1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het veel leuker om naar dit oranje te kijken dan naar het echte nederlandse elftal. Dit gaat veel sneller.
     
  2. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag naar enschede om USA-ARG en DUI-EGY te kijken *)
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    succes maak je fotos ?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    zeker een verkeersongelukje gehad _0/
     
  5. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik ga ook met een vriend van mij. Ben (uiteraard) zeer benieuwd naar Freddy Adu *).
     
  6. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, en ook Messi de middenvelder van Barca bij Argentinie *)
     
  7. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt het WK eigenlijk ergens op tv behalve dan nederland 2 om 11 uur?
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen naar Emmen. Volgens mij zijn daar de volgende wedstrijden: BRAZILIE-NIGERIA en ZWITSERLAND-ZUID KOREA. Ik kan het fout hebben maar volgens mij ziijn dit ze.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vraag me echt af of die Adu nou echt zo jong is. Als ik die kerel zie schat ik hem echt veel ouder!!!
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, op canal + iedere dag 2 live wedstrijden. Ga zo lekker kijken
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    adu is ondertussen 17 d8 ik.. maar hij schijnt heel goed te zijn.. ;)
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Adu komt oorsprokelijk uit Ghana (ofzo) en in dit soort landen nemen ze het over het algemeen niet zo nauw met de geboorte datum's, een jaartje meer of minder maakt daar niet veel uit ;)

    Het zou dus best kunnen zijn dat Adu al lang 19 is.Komt wel eens vaker voor bij prof voetbaler uit dat soort landen :)
     
  13. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me raar om niet te weten hoe oud je bent :confused:
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    in die openingswedstrijd AUS-BEN, hielden ze eerst nog 1 minuut stilte omdat de doelman van BEnin na een 3-0 verlies in een kwalificatieduwel gestenigd was :eek: Dat blijkt zo te gaan in West-Afrika :{
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In de VI stond zijn geboortejaar: 02 - 06 - 1989. Hij is dus blijkbaar net 16 jaar. Hij is wel een half jaar jonger dan mij.
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    De Belgische krant Het Nieuwsblad meldt dat PSV de nummer één kandidaat is om Timmy Simons van Club Brugge over te nemen. Feyenoord vond de 28-jarige middenvelder te duur, maar de Eindhovenaren kunnen de transfersom van de international gemakkelijk ophoesten.

    "De transfer is nog niet helemaal rond maar de 28-jarige middenvelder staat zelf wel heel dicht bij een akkoord met de club van trainer Guus Hiddink", staat in een voorpagina vullend artikel in HN Sportwereld.

    Simons leek lang naar Rotterdam te verhuizen. Feyenoord had aanvoerder Bart Goor verzekerd dat zijn Belgiche maatje zou komen, maar technisch directeur Mark Wotte verklaarde dat Brugge te veel vroeg voor een speler van Simons' leeftijd. Brugge vroeg als transfervergoeding naar verluidt zes miljoen.

    Brugge heeft nog een verbintenis tot en met de zomer van 2008 met Simons. Bij PSV zou Simons samen met Mika Väyrynen het vertrek van Mark van Bommel (FC Barcelona) en Johann Vogel (AC Milan) moeten opvangen.

    bron voetbalzone.nl
    (staat ook op vi dus het klopt wel)
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Hahahaha goed voor die kakkerlakken van F-noord!!! _O_ _O_ _O_ _O_

    Vuile gieren zijn het daar man. Dat wordt weer niks volgend jaar met ze. Als straks Bart Goor weggaat en Kuijtje is ook niet meer te houden voor ze hoor.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze kuijt nu niet laten gaan, word ie niet meer interressant voor andere clubs, omdat ie ouder word, en dan kunnen ze er neit meer aan verdienen, dus ze moeten em wel laten gaan.. ze doen daar in Rotterdam alles voor t geld... }:]
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op www.voetbalzone.nl staat dat ook Chelsea interesse in Park heeft. Ik zou als ik Park was gewoon naar ManU gaan wat daar is de kas veel groter dat hij aan spelen toe komt.

    Trouwens PSV wil minimaal 15 miljoen euro voor Park.Ik vind dat wel een beetje aan de hooge kant, maar met die 15 miljoen zou PSV nog een keer kunnen proberen om Robinho te halen :) (en Simmons)
     
  20. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want Simons de heeft al een mondeling accoord met PSV en met het geld zal het ook wel goedzitten dus ik denk dat hij wel naar PSV komt. word een leuk middenveld: Cocu, Simons, Varynen/Affelay.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina