1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dat vind ik idd ook te ver gaan. Zo kan Chelsea of Real MAdrid in principe elke speler krijgen die ze willen.

Maar mij lijkt het gewoon voor beide kanten het beste als Kalou naar PSV gaat.Bij de Feyenoord supporters is ie toch al het bokje en Feyenoord zou een mooie som krijgen waar van ze nog zeker 2 goede spelers kunnen halen.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nu wel ja. Hij kan geen goed meer doen bij de fans. En ze krijgen er nog een leuke zak geld voor zodat ze een andere speler kunnen kopen. (Goor, Van Hooijdonk, Bosvelt)

3. mars15

mars15 Guest

tuurlijk niet zo werkt het niet

om die spelers te halen

4. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vind je PSV een ****** club? Ze zijn in 6 jaar wel 4 keer kampioen geworde. En PSV heeft samen met AZ Nederland weer op de kaart gezet.

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is PSV dat nou weer, alleen om dat gedoe met Kalou? Alsof de andere clubs dat niet doen. Kun je het niet begrijpen van Kalou? PSV zou veel beter voor zijn toekomst zijn.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ieder zijn eigen mening over de concurrent hè;)

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar om PSV nou gelijk een ****** club te noemen...

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tja....

9. mars15

mars15 Guest

omdat

8 keer in de eerste ronde van de CL uitgeschakeld en nu voor het eerst een keer de halve finale gehaald, en dit is het resultaat: men refereert opeens aan een veel hoger niveau en interessanter podium.

provinciaalse arrogantie, het blijkt dus echt te bestaan.

en die supporters zijn ook drama geen sfeer

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dat PSV Kalou wil hebben is goed te begrijpen en niets mis mee.

Maar als dan naar lang onderhandelen blijkt dat Feyenoord Kalou niet wil verkopen dan vind ik het een slechte zaak om Kalou via de rechter te laten komen.

Kom op het komt vaker voor dat een club de gewenste speler niet krijgt maar om dan meteen juridische stappen te ondernemen is gewoon bullshit.Face it,Kalou heeft een geldig contract met Feyenoord en als de 2 clubs niet met elkaar eens kunnen worden, so be it.

Net als ik eerder zij zou dan Chelsea iedere speler kunnen krijgen omdat ze meer salaris kunnen betalen en sportief gezien is Chelsea op dit moment beter dan welke club ook.

edit//ben trouwens nog voor PSV, nog voor Feyenoord (en ook niet voor Ajax) dus ik zie dit hier redelijk subjectief :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  11. mars15

mars15 Guest

Feyenoord moet zelf naar de rechter/knvb/fifa gaan net als arsenal heb gedaan toen met ashley cole en chelsea

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    PSV gedraagt zich nu als een kind van 4 jaar dat persé een ijsje wil hebben, maar dat niet mag van zijn moeder. Zodat het huilend uitbarst en er alles aan doet om dat ijsje te krijgen...

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Maar die zaak lag anders :)

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Daar ging Chelski praten met Cole over een overgang terwijl dat officieel verboden was door de FA. Als ik het goed heb...

15. mars15

mars15 Guest

vertel

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Als je met een speler van een andere club wil onderhandelen moet je eerst zijn club om toestemming vragen en dat heeft Chelsea dus niet gedaan.

Dat is idd door de FA (en ook de Fifa) verboden

17. mars15

mars15 Guest

heeft Feyenoord wel toestemming gegeven dan...

18. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Kalou zou het sportief gezien wel een verbetering zijn.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik weet niet 100% zeker of een club toestemming moet geven of alleen op de hoogte moet worden gebracht van mogelijke onderhandelingen

Maar tot nu toe is het alleen bij Cole niet goed gegaan en bij alle miljoenen tranfers voor de tijd wel dus ik neem aan dat dat niet het probleem tussen Feyenoord en PSV is/wordt ;)

@stichty: goh, had ik niet gedacht :{

20. mars15

mars15 Guest

Theo Lucius: 'Er is wel degelijk interesse'

4/8/2005 14:34

PSV-voorzitter Rob Westerhof doet de vermeende Engelse interesse in de PSV'ers Lucius en Wilfred Bouma af als 'berichten uit het makelaarscircuit.'
    Volgens de leiding van de Eindhovense club worden de beide spelers her en der aangeboden in Engeland. Lucius laat in het Brabants Dagblad evenwel weten dat er wel degelijk enkele Engelse clubs in hem geïnteresseerd zijn.

'Laat ik voorop stellen dat ik het naar mijn zin heb bij PSV', zegt Lucius. 'Ik heb ook veel aan de club te danken. Maar ik moet wél aan spelen toekomen, zeker ook met het oog op het WK in Duitsland volgend jaar.'

Lucius heeft vernomen dat er meerdere clubs uit de bovenste helft van het Premiership naar hem hebben geïnformeerd. 'Maar ik wacht eerst maar even af of PSV er uitkomt met één van de gegadigden.'

tyfus psv lucius ook naar de rechter gaan en gratis weg gaan kut psv

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina