1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Achter zijn rug om... juist....dat is nogal kut

Shit, ik heb de Johan Cruijff schaal gemist:mad: Moest werken tot middernacht...Maar wel gelukkig meegekregen dat we hebben gewonnen:) Geweldig jongens, zo moet het:)

2. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I was there... *)

Je hebt wat gemist!! Was echt een gave wedstrijd! :D

ik zal later nog wel even wat piccie's laten zien... :cool:

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies! Nou, stelt niks voor...stelt niks voor vind ik een beetje overdreven. Met een aanvaller in ontwikkeling Babel, Rosales die al erg goed is, kun je toch al wat doen. Rosenberg is nog even afwachten, jammer dat ie geblesseerd is, maar ik denk dat ie woensdag weer meedoet.

Maar wat ik me echt irriteerd zijn die PSV-sups die nu gaan zeuren dat ze leeggekocht zijn. Think again, Ajax had veel blesseerde spelers (Maxwell, Lindenbergh, Sneijder, Trabelsi, Rosenberg, Stekelenburg). Dus dan telt dat toch even niet.

4. mars15

mars15 Guest

Kaart voor de enige echte derby van Nederland is binnen

5. mars15

mars15 Guest

'WE HOUDEN KALOU AAN ZIJN CONTRACT, PUNT UIT'

Salomon Kalou wordt door Feyenoord aan zijn contract gehouden. Er is géén sprake van een verkoop aan een investeringsmaatschappij, zoals het Algemeen Dagblad vanmorgen meldt. 'Het lijkt wel of de halve wereld met Kalou bezig is. Maar we hebben maar één duidelijk en helder standpunt en dat is dat we Salomon Kalou aan zijn contract houden, punt uit’, aldus Jorien van den Herik vanmorgen.

Feyenoord betreurt de stemmingmakerij rond zijn aanvaller. Van den Herik: 'Wij willen rust. Dat weten de zaakwaarnemers van Kalou. Dat weet PSV. Dat weten ook andere gegadigden en die investeringsmaatschappij - waar nu weer over gesproken wordt - ken ik niet eens. Er zijn er zoveel die zich ongevraagd bij de directie melden. Het enige wat juist is, is dat we al heel lang bezig met de oprichting van een spelersfonds met professionele partijen. Maar staat de zaak van Kalou volledig buiten.'

6. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier de beloofde pics:
    Het logo van de beste club van Nederland... ;)
    en daar moet natuurlijk voor gestreden worden met de nodige klinkers en stoelen.
    Waar het allemaal om te doen was. De Johan Fruitschaal. Ha-ha. :{
    En daar ergens onder die doeken zit de f-side...
    En dan gaat de wedstrijd beginnen...
    In de eerste helft gingen beide clubs gelijk op, maar balsnelheid was dan ook ver te vinden. Af en toe een kans.

Na de snelle goal van PSV (Bouma), gelijk een paar minuten na de rust, komt de spanning wat meer in het spel. En was Ajax genoodzaakt te komen. Dit resulteerde in een prachtige vrijetrap van Nordin Boukhari en een wonderschone uitgetikt doelpunt van Ryan Babel.
    [​IMG][​IMG]
    Daarna probeerde Blind de druk te houden en stuurt Rosales het veld in.
    Het spel werd steeds leuker en spannender, want ook PSV hield de druk erop. Mooie kansen en mooi tovervoetbal waren hiervan het resultaat.
    De stand bleef 1-2 voor Ajax, dus mag Ajax de Johan Cruijf-schaal. mee naar huis nemen. Ownee, ze waren al thuis... |:- . Die schaal is opzich wel handig tegen de regen of om je te verstoppen... :cool:
    En Ajax viert feest... _O_

Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    leuke foto's Freeloader ;)

Mooie Ava btw ook Mtthz ;)

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Sparta-Feyenoord dus;)

Ik verwacht dat volgende week de kaartverkoop start voor Ajax-Feyenoord. Daar moet ik bij zijn_O_

En mooie foto's Freeloader_O_

Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  9. mars15

mars15 Guest

ja als het goed is 2.000 tot 3.000 Feyenoorders bij deze wedstrijd _O_ zingen we sparta uit hun eigen stadion :+

maar volgende week ook kaartverkoop als goed is voor mijn ajax-Feyenoord kaart *)

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zie ik je dan;)

Hehe:+
    Maarre 2000-3000 Feyenoorders? Hebben ze zo'n groot uitvak dan?:+

Mijn amateurcluppie heeft net zijn 90 minuten Amstel Cup erop zitten. Zat helaas geen verassing in, 1-3 tegen FC Volendam. Helaas, volgend jaar beter:)

11. mars15

mars15 Guest

Feyenoord krijgt de hele korte zijde achter 1 doel het uitvak alleen is al 650 dus nu nog groter

en tot ajax-Feyenoord ja

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord gelijkgespeelt tegen Schijndel met 2-2...

Wat is dat toch met Ajax en Feyenoord met amateurcluppies dit seizoen:+

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    8) :+ _O_

en nog 2 blessures aan die wedstrijd overgehouden :p
    Hofs en Vincken.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bron: Ajaxshowtime

Gemengde gevoelens heb ik hierbij. Je weet natuurlijk nooit of ie zich nog kan ontwikkelen.

15. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo ben ik wel blij mee... Ik wou hem vanaf het begin al niet bij Ajax. Hopen dat hij weggaat dus. Alhoewel hij tegen PSV niet al te slecht speelde.

@ Charisteas _0/

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gemengde gevoelens bij.. tegen PSV speelde ie redelijk, beter dan normaal iig..

Ergens is hij wel handig, tis een speler die andere beter maakt denk ik..
    als Roosje geblesseerd is, kan hij daar mooi spelen, anders heb je Anastaciou, die ook niet fantastisch is..

17. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er net ook Studio Voetbal gezien? Vond het egt über dat Van Gaal, Youri Mulder heel de tijd uitlulde.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nâh ik hou niet zo van voetbalpraatprogramma's helaas;)

19. mars15

mars15 Guest

Ook Kuyt verkocht aan investeerders
    Door Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink

Behalve Salomon Kalou heeft Feyenoord in een en dezelfde transactie Dirk Kuyt verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.

Kuyt (midden) viert feest met Saidi en Kalou (rechts)

Er is één verschil: de transferrechten van Kuyt zijn slechts voor 50 procent verkocht. Daarvoor ontvangt Feyenoord 5 miljoen euro. Dat blijkt uit documenten waarop deze krant beslag wist te leggen.

Gevoegd bij de 9 miljoen die voor Kalou wordt ontvangen, verdient de club nu 14 miljoen euro aan de overeenkomst. Later, als Kuyt is verkocht, komt daar nog een bedrag bij.

Voor Kuyt is nog geen club 'uitgezocht'. Zowel Kalou als Kuyt dient nog wel een handtekening te zetten. Doen ze dat niet, dan vervalt de afspraak. Beide spelers kunnen afzonderlijk beslissen wat ze doen.

Uit de documenten blijkt dat Feyenoord ook verdient aan de volgende transfer van Kalou. De investeerder wil de aanvaller stallen bij Benfica om hem na één of twee seizoenen voor een mega-bedrag door te verkopen. Van dat bedrag krijgt Feyenoord 10 procent, tot een maximum van 1,5 miljoen euro. Verder bepaalt de investeerder wanneer en naar welke club Kalou vertrekt.

Feyenoord moet daar contractueel aan meewerken. Dat is noodzakelijk, omdat de FIFA alleen verbintenissen tussen clubs goedkeurt. Komt Feyenoord zijn verplichtingen op dit punt niet na, is een boeteclausule ingebouwd van 20 miljoen euro. Ook mag de club het contract van Kalou zonder toestemming van het bedrijf tussentijds niet aanpassen.

20. mars15

mars15 Guest

yup

was wel leuk dat het er weer is

maar van gaal blijft een kwal [​IMG]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina