1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Arsenal ziet wel heil in Davids :)

Eerder had dacht ik Real Madrid toch ook al interresse getoont? Was dat afgeketst oid?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb idd ook nooit meer iets gehoord van dat Davids naar Real gaat, zal misschien wel met de vechtpartij te maken hebben :confused:

Maar zoals ik al eerder in dit topic zij lijkt me Arsenal een goede club voor Davids zeker omdat ze wel iemand met ervaring nodig hebben voor de plek van Viera

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hij lijkt me perfect voor et middenveld van Arsenal, samen met Fabregas, Pires en Ljungberg zou dat echt een relaxt middenveld zijn :eek:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja, Pires en Ljunberg willen Arsenal ook het liefste verlaten maar ik neem aan dat ze er dit seizoen nog wel blijven

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Logisch:)

Verliezen van Feyenoord is immers hetzelfde als verliezen van Achilles 1894O-)

Maar zoiets gebeurd wel vaker met clubs uit Zuid-Amerika... Beetje lichtgeraakte types:)

6. mars15

mars15 Guest

Twee tegendoelpunten in drie minuten, dat was net iets te veel tegenslag voor de heetgebakerde Zuid Amerikanen. Dat bleek uit de reactie na een stevige tackle van invaller Hossam Ghaly. De Egyptenaar was nog niet opgestaan, toen hij al werd neergeschopt door zijn tegenstander. Daarna explodeerde de wedstrijd en ontstond een vechtpartij waaraan binnen een paar seconden alles en iedereen meedeed: veldspelers, keepers en reserves. Kalou werd achterna gezeten door de doelman van Nacional, waarna ex-Flamengo speler André Bahia aantoonde al eerder met dit bijltje te hebben gehakt. Hij ontzette zijn ploeggenoot op uiterst kordate wijze. Ondertussen was het complete middenveld al omgetoverd tot één groot slagveld. De schermutselingen duurden zo lang, dat Feyenoord uiteindelijk besloot van het veld te stappen om de gemoederen tot bedaren te brengen. Vijf minuten later keerde de ploeg van Koeman weer terug op het veld en werd de wedstrijd hervat. Daarin werd niet meer gescoord, waarna Dirk Kuyt de cup in ontvangst mocht nemen.

Feyenoord wint toernooi in China

Uitgegeven: 22 juli 2005 16:03
    Laatst gewijzigd: 22 juli 2005 16:09

AMSTERDAM - De wedstrijd in het kader van de China Content Cup tussen Feyenoord en Nacional is vanwege misdragingen door de spelers stilgelegd. Nadat Feyenoord op een 3-0 voorsprong was gekomen, raakten de Uruguayanen geïrriteerd. Het duel werd na een afkoelingsperiode nog wel uitgespeeld. De Rotterdammers pakten wel de toernooizege, nadat eerder Espanyol met 2-1 was verslagen.

Tijdens het duel met de kampioen van Uruguay moest vooral Salomon Kalou het ontgelden. De Zuid-Amerikanen hadden het met enkele grove overtredingen op de aanvaller gemunt, zo meldde Radio Rijnmond. Een kwartier voor tijd ontstond er op het veld in Nanjing een massale vechtpartij.

Feyenoord was door doelpunten van Nick Hofs en Dirk Kuijt, die zijn 25ste verjaardag opsierde met twee goals, op 3-0 gekomen

Tijdens het duel met de kampioen van Uruguay moest vooral Salomon Kalou het ontgelden. De Zuid-Amerikanen hadden het met enkele grove overtredingen op de aanvaller gemunt :)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Prachtige zooi, ik zie het al voor me [​IMG] Maar mars kom op hey, doe niet zo triest. Heb je liever dat hij nog 2 jaar bij Feyenoord blijft en daar mooi bank blijft zitten omdat hij niet meer met plezier speelt en dus zn prestaties ook te min worden voor een basis plek? Ookal hadden ze het niet naar buiten gebracht, dan was dat alsnog wel gebeurd. En dan valt ineens iedereen over die jongen omdat hij het spel verleerd zou zijn oid. Als hij naar PSV zou gaan zou dat op dit moment gewoon het beste voor iedereen zijn.

