1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik jullie/het dat doen tegen arsenal?
    Neen dus ...

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ze de hele tijd een sterke indruk maken..

Heb me tv uitgezet op het moment dat die leipo de 0-1 scoorde..

(enne, Feymshfdkjfh mag daar fijn lange nachtjes over dromen.. Arsenal op dit niveau verslaan, of al goed tegen ze spelen... :p )

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Rosenberg liet geen sterke indruk bij me achter, maar dat was deels te danken aan die verdediging van Arsenal die stond als een boom. Hij zat gewoon constant in de sandwitch waardoor hij zn acties niet kon maken. Die Charisteas is me toch ook een rare, schiet hij bijna een bal prachtig in het doel vanaf een onmogelijke positie terwijl hij normaal amper tegen dat ding aan kan trappen...

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een saaie kut wedstrijd was dat zeg. Charisteas die gast is wel heel erg goed vind ik maar jah de rest van dat ajax tja blijft triest. Die 1e kans van Sneijder man die had erin moeten zitten geld ook voor lujnberg van arsenals zijde.
    En het is stom dat ajax het in de laatste minuten weggeeft.
    Maar jah daar staan de Nederlandse clubs inmiddels bekend om.

5. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was gister in de arena en het afscheid van van der vaart was echt heel mooi heel dat stadion ging uit zijn dak. wel kut dat ajax het nog weg gaf in de laatste minuten want arsenal vond ik niet veel sterker spelen dan ajax.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Was het echt zo mooi :):).
    Op tv klonk het wat minder toen hij het veld opkwam.
    Maar dat zal wel aan die zuigzender zitten.
    Had ik maar kaartjes voor gister gekocht :'-(.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    SBS is kut dat weet iedereen wel. Met die kutprijsvraagjes van ze steeds. Hans Kraay junior is de slechtste interviewer die ik op een scherm heb gezien. Van Cuilemborg heeft per elke uitzending GG-Divisie een groot deel hersencellen verloren zodat hij steeds dommere vragen gaat blaten met natuurlijk het hoogtepunt de opmerking tegen Niels Kokmeijer dat zijn afscheid wat minder leuk was. Dat moet je niet vragen als het nog zo vers is. Niels Kokmeijer hield het amper droog.

En waarom laat dat kutSBS het afscheid van Raffie niet zin. Stelletje...*zucht*. Het is dat er ook nog wedstrijden worden uitgezonden....

8. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wist je trouwens dat Hans Kraay junior in het echt net zo'n popie Jopie is als op tv? Hij was de trainer van een team dat afgelopen seizoen bij mij in de poule. Echt lachwekkend is de beste man gewoon; vanuit het niets begint hij in eens te roepen en te schreeuwen, terwijl er niets aan de hand is, gewoon puur om zich even te laten zien. Een hoop van zijn spelers schijnen een bloedhekel aan hem te hebben...

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heksen in de Arsenal verdediging? :eek: :eek: :eek:

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    en babel had weer mooie acties zeg! ongeloofelijk hoe snel hij er op de linkerkant nog langs ging een paar keer. en hij krijgt hem ook altijd voor :)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oeh, voortaan toch maar even vaker mn zooi nalezen, t teveel(A)

12. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had het thuis opgenomen om nog een keer te kijken(of ik nog een keer in beeld was :+ )maar op de tv is het heel anders, sowieso zenden ze nog geen 5 minuten uit van het afscheid van van der vaart, terwijl het meer dan 20 minuten duurde. en iedereen bleef maar klappen 20 minuten lang. ik kreeg er kippenvel van.

13. mars15

mars15 Guest

mooi was het aan het begin wat niels zei...

er schijnt nu een gedoe te zijn om de shirts allebei blauw en ze willen het shirt van ajax niet aan

hij zo nee dat begrijp ik _O_ }:]

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *slaat zichzelf voor zijn hoofd...

DUH Doed! Als je als 1ste fransman bij Ajax komt, en dan aanvoerder word, is het nogal logisch hea, dat je dan de eerste bent 8)

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat het nu wel een keer lukt

16. mars15

mars15 Guest

net terug van Feyenoord - Hertha BSC wel kut weer maar was opzich wel een leuke wedstrijd vooral 2e helft met 2 rode kaarten

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    WTF? Fransesco Coco naar Ajax? En hoe willen we dat betalen? Een (oud) Italiaans international?

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de krant heeft hij gister het vliegtuig genomen naar amsterdam...

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Feyenoord zal wel verloren hebben aangezien je de uitslag niet post ;)

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nah dat is 3-0 geworden overigens....voor 010

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina