Mooie tekst Mtthz. Hij mocht dan wel soms goed zijn, maar populair was hij niet. Er was geen zekerheid bij hem, dan speelde hij goed, dan slecht, dan middelmatig. Ik denk ook, nee, dat weet ik zeker, dat Capello flink er op gehamerd heeft dat alleen scoren telt, en niet het circus erom heen. Zo zie je, hij scoort 16x (!) voor Juventus, en wordt gezien als belangrijkste schakel bij het kampioenschap van Juve.
In Amsterdam heeft hij nooit de erkenning gekregen, pas na zijn vertrek besefte men hoe goed hij was. Het was de schuld van Van Gaal dat ie uiteindelijk vertrok. Hij wou niet weg, nee hij kon vertrekken van Van Gaal omdat hij ''toch alleen maar nodig was voor de Europese wedstrijden, in de HCE hadden ze hem niet nodig''. Na die uitspraak is hij vertrokken, wat hij eigenlijk nog niet van plan was.
Ja, NA die goal is het flink gaan stijgen. Inmiddels had Ibra het vliegtuig naar Turijn genomen.
Het geeft wel aan hoe eigenaardig het aankoop/verkoopbeleid is bij Ajax.
Anyway, ik las dat De Cler in de kijkers staat, AZ vraagt 5 (!) miljoen voor de speler die eerst bij Ajax speelde.
Laatst bewerkt: 1 aug 2005