1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer van Ajax, maar ach het zijn niet de minste ploegen waar ze tegen spelen. Je ziet meteen dat Arsenal en Boca echt spelers hebben die wat pit in zich hebben, Ajax zijn tov hun nog kinderen.
    Jammer van Rosenberg, maar ook vooral jammer van Trabelsi en Stekelenburg, die er nu weer voor een tijd uitliggen.
    Jammer dat Babel zijn draai nog niet echt gevonden heeft, leed veel balverlies in het toernooi.
    En ook jammer dat Ajax zo onderuit gaat tov de vier vorige edities.

2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt teleurgesteld......

3. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wordt er op XBW nog een superelf gedaan ofzo voor het nieuwe seizoen???

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet te vroeg teleurgesteld zijn. Zoals ze zeiden had PSV ook een k*t voorbereiding vorig jaar, en je ziet wat het uiteindelijk gebracht heeft. Het zijn niet de minste ploegen waar Ajax van verloren heeft, de rest hebben ze toch wel gewoon gewonnen zoals het moest?

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Met moeite wel te verstaan.
    Fortuna sittard 3-4.
    Die amateurclubs in de 92e minuut 3-4 gemaakt.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uitzondering daargelaten.:+

Nee okj, Fortuna dan net, maar het gaat erom DAT ze winnen, en dat er een stevig elftal komt uit de vele spelers. Dat elftal is er nog niet, en dat zie je duidelijk. Bijvoorbeeld die wedstrijd wat ze met 7-0 wonnen, eerste helft 0-0, in de rust negen wissels, en in de tweede helft vallen 7 goals.
    Het rammelt nog aan alle kanten, en nu Trabelsi en Stekelenburg afwezig zijn wordt dat alleen maar moeilijker. Hopen dat Rosenberg zich snel kan aanpassen in het 3 spitsen systeem, Zlatan had maarliefst 1,5 jaar nodig (!).

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het allemaal nog zien gebeuren.
    De 1ste echte test is natuurlijk vrijdag.
    *Past sig. aan. of toch maar niet :eek:*

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want stel je voor dat we een goede speler kopen

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

staat vandaag in de krant dat de deal niet doorgaat, die aap van der eyden wil zekerheid en dat kan coco niet bieden omdat hij weinig wedstrijden heeft gespeeld, charisteas was toch ook een bankzitter meneer (lees klojo) van der eyden? |:-

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En een column van iemand

11. mars15

mars15 Guest

aha mooi ja

goede spelert die coco

Serge goochelt met geld, zingt, maar is vooral in de weer met zijn aapje Coco en zijn brutale eend Joris. Lief, aandoenlijk en lachsalvo’s zijn de sleutelwoorden. Serge is een van de weinige professionele buiksprekers in het land.

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, d'r heeft iemand SBS6 gekeken... :+

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Liever 1-0 in de laatste minuut, dan 5-0 winnen en dan 3 wedstrijden niet scoren :) Er vanuit gaande dat dat gemiddelde echt zal kloppen.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neuh, Ajax fans WETEN dat.;)

Volgens mij klopt dat ook geeneens wat van Halst allemaal zei. Zlatan werd de lucht in geprezen toen ie weg was, daarvoor vond niemand hem wat, maja dat idee heb ik dan.

15. mars15

mars15 Guest

Rafael van der Vaart is opgegroeid bij een club waar ze tijdens de lunch Matzers eten. Inmiddels is hij echter overgestapt naar Hamburger SV in Duitsland en is het altijd maar de vraag of een speler zich aanpast in de nieuwe cultuur. Welke haaks staat op de cultuur die hij jarenlang heeft gekend.

Gezien de foto van Sport Foto Side heeft “Raffie” geen enkele moeite om aan zijn nieuwe cultuur te wennen, zo blijkt bij zijn afscheid afgelopen vrijdag in de Arena

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Neej daar ben ik het niet mee eens.. hij was het laatste volledige seizoen dat hij voor Ajax speelde echt heel goed! Na die mooie goal bij NAC is zijn reputatie maar blijven stijgen naar mijn idee

17. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    haha die foto is best ernstig :)

Ik vond Zlatan eg wel goed
    hij had wel zo zijn mindere periodes
    maar als die in vorm was dan liet die soms eg goede dingen zien

Ajax mist een goede spits
    de voorhoede van Feyenoord is eg veel beter
    met Kuyt, Kalou en Castelen
    Blijft kalou nou of niet?

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me eerder af of Kuijt blijft met dat bod van Liverpool!

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van Eijden mag van mij oprotten.

Coco is een speler van wereldklasse. Kan er een keer een speler worden aangetrokken die de zwakke linksbackpositie kan opvullen wijst die leuter hem af. Dit gaat niet meer goed komen...

Iemand overmorgen nog naar de open dag van Ajax?

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het was inderdaad erg raar gelopen... Dit is wat ik mij herinner over de status van Zlatan:

Voorjaar 2001: Zlatan wordt gekocht van Malmö FF. Hoge verwachtingen van bestuur en fans
    Zomer 2001: Zlatan heeft uitstekende voorbereiding en scoort aan de lopende band. Verwachtingen lopen hoger op.
    Start seizoen 2001-2002: Zlatan begint redelijk. Hij scoort in de Kuip de openingstreffer en scoort ook tegen Twente. Dit kon nog wat worden. Verwachtingen blijven hoog.
    Winterstop 2001-2002: Goede start wordt gevolgt door zeer matige vervolg. Zlatan scoort te weinig. Fans verliezen het geduld.
    Halverwege tweede seizoenshelft: Het lukt maar niet met Zlatan. Inmiddels is hij zijn plaats verloren aan Mido en Machlas. Fans hebben geduld verloren. Zlatan krijgt fluitconcerten.
    Slotfase competitie Zlatan scoort en geeft een assist tegen Sparta. Fans zingen: 'Zlatan is los'. Maar de wedstrijd erna is het weer flets en komen de fluitconcerten weer. Ajax wordt overigens kampioen in de laatste wedstrijd. Zlatan komt die wedstrijd niet in actie.
    Bekerfinale 2001-2002: Ingevallen Zlatan scoort de Golden Goal tegen FC Utrecht. Alles lijkt hem ineens te zijn vergeven en vergeten. Hij kan met een schone lei beginnen.
    Voorbereiding 2002-2003: Zlatan wordt op de transferlijst gezet nadat hij als derde keus voor de spits wordt gezien na Mido en Machlas. Desalniettemin heeft Zlatan weer een uitstekende voorbereiding.
    Begin 2002-2003: Mido is in conflict met Ajax. Zlatan mag sinds tijden weer in de basis starten. In zijn tweede wedstrijd scoort hij 2x. Dit is tegen Lyon in de Champions League.
    2002-2003: Ajax swingt in de Champions League en net als Zlatan. In het lange avontuur van Ajax scoort Zlatan 5x. Ook in de competitie lukt het. Er zijn spandoeken te zien in de Arena met: 'Zlatan, Son of God'
    2003-2004: Zlatan wordt topscorer van Ajax. De Zweed is inmiddels mateloos populair bij de fans. Ajax wordt kampioen.
    Begin 2004-2005: Het seizoen begint in mineur. Na incidenten tijdens de oefeninterland Zweden-Nederland, waar Zlatan 2 Ajacieden blesseert lijkt Zlatan geen goed meer te doen. Vooral de ruzie met Van der Vaart lijkt maar niet te sussen. Door deze incidenten wordt Zlatan uitgefloten voor de wedstrijd tegen NAC. Maar na een weergeloze solo voetbalt hij alle frustraties van zich af.
    30 augustus 2004: Zlatan wordt op de valreep voor 18 miljoen verkocht aan Juventus. Hij heeft inmiddels een sterrenstatus bereikt in Amsterdam. Fans zijn woedend op het bestuur omdat ze 'hun' Zlatan hebben laten gaan.

En dit is allemaal uit mijn hoofd:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina