[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jah, vind ik ook zeer goed van Wenger.. die gasten van de F zijn niet allemaal even lief, en eens een Feyenoorder, altijd een Feyenoorder.. (wat ik roerend met ze eens ben :p )

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ben ik ook met ze eens maar dan wel positief en niet negatief O-) . hoop zo dat feyenoord het weer goed gaat doen.en dan vooral de verdediging(stelletje sukkels voorig seizoen :mad: )

edit:

De Argentijn Ruben Omar Romano, trainer van de Mexicaanse voetbalclub CD Cruz Azul, is dinsdag ontvoerd. Volgens vice-voorzitter Alfredo Alvarez was hij na de training op weg naar huis, toen vijf mannen zijn auto dwongen te stoppen en hem eruit sleurden.

Alvarez vertelde niet of er losgeld is geëist. Kidnapping is, zeker in Mexico-Stad, aan de orde van de dag. Cruz Azul raakte onlangs in opspraak door twee dopinggevallen. De internationals Galindo en Carmona werden bij het toernooi om de Confederatie-beker in Duitsland betrapt op het gebruik van nandrolon. Ze zijn voor een jaar geschorst.

bron: planet.nl

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tag Tag _0/

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat ik niet snap is dat andere clubs nog belangstelling in Charisteas hebben.

Na een goed EK heeft hij een heel slecht jaar gehad en voor het Ek was hij ook al niet al te goed.Dus het lijkt ne duidelijk dat hij tijdens het EK boven zijn niveau speelde.

Aan hand van wedstrijden buiten het EK zou ik niet weten welke club een speler als Charisteas wil hebben en om hem alleen te kopen omdat hij 6 goede wedstrijden tijdens het EK heeft gespeeld vind ik ook niet echt verstandig

Maar voor Ajax zou het wel leuk zijn als ze hem met zo weinig mogelijk verlies kunnen verkopen

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    18 maart O-)

Maarre Harry weg bij Ajax? Ik ben er niet rouwig om....

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Vorig jaar in de Arena toen Ajax speelde tegen Arsenal voor het AT kreeg hij toch een spreekkoren naar zich toe geroepen zeg }:] Enne fluitconcerten als hij aan de bal was. 50.000 man die hem uitfluitten. Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Zelfs niet bij Mark van Bommel O-)

8. mars15

mars15 Guest

'Spelers roepen heel snel om hun moeder'

19/7/2005 23:08

Om de druk bij zijn spelers weg te nemen, weigerde Danny Blind aan het einde van vorig seizoen met de waan van de dag te leven. De opvolger van de opgestapte Ronald Koeman wees continu naar het nieuwe seizoen dat over een paar weken begint. VI maakt een tussenstand op, halverwege de voorbereiding.

Inmiddels kent Blind zijn selectie beter, maar hij is niet tevreden over wat hij tot nog toe zag. 'We trainen behoorlijk pittig en dat heeft zijn uitwerking. Bij sommigen liepen vorige week de benen al na twintig minuten vol. Je zag de nauwkeurigheid afnemen daardoor en dat moet je meenemen in je oordeel. Er zijn spelers die al héél snel om hun moeder roepen, maar ik zoek bewust de grenzen op.'

hahaha mietjes :+

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA-ranglijst:

Brazilië 846
    Argentinië 787
    Nederland 781
    Tsjechië 778
    Mexico 768
    Verenigde Staten 765
    Frankrijk 749
    Engeland 744
    Spanje 744
    Portugal 739

Geinig...

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat mij opvalt is de klassering van Mexico en Verenigde Staten...

Waaruit worden deze klassementen precies gemaakt?
    Weet iemand dat?

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Oefenwedstrijden en Kwalificatie en WK'S enz.
    Maarja VS wint alles in hun makkelijke kwalificatie dus hun krijgen sneller punten erbij.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wahaha lollig:) Een derde plaats deze x...Maar ik vind die lijst altijd een beetje vaag. Ja want idd. USA en Mexico winnen bijna alle wedstrijden omdat ze tegen landen spelen als Trinidad, Jamaica, Honduras en Panama.

Maar laten we dit moment maar even koesteren en hopen dat we de Argentijnen ook maar eventjes langs gaan:)

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Oke! Ach het is wel een kunst om van die "mindere" landjes te winnen hoor, Nederland heeft er vaak genoeg moeite mee :+

Maar wat we kunnen concluderen is dat Nederland de beste van Europa is!

Er staat trouwens geen Afrikaans land in, tevens ook geen Aziaatisch land.

14. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Waar is Duitsland?

Vanavond Fortuna - Ajax. Als supporter van Fortuna ga ik erheen natuurlijk. :cool:

15. mars15

mars15 Guest

Ghaly en Saidi verslapen zich
    [ www.radio-rijnmond.nl ]

Het Sheraton Hotel vanmiddag 19 juli 2005 om 16.32 uur. Henk Duut rent vanuit de spelersbus de lobby van het sjieke hotel binnen en gaat op zoek naar een telefoon. Hij belt maar krijgt niemand te pakken. De assistent van Erwin Koeman gaat terug naar de bus die vertrekt richting het trainingsveld. Zes minuten later komt een suf kijkende Hossam Ghaly de centrale hal van het hotel binnenwandelen. ' Did they already left', vraag hij ons. 'Ja, Hossam je collega's zijn net vertrokken.' Voordat we die zin afgemaakt hebben is hij alweer vertrokken. Terug naar zijn kamer waar Karim Saidi waarschijnlijk nog ligt te slapen. Het tweetal is te laat en mist de training. De nieuwe trainer en beetje kennende zal hij ze ongetwijfeld bestraffend toespreken.

Wat een klootzakken joh, moet je om fucking half 5 S MIDDAGS werken, krijgen ze het godverdegodver nog voor mekaar om zich te
    verslapen!!!!

Dan ben je wel een echte prof hoor!!!
    Moet ik es proberen hiero.........

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Duitsland staat in die lijst maar tussen de 20-30.

Dat komt omdat alleen officiele duels (dus geen oefeninterlands) invloed hebben op de tabel.En aangezien Duitsland die niet heeft zakken ze.

Maar dat lijstje moet je idd met een korrel zout nemen aangezien Mexico, de VS en Frankrijk er in staan :)

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    21 staat deutschland.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    HA!! goed voor onze oosterburen :+

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nope, heb net gelezen dat ze na de Cofederation-cup tot op plek 11 zijn gestegen :mad:

Maar ach 16 augustus maken we de duitsers wel in:D

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het zijn Noord-Afrikanen. Die doen altijd om half 5 een siësta:)

Of zit ik nu uit me nek te lullen? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina