Als men het over PSV heeft, hebben ze het wel over een topclub van formaat. Maar, let's Face it.. Waarom denk je dat ze Kalou willen? omdat ze geen fatsoenlijke spitsen hebben. VoH scoort wel, maar lang niet altijd, en Vonlanthen, die is nog niet rijp.. Wat loopt er nog meer rond? Er werd afgelopen seizoen vooral door mister van Bommel gescoord, of door een andere middenvelder, en Alex scoorde ook wel es
Zonder van Bommel, Vogel, Lee, Park, en Kalou, zijn ze niks.. Die aankopen gaan die klappen niet kunnen opvangen. Iig niet dit seizoen. Ik geef Ajax, wat ook niet fantastisch loopt, maar geen klappen heeft gekregen, behalve vd vaart, en de geblesseerde, de Meeste kans, samen met AZ. F'noord gaat denk ik nóg lager eindigen als Kalou weg is. En zonder Kalou, is Kuijt ook opeens een stuk minder denk ik.. Want dan heeft ie niemand voor zich die de weg voor em vrij maakt, als ie de bal weer eens ophaalt bij de verdediging, en daarmee richting het doel wandeld.. (hij is trouwens veeel te goed voor F'nooit..)
Klik om te vergroten...