8. mars15

mars15 Guest

Die gast moet niet zeiken hij komt net kijken hij heb niks te willen 19 jaar |:-

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jij moet niet zeiken jij komt net kijken je heb niks te willen 17 jaar |:-

Zie je hoe lomp dat is, gebruik ff wat leestekens, en goed geplaatste argumenten lijken me ook wel op zn plaats. Happy weer? Ja? niet meer boos op die grote boze Kalou? Mooi :)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik bedoel als je de kans hebt om Feyenoord te verlaten en voor PSV te spelen,welke speler zou dat nu niet doen?

Kalou wil Champions League spelen en kampioen worden en de grootste kansen om dit te halen liggen nu een maal bij PSV en Ajax dus heel gek vind ik het niet dat hij weg wil

11. mars15

mars15 Guest

Kuyt zouw niet naar psv gaan je hebt ook spelers met club gevoel |:-

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En deze mag je wel meenemen koeman!
    Of hierheen:

13. 12 Augustus is de eerste ronde van de Eredivisie er weer

AZ- Sparta

Ik kan niet wachten op die wedstrijd

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar bij Kalou is het toch wat anders omdat hij de komende jaren nog in Holland moet spelen.Dan is PSV gewoon de beste keuze voor hem.

Kuijt gaat vroeger of later ook Feyenoord verlaten maar hij kan gewoon naar een buitenlandse club.Ik weet wel vrij zeker als Kalou al nederlander was, dan zou hij ook eerder naar het buitenland gaan dan naar PSV

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daar maakt ge inderdaad een punt. Als Kalou nog een Nederlands paspoort wilt krijge, zou hij wel in Nederland moeten blijven. Naar PSV gaan is 'sportief' gezien een betere oplossing. Maar of het ècht zo slim is.... Mars15 is al pissed off omdat hij naar PSV wilt, wat zou er straks wel niet gebeuren bij de Open Dag en de eerste wedstrijden van het seizoen van Feyenoord...

Bij de eerste training van Feyenoord werd Bart Goor al uitgejoelt omdat hij ruzie had en openbaar zijn onvrede bekend maakte. Hij kon daarna gewoon naar Anderlecht toe en was hij voor de rest van zijn carrière van Feyenoord verlost. Als Kalou Feyenoord wilt ontvluchten is PSV de enige oplossing, dan zit hij nog met Feyenoord in de competitie en komt hij minimaal 2x in aanraking met Feyenoord in het seizoen.

Kortom: Kalou is pretty fucked....

16. mars15

mars15 Guest

als kalou er woensdag is heeft die geen leuke opendag

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als hij een Nederlands paspoort krijgt, zal hij ook in Oranje uitkomen. En of ze daar dan in Rotterdam e.o. blij mee zullen zijn. Ik vrees dat hij dan bij elke Nederlands elftal wedstrijd in de Kuip uitgefloten zal worden (als Hollander), want zulke dingen onthouden Rotterdammers erg lang...

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach, kijk naar Ruud Gullit en Gerald Vanenburg die in de jaren '80 de overstap van respectievelijk Feijenoord en Ajax naar PSV maakten, daar is het toch ook allemaal goed mee gekomen. Ik zie niet in waarom dat bij Kalou anders zou moeten zijn :)

Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    omdat voetbal veranderd is, Aanhangers meer waarde hechten aan de rivaliteit, en omdat er een hoop gezeur omheen zit..

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het voetbal was in die tijd anders echt nog wel ietsjes harder dan nu hoor, zowel op als rond het voetbalveld. En Kalou overleefd die fluitconcertjes en andere negatieve uitlatingen die hij ongetwijfeld in het begin zal moeten ondergaan heus wel hoor. Men moet ook weer niet al te overdreven reageren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina