1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    daarom is ajax me club niet :+ en ik ga lachen als wij het nietige feyenoord 28 augustus winnen

    maarja we zien wel wie er kampioen word
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    17 Days till victory :p.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik kan je in ieder geval al een club noemen die het niet wordt :cool:













    Heracles Almelo :+ :'-(
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het :eek:.
    En ik schatte ze al zo hoog :'-(.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het zou leuk zijn als Almelo er in blijft

    *woont op 15km van Almelo
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    *Woont ver van Almelo :eek:.
    Maar waroom lijkt het jou leuk dan?

    *Woont op 2 km afstand van Het Zuiderpark :+.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Najah, ik denk dat Heracles er in blijft. Ze hebben misschien wel een voordeel met het ku(ns)tgras. En ze hebben degelijke spelers aangetrokken zoals Maas, Calincov, Klavan en natuurlijk Pieckenhagen, wat natuurlijk een uitstekende zet was van Heracles...:) Ik denk zelf dat RBC eruit vliegt:+
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    We zien het wel als het afgelopen is guys..:)
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    daar hebben we nu toch nix aan?? :p Speculeren is wat voetbal aantrekkelijk maakt ;) en Ajax MOET gewoon kampioen worden, ver komen in de CL, amstel cup winnen (die rivier ligt nota bene in Amsterdam!) en dan weer de JC schaal het seizoen erop :p
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat hoop ik ook hoor;)
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Word.

    Ontopic:
    Als je puur kijkt naar kansen die erin moesten gaan en goals die gemaakt zijn, dan was Ajax eigenlijk de betere. :+ Die eerste goal van Bronby was hands(had dus afgekeurd moeten worden), daarna hadden ze nog een soort lob die erin had moeten gaan, en nog die goal in de 93ste minuut. Ajax heeft de goal van Rosenberg, die enorme kans van Schneijder, de goal van Babel, en die kans aan het einde van de wedstrijd waarbij die keeper niet optijd bij de bal was en Pienaar die lob maakte. Als hij die wel goed op maat had kunnen pasen had die Charisteas een intikkerdje gehad. Wat voor eindstand? Juist, 4-2:+(En als je die handsbal geen handsbal vind, dan 4-3;) )




    Beetje lame, maar ik idealiseer graag O-)
     
  12. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    typisch voorbeeld van oogkleppen op. wel leuk om te lezen hoor.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    ^_^
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron; V-bal.nl

    Whaha ik weet niet of dit verstandig is, De Boer terug halen. Hij kan zijn niveau van zijn leven niet meer halen lijkt me. En het salaris zal ook flink hoog liggen.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord zijn zinnen gezet op Simon Cziommer. Feyenoord zou door de blessures van Nick Hofs en Romeo Castelen op zoek naar een middenvelder. De voormalige Fc Twente-speler komt bij Schalke 04 weinig aan spelen toe en staat open voor een vertrek naar De Kuip.

    Eerder mislukte een overstap van 24-jarige Duitser naar Feyenoord. Wanneer de clubs snel tot een overeenkomst komen zal Cziommer aankomende zondag in het eerste competitieduel van Feyenoord zijn debuut kunnen maken.

    De middenvelder heeft in zijn zeven seizoenen bij Fc Twente en Schalke 83 keer het veld mogen betreden, hierin scoorde hij 13 keer.

    Feyenoorder Danko Lazovic heeft gisteren een gesprek gevoerd met Bayer Leverkusen, dat de Serviër op huurbasis wil overnemen. Lazovic hield een goed gevoel over aan het onderhoud met trainer Klaus Augenthaler, maar vroeg een aantal dagen bedenktijd.
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    He maar elgee, feyenoord wilt ook volgens jouw bron Arouna Koné?
    En volgens jouw bron zou Kuijt vertrekken naar de spurs van Dikke Jol.... Die draaien wel goed geloof ik daar in engeland op het moment.

    edit: bron: ook van v-bal.nl thx 2 elgee
    Simons: "PSV wordt kampioen"

    Hahah ik lag daarnet helemaal dubbel wat hebben die belgen toch een rijke fantasie
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    De Amstel Cup is overigens vernoemd naar de sponsor, maarja die is ook Amsterdams O-)
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    bron: voetbalzone.nl

    lekker dan, heracles is wel een leuke club en dicht bij mij in de buurt. Jammer.. maar gelukkig zit twente er nog in dan:) de graafschap boeit me niet.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dom, dom, dom. Zulke dingen moet je altijd laten nachecken voordat je er aan begint. Nu liggen ze er mooi uit...
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    zuiverloon voor een halfjaar verhuurd aan rkc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina