1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook al bepaalt de rechter dat Kalou naar Feyenoord mag, moet er nog altijd wel een transfersom worden betaald.Die wordt dan normaal gesproken door de Fifa opgelegd :)

2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    PSV plaatst zich tenminste voor de CL. En hoezo arrogantie volgens mij heeft juist PSV geen arrogantie. En wat is beter vechtende supporters die elkaar bekogelen met vanalles en nog wa of gewoon een goed sfeertje en respect voor de tegenstander?

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als men het over PSV heeft, hebben ze het wel over een topclub van formaat. Maar, let's Face it.. Waarom denk je dat ze Kalou willen? omdat ze geen fatsoenlijke spitsen hebben. VoH scoort wel, maar lang niet altijd, en Vonlanthen, die is nog niet rijp.. Wat loopt er nog meer rond? Er werd afgelopen seizoen vooral door mister van Bommel gescoord, of door een andere middenvelder, en Alex scoorde ook wel es 8)

Zonder van Bommel, Vogel, Lee, Park, en Kalou, zijn ze niks.. Die aankopen gaan die klappen niet kunnen opvangen. Iig niet dit seizoen. Ik geef Ajax, wat ook niet fantastisch loopt, maar geen klappen heeft gekregen, behalve vd vaart, en de geblesseerde, de Meeste kans, samen met AZ. F'noord gaat denk ik nóg lager eindigen als Kalou weg is. En zonder Kalou, is Kuijt ook opeens een stuk minder denk ik.. Want dan heeft ie niemand voor zich die de weg voor em vrij maakt, als ie de bal weer eens ophaalt bij de verdediging, en daarmee richting het doel wandeld.. (hij is trouwens veeel te goed voor F'nooit..)

4. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het klopt dat ze een groot verlies hebben geleden met het weggaan van Van Bommel Park en Vogel ( Lee is nog steeds bij PSV dacht ik). Maar dat zei iedereen vorig seizoen ook toen Kezman, Robben, Romedahl en Waterreus weggingen maar Hiddink heeft een fantastisch team gevormd en misschien kan hij dat dit seizoen weer doen. Ik geloof ook dat het dit seizoen veel moeilijker zal worden voor PSV om kampioen te worden maar ze hebben wel kans.

En ik denk dat AZ de prestatie van vorig seizoen niet gaat evenaren want vorig seizoen leefden ze in een roes en nu zijn ze weer terug op aarde. Ik denk dat SC Heerenveen, NAC en Feyenoord voor de 3e plaats gaan vechten. Maat het zal eigenijk niet veel uitmaken of je 2e of 5e wordt je hebt nog steeds kans op Vooronde Champions Leagae. Ik vind het echt slecht dat ze de play-offs instellen nu wordt het aan de einde van de competitie veel minder spannend.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist wel leuk, zo krijg je juist meer spanning, en het seizoen duurt nu ook langer.

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PSV wil nou naar de rechter stappen om Kalou bij Feyenoord los te weken |:- Ik snap het niet hoor contract = contract toch?

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie trouwens van de Reacties van de supporters van Roda JC op de sponsers die op het t-shirt staat? ER staat trouwens op : "Beaphar" en daaronder "Voor Dieren". Ik vind het niet echt geweldige T-shirts , ook omdat de namen van de spelers moeilijker te lezen zijn als de afgelopen jaren.
    Maar ik vind dat de supporters niet moeten overdrijven , het is niet geweldig maar het kan ermee door, als je het mij vraagt (en ik ben een trouwe supporter van Roda :p ) .

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo haalt Martin van Geel dan toch iets binnen?

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik verwacht (als vind ik het jammer) dat PSV toch weer kampioenskandidaat nummer 1 is. Vorig jaar verlieten Waterreus, Kezman, Robben en Rommedahl de club en iedereen dacht dat PSV het niet zou redden. Maar dat is anders uitgepakt. Mijn cluppie heeft nog niet echt indruk gemaakt vind ik, op de wedstrijden tegen Bielefeld en de Rijnsburgse Boys na dan. Maarja we zullen zien.:)

Als ik Danny Blind zou zijn zou ik zo spelen (mits iedereen fit is, op Maxi na dan)

------------------Vonk-----------------
    Trabelsi----------Grygera---------Escudé
    -----------------Maduro----------------
    ----Galasek------------------Sneijder---
    -----------------Pienaar----------------
    Rosales--------Rosenberg----------Mitea

Eigenlijk een 3-4-3 systeem met Maduro vlak voor de verdediging. Babel twijfelgeval voor de spits. Linksvoor is uitgesluiten aangezien Babel teveel naar het centrum toe gaat als linksvoor. Mitea is de beste optie, met Boukhari nog achter de hand. Pienaar speelt als schaduwspits.

Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Respect voor de tegenstander? Vind je?

Volgens mij stond de PSV aanhang een paar jaar geleden bekend als een publiek dat oerwoudgeluiden maakte bij zwarte spelers. Vooral bij Henry was dat het geval. En volgens mij zingen ze ook af en toe vrolijk over Joden die een vervelende ziekte hebben. Dat vind ik persoonlijk niet echt respectvol hoor.

11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ja hebt gelijk. Toen ze een paar jaar geleden het veld opstormden kreeg PSV een grote boete en nu denken ze wel 2 keer na voor ze dat doen. Daarom vind ik het ook goed dat de hekken langs het veld zijn weggehaald en nu nog maar een meter zijn ofiets. Nee, dat ze zingen over Joden enal is natuurlijk niet goed maar volgens mij gebeurd dat bij iedere club in Nederland. Niet dat het normaal moet gevonden worden hoor.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja dat wordt inderdaad overal gezongen waar mijn cluppie op bezoek komt, maarja.... het gebeurt en je kan het moeilijk tegenhouden hè...

En toen de supporters het veld bestormden...Daar was PSV nog goed vanaf gekomen. Dankzij het optreden voor Gerets en Waterreus.

13. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt Vonlanthen op huurbasis bij NAC.
    Je vergeet Robert, deze spits wordt heel rustig gebracht en gaat het echt wel maken een hele snelle doelgerichte speler. VoH had er 19! afgelopen jaar. zo slecht is dat ook niet. Alex trouwens maar 3, Cocu het dubbele.

Vayrinnen (of hoe je het ook spelt) Die gaat het maken dit jaar denk ik.
    Twee a dree wedstrijden "inkomen" en die maakt er min. 15 doelpunten.
    goeie techniek heeft deze vent. Bij hereveen scoorde hij minder omdat die ploeg niet zoveel aanvalt als PSV.

Feyenorod zal denk ik 4e of lager eindigen. AZ is nog sterk genoeg. met koevermans een goede spits in huis. PSV en Ajax 1 en 2. ik denk dat vitesse dit jaar nhoog zal komen, die gasten kopen slim in!

"Mijn Cluppie" RKC Waalwijk. redt het denk ik niet. zullen neit in het linkerrijtje eindigen.

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk hoe iedereen Feyenoord onderschat. Feyenoord gaat gewoon de concurrentie aan met PSV en Ajax hoor.
    Voordat Kalou er was heeft Kuijt het ook gered hoor. Die is echt niet minder goed als Kalou weg gaat. Ook je onderschatting van Feyenoord is nergens op gebaseerd. En hoezo is Kuijt veel te goed voor Feyenoord? Wat een domme uitspraak zeg.

15. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat:
    1-PSV
    2-Ajax
    3-NAC
    4-Feyenoord
    5-Heerenveen
    6-AZ

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij heeft wel gelijk over dat kalou te goed is, die hoort niet in Nederland te voetballen maar ergens bij een grotere club in het buitenland. Hij blijft alleen in Nederland omdat hij genaturaliseerd wil worden en dat vind ik een goede zaak. Aan zulke toewijding heb je wat in oranje

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je de op hoogte van het feit dat NAC vorig seizoen 14e is geëindigd? En dat Feyenoord vorig seizoen na 75% samen met Ajax tweede stond in de competitie? :{

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij had het over Kuijt, niet over Kalou.

En Kalou hoort wel in Nederland te spelen, hij heeft pas 1 seizoen op HCE niveau gespeeld. :{

19. mars15

mars15 Guest

en terrecht godverdomme

dat dat gezongen word het zijn ook maar kut kk joden

vind ik zelf van die ajax supporters rotterdam kk stad in de oorlog lag je plat erger dan ''hamas hamas ''
    heb je ook zo hekel aan die club uit amsterdam [​IMG]

28 augustus alles loss [​IMG]

owja en morgen weer 1e kaartje voor nieuwe seizoen kopen
    sparta-Feyenoord _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2005
  20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kuijt is te goed voor F'noord, omdat ie te goed is voor heel nederland. Hij hoort in Spanje of Italië te spelen. Het team dat om hem heen staat, is niet goed genoeg, om hem optimaal te laten spelen. Het niveau in Nederland is sowieso niet goed genoeg voor sommige spelers. Kuijt is daar een van, en Maduro gaat er ook zo eentje worden, Babel gaat het niet redden, al had ik wel vertrouwen in hem.

Nederland BARST van het talent, maar mist het grote geld, waardoor het niveau niet op de hoogte komt, die gewenst is, om die jongens in goede banen te leiden.

De onderschatting van F'noord, baseer ik op het feit dat aan het einde van het seizoen, ze ontzettend achteruit zijn gegaan. En zijn er versterkingen aangetrokken? de grote namen liepen ze mis, waarom? omdat ze zich te goed voor F'noord voelen, waarom? omdat f'noord kwaliteit mist. en die missen ze, omdat er niet goed met geld omgegaan kan worden. Ze gooien het over de balk zoals ik dat doe. Impulsief, en met bakken tegelijk..
    DAAROM onderschat ik ze ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina