1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik van op de hoogte. Maar NAC heeft hele goede aankopen gedaan waaronder Vonlanthen en Van Hooijdonk. En als Kalou weggaat dan staat Feyenoord er wel heel slecht voor.

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aan het einde van het seizoen zijn ze achteruit gegaan ja, maar nu staat er een nieuwe trainer en hebben ze Greene en wat nieuwe (jeugd)spelers in de selectie (Vincken, Zuiverloon).

Waarom denk je trouwens dat er dit seizoen weinig gekocht is? Omdat er onder leiding van Gullit zowat een heel nieuw elftal gekocht is en nu het geld op is.

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slechter dan een ploeg met een middelmatige spitsen welke vorig seizoen 14e was geëindigd?

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    whoo, jeej, Greene, Vincken en Zuiverloon. oladiejee.. :p

_0/

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax_O_.
    Boukhari _O_.
    Geweldig gespeeld.

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    idd *)
    Wat is PSV een ongelooflijke nep club! Woord voetbal nie eens waard!
    Kut 'voetbal' van hun. Gaap, al een heel seizoen lang... en nu weer!
    Bah! Ajax wordt gewoon weer kampioen.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wedstrijd, Boukhari speelde top _O_

Waar ik bang voor ben, is dat ie weer z'n kans niet krijgt. Die krijgt ie alleen als er iemand geblesseerd is :'-( en dat is jammer.

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jep vanaf woensdag staat sneijder en denk ik weer in.
    Anders gaat 'ie weer huilen.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wohoo! Eindelijk weer eens gewonnen van PSV, werd tijd. Ajax speelde zoals het hoort; controlerend. Al waren er wat foutjes voorin, en je ziet dat ze nog steeds een fatsoenlijke spits missen, al vond ik Charisteas de bal vaak goed meegeven.
    PSV speelde net als vorig seizoen; saai maar gevaarlijk.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem mijn woorden nu ook groot gedeeltelijk terug over Harry.
    Hij speelde gewoon goed _O_.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Harry?:+

Babel vond ik ook beter (niet goed nog) spelen tov tegen Boca. Lekkere goal, zoals hij ze vaker maakte vorig seizoen.
    Meesterlijke vrije trap natuurlijk van Boukhari.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Zo wordt 'ie genoemd ja :)

Ajax _O_ _O_
    Ajax!!!

Ok ik zal stoppen

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax fans, zet 2006 in je Sig, voor Ajax :p _O_

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Waroom die ? :'-(.

*Had 2006 al 1,5 maand in zijn sig staan!
    © op mijn sig dus! ;)

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Liever niet.
    Remember de 10 punten waarom Ajax het in het seizoen 2004/2005 nog beter zou gaan doen?

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    eehh, nee?

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax dacht het afgelopen seizoen met 2 vingers in de neus te gaan winnen. Ze kwamen met een boekje waarin 10 punten stonden waarom Ajax het NOG beter zou gaan doen. Het bleek een dramatisch seizoen te worden...

18. mars15

mars15 Guest

wahaha

1 wed gewonnen en alles is weer goed pff

die aanval stelt niks voor alleen rosales is goed en misschien rosenberg rest is drama

19. mars15

mars15 Guest

Kalou verkocht voor 9 miljoen
    Door Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink

Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.

Dat bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.

Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.

De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was.

Lees vandaag en maandag meer in AD Sportwereld!

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    WAT EEN HUFTERS!!! stelletje achterbakse goorlappen!! :mad: Kalou voor 9 miljoen weggooien!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina