1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waar slaat dit nu weer op?

Ook als je voor Feyenoord bent moet je toch wel begrijpen dat het voor het nederlandse voetbal het beste is dat 2 teams in de Champions League spelen? En omdat Feyenoord te slecht er voor is moeten Ajax en PSV deze taak maarover nemen om er voor te zorgen dat in de toekomst misschien weer 3 nederlandse clubs CL mogen spelen.

edit//Wessiej zegt de rest _O_

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  2. mars15

mars15 Guest

ik HAAT ajax dus ik gun ze niks arrogantie ten boven JHK

of mag ik geen mening meer hebben _0/

owja die barbara barend is een pot :+

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik probeer eigenlijk daniel de ridder te beschermen ik zie daar meer talent in dan pienaar in ieder geval op de positie rechts voor. Pienaar heeft Het wel maar af en toe net niet... gezien over de laatste paar wedstrijden van hem zou je m zo kunnen noemen (een fl¨tspeler)... hij probeert net zoals babel alles mooi te doen een beetje pielen mooie acties maken etc. alleen werkt dat niet altijd even effectief... hij functioneerde eerder beter als rechts midden.

Maar dan ff wat anders tom soetaers waar is ie?
    Dat was echt DE vleugelspits samen met mitea of met de ridder.

En dan ff over az- pius ikedia zit daar nu.. jaja oud ajacied en fc groninger.
    Die gast is echt heerlijk snel... En dan met koevermans en arveladze dat belooft een topseizoen te worden. Alleen vraag ik me af of van galen het goed kan vinden met van gaal...

edit: mars15 het woord haten gebruikten ze vroeger in Duitsland tijdens the 2nd world war.... eej Ajax-joden °HAAT° ben jij soms een (vul zelf maar in)?

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mening altijd, als ie maar goed gegrond is...

Dus, post met een beetje inhoud, bitte.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Pienaar van een paar jaar geleden is toch een van de beste middelvelder in de Eredivisie. Alleen jammer dat hij dit niveau niet meer (of nauwelijks) haalt

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik ook zeggen en dat ie beter op het middenveld functioneerd ik zie inmiddels dat soetaers m al gepeerd is jammer hoor

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zie ook veel liever de ridder in het veld in plaats van die pienaar. En natuurlijk moet Heitinga weer in de basis staan!!! verkiest die zo'n kut cech en fransman boven Johhny. Onbegrijpelijk.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is Tsjech...

Maarre 2-2 is redelijk vind ik. Het schijnt matig te zijn geweest dus. Heb het zelf niet gezien. Moest werken. Maarre 2 uitgoals kunnen nog voordelig uitpakken. Je weet nooit wat er gebeurd in Amsterdam. Ik onderschat geen Europese tegenstanders meer sinds Ajax er 5 jaar geleden uitvloog tegen het nietige Lausanne Sports.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van in de 93e minuut een schot dat perongeluk tegen SQD aankomt en daardoor in het goal beland :{.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Erg kut ja...

Jeej:) 13 augustus offer ik mezelf wel op voor een kaartje:) Dus vroeg mijn nest uit. Wegens eeuwig geldgebrek ga ik maar voor Vak 413:) €15,25

Hopelijk doet die snikkel van een Cohen hier niet moeilijk over:mad:

11. mars15

mars15 Guest

ik ga ook 13 augustus een kaart halen vak 416 :+ maar ik heb voorrang maar ga wel vroeg om zeker te zijn van een kaart voor de wedstrijd van het jaar

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Je moet zeker vroeg zijn...

Maarre Mars...jij hebt zeker een seizoenskaart...Patserig:p

13. mars15

mars15 Guest

goldcard das voorrang op uitkaart

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    waar ben je nou eigenlijk gefrustreerd over? dat ajax historisch gezien een betere ploeg is dan feyenoord of omdat feyenoord op dit moment nog steeds zwakker is dan ajax (ondanks dat ajax de laatste jaren niet best draait).

Ik vind het een beetje kinderachtig om tegen een nederlandse club te zijn in europees verband. Beetje kortzichtig en bijzonder dom. Feyenoord kan hier ook alleen maar van profiteren.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    go lekkerbek _O_

16. mars15

mars15 Guest

niet gefrustreerd maar die club die jij aanmoedigt is zo arrogant is het de club niet dan wel de supporters zie al weer avatars met ajax kampioen 2005-2006 ja hun wel _0/

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want f*y*n**rd zal dat nooit lukken :+.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zullen we het een beetje rustig houden?

Dat heet geen arrogantie, dat heet optimisme, oftwel Amsterdamse bluf. Iedereen is enthousiast over het komend seizoen, mag het? Dat jij teleurgesteld bent over je Feyenoord, zelf weten, maar ga niet zonder enig duidelijk argument andere clubs afkraken.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is Amsterdamsche bluf:) En arrogantie is het ook zeker_0/ Maar dat hoort bij onze club. Ajax moet elk jaar voor het kampioenschap gaan en wij gaan er ook elk jaar van uit dat het lukt. In feite nemen wij met niks minders genoegen.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Richt een praatgroep op :)

Kom op man ben jij ook zo'n typje dat als je geen ijsje mag op de grond gaat zitten huilen?
    Niet zo aanstellen man

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina