoals waari ze ook samenvattingen uit Spanje en Italie laten zien :)

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    is er eigelijk alweer nieuws over van persi? of komt dat pas over een tijdje?

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Laatste wat ik gehoord heb is dat Wenger hem niet meeneemt naar het Amsterdam Tournament, omdat hij bang is dat de supporters van Ajax zich gaan uitlaten over de "zaak" van Persie. Hij neemt hem in bescherming. Vind ik wel goed trouwens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina