[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    nee, zou wele erg graag naar AC Milan - inter willen, mooi stadion grote team, gekke supporters..

Feyenoord gaat al rekening houden met vertrek kalou...

Denk dat feijenoord kalou weg moet doen en Landzaat er voor terug halen. dan gaat feijenoord in mijn ogen er alleen maar op vooruit.

2. mars15

mars15 Guest

ja precies

en dan owoeri, lazovic,boussaboun als vervanger
    op mijn site vanochtend

Laatste 10 bezoekers
    1. 28 juli 09:51 Tiscali, Nederland
    2. 28 juli 09:52 XS4all Internet B.V., Nederland
    3. 28 juli 09:54 KPN, Nederland
    4. 28 juli 09:57 Voetbal International, Amsterdam, Nederland 5. 28 juli 09:59 Routit, Nederland
    6. 28 juli 10:08 Quicknet BV, Nederland
    7. 28 juli 10:09 Routit, Nederland
    8. 28 juli 10:23 CANAL +, Hilversum, Nederland
    9. 28 juli 10:23 Casema NV, Nederland
    10. 28 juli 10:24 Centraal Planbureau, Den Haag, Nederland :+

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2005
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben een keer bij Schalke tegen Weder Bremen geweest.Wat een mooi stadion is dat in Gelsenkirchen _O_

En heel lang geleden ben ik op vakantie keer bij Barcelona geweest, weet zo snel niet meer de tegenstander.Camp nou is echt het mooiste en grootste stadion wat ik ooit heb gezien.Van buiten ziet het er helemaal niet zo groot uit maar als je eenmaal binnen bent weet je niet wat je ziet _O_

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik zou ook nog heel graag een keer naar Milaan willen gaan:)

Ben zelf 2 jaar geleden naar Arsenal geweest op Highbury. Ik heb nog nooit zoiets geweldigs meegemaakt. Zo sfeervol. Echt ongelooflijk:) Die wedstrijd was eigenlijk uitverkocht, maar we wisten toch nog 2 kaartjes te krijgen. Mijn vader die ging naar het enige open loket op Highbury en zei zo: 'Ja we zijn helemaal uit Nederland gekomen, speciaal voor Arsenal en nu blijkt het uitverkocht te zijn'' Kijkt die kerel in zijn computer, blijken er nog een gering aantal kaarten beschikbaar te zijn, die eigenlijk niet meer verkocht konden worden. Hij zou ons (Voor 33 pond per stuk) die kaartjes geven, mits we het aan niemand zouden vertellen rond het stadion. Ben je mooi even gematst:) Het was de wedstrijd Arsenal-Portsmouth. Echt een geweldige ervaring.

Ik ben overigens ook nog vorige zomer naar de Allsvenskan geweest. Dat is de Zweedse Eredivisie. Örebro-Sundsvall, alleen dat is natuurlijk een veel lager niveau dan Arsenal in de Premier League:)

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, naar Newcastle United - Manchester United, ergens half/eind september 2001. Werd toen 4-3 voor Newcastle. 't Stond 3-1 voor NC en binnen een kwartier stond het in eens 3-3. Een paar minuten voor tijd scoorde Shearer de 4-3, het hele stadion ontplofte.

Erg indrukwekkend was trouwens de minuut stilte voor aanvang i.v.m. de aanslagen op het WTC. Niemand, maar dan ook niemand hoorde je (alleen een paar mobieltjes afgaan). En een seconde na die minuut komt me er toch een geluid van de tribunes af, niet te beschrijven.

Dat was de mooiste wedstrijd die ik ooit in een stadion heb gezien, hoewel Nederland - Tsjechië tijdens het EK 2004 in Portugoal erg dicht in de buurt komt...

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    In Engeland is, zoals ik al eerder zei, de beleving inderdaad erg groot. Fantastisch. Ik zou ook nog altijd een keer naar Liverpool willen:9

Enne ben jij naar het EK geweest? Gruwelijk:)

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    In Engeland is de beleving en de sfeer inderdaad echt fantastisch; tijdens die wedstrijd van NC tegen Man U was ik eigenlijk voor Man U, maar toen Shearer die goal maakte, sprong ik ook van m'n stoeltje, je wordt gewoon meegetrokken door iedereen...

Ja, prijsvraagje gewonnen :) En achteraf bleek dat ik nog een hele aardige wedstrijd had "uitgekozen" :)

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, had ik ook met Arsenal toen ze een pennel kregen en scoorden. Je staat dan gewoon mee te juichen en later ook op de scheids te schelden :9 Ik kreeg zelfs haatgevoelens tegen Teddy Sheringham:)

9. mars15

mars15 Guest

Ajax kan zich opmaken voor Brøndby IF

29/7/2005 12:25

De echt zware tegenstanders heeft Ajax kunnen ontlopen. De Amsterdammers krijgen in de strijd om een plaats in de Champions League naar alle waarschijnlijkheid te maken met Brøndby IF.

Brøndby IF is waarschijnlijk de aanstaande tegenstander van Ajax in de voorportaal van de Champions League. De Deense kampioen heeft de eerste wedstrijd in de tweede voorronde tegen Dinamo Tblisi met 2-0 gewonnen en kan het volgende week in eigen huis afmaken. Morten Skoubo en Johan Elmander forceerden de beslissing namens de ploeg van coach Michael Laudrup.
    De loting voor de derde en laatste voorronde van de Champions League leverde enkele mooie affiches op. Everton ontliep rivaal Liverpool, maar krijgt met Villarreal toch een flinke kluif. Sporting Lissabon moet het opnemen tegen Udinese, terwijl Real Betis Sevilla en AS Monaco aan elkaar werden gekoppeld.

Champions League-houder Liverpool, dat nog moet afrekenen met het Litouwse FBK Kaunas, kwam er beter af. The Reds moeten het opnemen tegen de winnaar van het duel SK Tirana en CSKA Sofia. Manchester United krijgt te maken met de winnaar van de ontmoeting Debreceni VSC-Hajduk Split.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dit wirdt echt geen makkie voor Ajax maar als je ziet wie ze hadden kunnen krijgen zijn ze er denk ik wel tevreden mee

Kunnen wel 2 leuke wedstrijden worden :)

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, onderschatten moeten we zeker niet. 2 Jaar geleden tegen Grazer AK dachten we de meesten ook 'makkie' maar dat was toch even een pittige bleek later. Maar het is wel zeker te doen:9

12. mars15

mars15 Guest

Johan Elmander \o/

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Het Amsterdam Tournament is nu ook begonnen. Wie gaat er winnen?

14. mars15

mars15 Guest

Eerste wedstrijd reeds verboden

De competitie is nog niet begonnen of de eerste wedstrijd in de eredivisie is al weer verboden. Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft de wedstrijd Ajax - ADO Den Haag, die voor het eerste competitieweekend gepland was, vandaag verboden. De KNVB hoopt maandag een nieuwe datum of een ander tijdstip bekend te maken.

Officieel is de reden dat er die dag niet voldoende politie beschikbaar is, vanwege een aantal evenementen die in augustus in Neerland grootste poel des verderfs plaatsvinden. In de wandelgangen vernamen wij echter wat nou echt de aanleiding is voor het verbod. Het weekend voor de wedstrijd staat namelijk de Gay Pride weer op de agenda in de Gay Capital of Europe. De ervaring leert dat in de week na dit typisch Amsterdamse evenement veel agenten zich 'ziek' melden.

Voor onze vrienden uit Breda kan dit wel eens goed nieuws zijn. Op dezelfde dag, zondag 14 augustus, staat namelijk de wedstrijd Feyenoord - NAC op de agenda. De NS wilde geen combitrein(en) beschikbaar stellen voor NAC-supporters, omdat zij vanaf het komende seizoen slechts bij één wedstrijd per dag treinen beschikbaar stelt.

NAC-supporters waren door deze belachelijke maatregel genoodzaakt met bussen richting Rotterdam te reizen. De gemeente Rotterdam laat slechts zestien combibussen toe, waardoor slechts 800 NAC-supporters de wedstrijd kunnen bezoeken. Door het verbieden van Ajax - ADO Den Haag is het voor NAC wellicht alsnog mogelijk om 1.600 supporters per trein mee te nemen naar Rotterdam.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax heeft de laatste 4 edities gewonnen due een vijfde kan er ook wel bij...mits de andere ploegen niet te veel goals maken. Die tellen ook voor een punt:) (Heerlijke score)

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een godsvergeten KUT sbs.
    Bij het afscheid van rafael van der vaart( :'-( _O_) wil ik ook die beelden zien.
    En terwijl het nog bezig is lekker naar de reclame.
    Rot op met je kut was reclames ik wil het afscheid zien.
    SBS :mad::mad:

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En dan staat er nog zo'n josti van zo'n belshow die schijnbaar heeeel de dag doorgaat.
    Echt een bout zender
    Ajax speelt goed trouwens

// sorry van dubbelpost

Laatst bewerkt: 29 jul 2005
  18. mars15

mars15 Guest

kocht een kaart en ga er heen _0/

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als ik kaartjes koop voor alle 2 de dagen word het te duur dus ik dacht de 1ste dag niet :)

20. mars15

mars15 Guest

0-1 _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina