[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In andere landen gebeurt het toch ook gewoon.Bijv. Vieri die van Inter naar AC gaat,Figo die Barcelona verruilt voor Real etc.

Tuurlijk zal Kalou uitgefloten worden door de Feyenoord supporters maar dat zal na 1 seizoen ook al weer anders zijn.Bovedien zouden 9 van de 10 Feyenoord supporters ook voor meer geld en een beter ploeg kiezen als zij in Kalou's situatie waren.Kalou is nog maar 20 jaar oud en voor hem is Feyenoord ook maar een "club" net als elke andere

Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  2. mars15

mars15 Guest

Roberto Carlos heeft de Spaanse nationaliteit weten te verwerven. De Braziliaan helpt zijn club Real Madrid daarmee enorm, want hierdoor komt een plek vrij voor een speler met een nationaliteit buiten de Europese Unie (EU). In Spanje mogen drie spelers van buiten de EU opgesteld worden.

Met de zo goed als zekere komst van Robinho kan De Koninklijke de extra plek goed gebruiken. Afgelopen seizoen waren Roberto Carlos, landgenoot Ronaldo en de Argentijn Walter Samuel verzekerd van de drie posities.

3. mars15

mars15 Guest

Vitesse-fans sarren NEC bij vierdaagse
    24 juli 2005, 12:08
    Door: Jelmer Geerds
    Hoewel de competitie nog moet beginnen, hebben de fans van Vitesse reeds een eerste geslaagde ludieke actie gevoerd om hun Nijmeegse collega´s te sarren. Boven de finish van de Vierdaagse van Nijmegen vloog een vliegtuigje van de Arnhemmers.
    Het vliegtuigje trok een spandoek met daarop de tekst: Vitesse, de nummer 1 van Gelderland. De ludieke actie baarde het nodige opzien bij de deelnemers van Nijmegens´ paradepaardje. Fans van NEC reageren koeltjes: "Er hingen zoveel reclamevliegtuigjes in de lucht tijdens de vierdaagse intocht dat we door de bomen het bos aanvankelijk niet mee zagen. Bleek er ineens een vliegtuig met teksten over een club uit Arnep in de lucht te hangen. Het moet niet gekker worden, over maand beginnen we pas te voetballen."

Vitesse houdt zich op de vlakte over de actie. "Een Arnhemse stunt om supporters van NEC een beetje op te jutten? Bij Vitesse ís daar niks van bekend. Net als bij de supportersvereniging. Daar weten we niks van”, aldus een woordvoerder uit Arnhem.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig:)

Misschien moeten we tijdens de Open Dag van Feyenoord ook maar een vliegtuigje boven Rotterdam laten cirkelen:) 'Feyenoord, Feyenoord al 7 jaar niet gehoord':)

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vraag me af welke conclusies Kuijt trekt uit het vertrek van Kalou.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat hij voortaan met Lazovic in de spits gaat staan. Maar ik verwacht niet meer dat Kalou weg gaat...

7. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Als die niet weggaat zal die het denk ik ook niet makkelijk krijgen bij Feyenoord.
    Wat en vooral hoe die het gedaan heeft zal hem niet in dank worden afgenomen.
    Daarbij had ik als ik hem was Feyenoord nooit voor psv verruilt.
    Las net nog in de krant dat PSV er wel alles aan gaat doen om hem nog deze week te contracteren.

8. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, da's Ernumse humor :)

9. mars15

mars15 Guest

Alles los! Niet alleen de veters...

De Nijmegense vierdaagse trekt ieder jaar weer enorme aantallen bezoekers. Met name de bijbehorende Zomerfeesten zijn dan het gezelligste stukje Nederland, als wij tenminste de organisatie en sommige media mogen geloven.

Toch is het niet alleen maar gezelligheid wat de klok slaat. Als de veters los zijn na de lange wandeling, is er blijkbaar nog voldoende energie voor een lekkere matpartij. Ook al draaiden de tv-camera's niet, toch zijn er beelden gemaakt.

Klik HIER voor een fragment (WMV formaat, 18MB).

Net als enkele bezoekers van ons forum vragen wij ons af wanneer hier de eerste kamervragen over gesteld zullen worden? Of is het nu opeens niet zo interessant? Missen we het makkelijke pispaaltje, de voetbalsupporter?

http://194.30.160.65/zomerfeestrellen.wmv

10. mars15

mars15 Guest

davids naar the spurs

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah waarschijnlijk jah.. ach gaat vast wel door. Mooi voor em btw, vond 't wel jammer dat een speler als davids niet aan spelen toekwam.

12. mars15

mars15 Guest

en die dearden niet naar feyenoord maar kende hem toch niet

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja, wie wil er nu naar Feyenooit?? :p :+

14. mars15

mars15 Guest

grapjas

zometeen naar Feyenoord de opendag wat een grafweer

slecht hart heb jij :+

15. mars15

mars15 Guest

hehe en we zijn weer terug was samen met milo en zn vriedin
    was erg leuk en gezellig kalou kreeg fluitconcert terrecht

op naar zondag feyenoord - hertha

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Morgen begint het Amsterdam Tournament weer. Ik ga dit jaar er niet heen. Ben er wel in 2000,2001 en vorig jaar geweest. Vorig jaar was het echt dodelijk saai. Ik ga woensdag wel naar de Open Dag van Ajax. Spelen ze ook tegen 'newbie' FC Omniworld. Wordt lastig zat...

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Kon korting krijgen maar ga niet.
    Volgende keer weer wel denk ik.
    2001 dat was toch het jaar tegen barcelona??
    1 van mijn mooiste wedstrijden ooit gezien.
    Was er natuurlijk bij

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mij lijken het zeker wel mooie wedstrijden, vooral met een Arsenal dat errug in vorm is. FC Utrecht was laatst afgeslacht. Ajax begint ook weer de rust uit te stralen die ze voorheen in de goede tijden altijd had. Tijdens Koemand was die weg en was alles een rommeltje. Dat Blind de nieuwe coach is is duidelijk goed uitgepakt. Ik denk dat het dit jaar een flink gevecht gaat worden tussen PSV en Ajax, en Ajax zou nog wel eens die eerste plek kunnen pakken. Only time Will Tell :) Overigens ook leuk om te zien wat Co gedaan heeft met Porto en of ze een beetje opgewassen zijn tegen andere topclubs uit de wereld.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    2002 speelde Ajax tegen Barcelona (4-3 )

In 2000 won Barça nog het AT zelf na een spectaculair wedstrijd tegen Lazio:) (Mijn eerste wedstrijd ooit die ik bezocht had:))

EDIT/

Vorig jaar viel het zwaar tegen. Was de tweede dag geweest en na 180 minuten voetbal gekeken was er maar 1 goal gevallen. Een mazzelgoaltje van Maxi Lopez van River Plate (Nu Barcelona).

Die avond had Maarten Stekelenburg wel een topavond. Hij keepte de sterren van de hemel_O_

@Mars15: Heeft Atletico Ananas nog gewonnen?;)

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand btw ooit een x naar een wedstrijd van een buitenlandse competitie geweest?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina