1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Ajax - ADO Den Haag naar 7 januari
    12 augustus 2005, 12:13
    Door: Wilbert van Dijk
    De wedstrijd tussen Ajax en ADO Den Haag is verplaatst naar 7 januari. Ajax spande een kort geding aan tegen de KNVB en de gemeente Amsterdam omdat de wedstrijd zonder supporters op neutraal terrein gespeeld moest worden.
    De Amsterdammers hebben hun doel bereikt met het kort geding. In eerste instantie probeerden Ajax en de KNVB nog een alternatief te vinden. Beide partijen kwamen er echter niet uit, waarop Ajax naar de rechter stapte.

    De wedstrijd mag zondag niet in Amsterdam gespeeld worden vanwege onvoldoende politieinzet. De KNVB wilde de wedstrijd op neutraal terrein laten spelen.

    AKKOORD OVER VERHUUR DANKO LAZOVIC

    Feyenoord en Bayer Leverkusen hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Danko Lazovic aan de Duitse club. Indien de speler zelf de laatste formaliteiten met Leverkusen afwikkelt én een medische keuring met goed gevolg doorstaat, zal Lazovic het komende seizoen uitkomen in de Bundesliga. De spits heeft in Rotterdam nog een contract tot 2008.


    Hoewel nog niet alle formaliteiten afgewikkeld zijn, nam Danko Lazovic vrijdagochtend al uitgebreid afscheid van spelers, staf en supporters. De Serviër liet weten aan een gesprek met Leverkusen-trainer Klaus Augenthaler een heel goed gevoel overgehouden te hebben en voorzag derhalve weinig problemen. ‘Bij Leverkusen heb ik meer kans om te spelen dan bij Feyenoord. Hier zijn zes kandidaten voor de posities in de aanval, daar zou ik met Voronin en Berbatov moeten vechten om twee plaatsen. Bovendien ligt het 4-4-2 voetbal me goed. Ik hoop in Duitsland weer de echte Danko Lazovic te kunnen laten zien.’

    Danko Lazovic zal dit weekend sowieso nog niet in actie kunnen komen voor de Duitse ploeg. De spits heeft nog een schorsing uitstaan van één duel naar aanleiding van de rode kaart die hij eind vorig seizoen ontving tijdens Feyenoord-Heerenveen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2005
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) wat heerlijk dat de mod van deze tread voor ajax is :cool:
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Lazovic weg? Dan kan je nu wel met zekerheid zeggen dat Kalou niet meer weg gaat
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    yup

    en niet te vergeten kuyt !

    ma 8/08 tot ma 15/08

    AZ vr 12 Sparta
    Roda JC za 13 FC Twente
    Heracles Almelo za 13 PSV
    Willem II za 13 RKC Waalwijk
    Vitesse za 13 SC Heerenveen
    Feyenoord zo 14 NAC Breda
    NEC zo 14 FC Utrecht
    FC Groningen zo 14 RBC Roosendaal
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    3 jaar geen europees voetbal voor ajax he

    Op 24 juni vindt er een door BVV Den Bosch aangespannen kort geding plaats tegen het sectie Bestuur Betaald Voetbal vanwege het feit dat zij het verzoek om de Bekerfinale wegens supporters-ongeregelheden over te laten spelen, negatief heeft beantwoord. In dit kort geding wordt de tweede helft van de bekerfinale ongeldig verklaart en bepaald dat deze moet worden overgespeeld op 30 juni in het Goffert Stadion te Nijmegen.

    Een dag later besluit Feyenoord op haar beurt een kort geding aan te spannen tegen zowel BVV Den Bosch als de KNVB omdat Feyenoord niet de mogelijkheid ziet om op korte termijn de spelers van hun vakantie terug te krijgen. Ondertussen wordt BVV Den Bosch bedreigt door Feyenoord-supporters en heeft de UEFA een spoedberaad.

    Feyenoord wint het kortgeding waardoor de wedstrijd op een later tijdstip wordt gespeeld en publiek welkom is. Hierdoor is Feyenoord verzekert van deelname aan het UEFA-cup toernooi aangezien de aanmeldingstermijn dan is verlopen en de KNVB geen dispensatie heeft aangevraagd. De UEFA is tevens dusdanig ontstemd over de actie van BVV Den Bosch om naar de burgerrechter te stappen dat Den Bosch voor drie jaar wordt uitgesloten van deelname aan de Europacup.

    ajax ging ook naar de rechtert
    dus kom maar op met straffe
     
  6. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer was dit de bekerfinale?

    Als de UEFA er 100 jaar van zou maken, dan zou Den Bosch er feitelijk nog niets van merken.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies, voorlopig haalt Den Bosch toch geen Europees...
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    En weer zo een opmerking die nergens op slaat :{
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft JuanFran gehuurd!
    Ze denken eindelijk na.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaaf az - sparta live op rtl5 of op sbs :D ik gok dat het 3-0 wordt voor azje.
    @wessiej ik heb geen zin dat hele verhaal te lezen maar ik neem aan dat juanfran een LB is?
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    rtl5
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    gaat er gewoon om dat het triest is om naar de rechter te gaan

    knvb beslist neutraal terrein

    dan moet die ook gewoon op neutraal terrein worden gespeeld

    knvb is de baas niet ajax
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens hoe het met Meerdink is?
    Is ie nog steeds geblesseerd?
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Kijk dit is dus gewoon goed nieuws he!!!! Eindelijk een goede aankoop!!!!
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    1st half jaar huren en dan een optie tot koop :).
    @Timmetjeje of je leest even de 1ste regel :{.
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk en hoop dat dit wel een goeie vervanger is voor maxwell. het is iig een speler die zich al heeft waargemaakt hopelijk kan die dat ook bij ajax

    op vi.nl kan je een filmpje kijken "Rentree Meerdink al aanstaande" dus ik neem aan dat hij er binnenkort weer bij is

    Edit:sorry ik had niet gezien dat wessiej dit al gepost had
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar het staat in de 5e regel :D
     
  18. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gok 1-1.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Capelle aan den Ijssel ligt toch bij rotterdam? ;)
    Als het 1-1 wordt mag je mij een klap verkopen en mag van gaal oprotten.
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees het is goed.
    AZ zie ik wel winnen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina