1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Om 9 uur opstaan vind ik anders ook erg vroeg voor mijn kaartje:)
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan ook de formatie denk ik.. die bij 't Nederlands Elftal is totaal anders dan bij de clubs. Bij Bayern spelen ze als ik 't goed heb met 2 aanvallers, bij 't NL elftal met 3. Bij Bayern met 2 spitsen, bij NL met 1 met 2 vleugelaanvallers. Ik denk toch dat dit ook wel veel uitmaakt voor Makaay (dit is zomaar een voorbeeld hoor), omdat 't toch een andere manier van spelen is. Daarbij komt ook nog dat de spelers bij 't NL elftal niet op elkaar zijn ingespeeld, dus als gevolg krijg je dat men veel minder goed speelt dan bij hun club.

    Kan mn theorie beetje kloppen?:p
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Eigenlijk wel. Volgens mij functioneert Der Roy pas echt goed als hij een soort van schaduwspits achter zich heeft staan.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    psv 1-1 tegen heracles hehe
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Uhm mars...sommige hoeven dat nog niet te weten. Die willen straks verrast worden bij Talpa. Spoilertje misschien erop gooien?

    Wel mooi natuurlijk
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    nu te laat }:]
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mij maakt het niet uit;) Ik weet altijd de uitslag al een seconde na het eindsignaal;) Maar voor de anderen misschien?
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Voortaan wel doen he, eerste keer dat ik deze thread doorkijk en meteen de verrassing weg. :'-(

    Weet iemand of de wedstrijd van Ajax nou wél of met geen publiek wordt gespeeld? (ik ben dus voor Ajax :9 )
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    De wedstrijd Ajax-ADO Den Haag wordt gespeelt op 7 januari 2006 mèt publiek;)
     
  10. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat een spoiler alleen bij een verrassende uitslag nodig is, en dat was dit niet :p
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Goeie:)
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Danke schön. :) _O_
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    so wel gierig van nos dat ze na hun engelse voetbal ff de ned uitslagen laten zien nu weet ik al wat er is gespeeld.
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    viel mij ook al op ja. Ach, 't maakt me niet zoveel uit, ik weet ze immers toch al (voetbalzone.nl volgen), maar toch. 't Is wel beetje triest dat ze die alsnog laten zien. Maar aan de andere kant, niet iedereen heeft talpa, dus als je 't zo bekijkt..
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Pisvee :eek::'-(:eek: :'-)
     
  16. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren naar Roda tegen Twente . De wedstrijd viel me een beetje tegen. Hoogtepunten waren doelpunt van Kone (prachtige voorzet Bodnar) en kopbal N'Kufo op de lat. Maar wat was dat prachtig toen op het scorebord de stand van Psv - Heracles te zien was _O_ . Eerst de voorsprong voor psv , en de reactie van het publiek was dus zoiets van "ooohww.. ". Maar toen er een paar minuten daarna de gelijkmaker getoond werd , juigde opeens iedereen _O_ _O_ Geweldig om te zien. Maar ik heb niks tegen psv hoor , t was alleen leuk om te zien :p
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet bekennen dat ik het voetbal op Talpa erg leuk vond :eek: Het was bijvoorbeeld heel cool dat ze er Jan Mulder en Henk Timmer bij hadden zitten voor commentaar op de wedstrijden..

    Ik hoor vandaag allerlei reacties over Jan Mulder op de radio, dat hij veel te positief was over het Nederlands voetbal bijvoorbeeld ("Zulk leuk voetbal zie je niet in de andere competities hoor", denk aan de Engelse competitie ;) ) maar ik vond dat hij eigelijk wel gelijk had. En over PSV was hij ook zeker niet positief

    Viel het jullie trouwens ook op dat veel concurrenten tegen elkaar moeten, de eerste speelronde (op de top 4 na dan)?
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja ik vond ook dat Talpa het goed bracht. Een beetje ala Match of the day. Alleen jammer van de reclame's en Wilfred Genee. Ik vind hem helemaal niks.

    Maar het was ook leuk. Even de supporters aan het woord, vond ik erg leuk. Tijdsaanduiding is erg handig. Ja Talpa maakt een goede beurt vind ik.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Gaat de Arena toch rood-witte stoeltjes krijgen?

    [​IMG]

    We zien hier Juanfran die nieuwe aanwinst. En rechtsboven zien we rood-witte stoeltjes die het Ajax logo omhullen. Waarom weet ik hier niks van:)
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je mijn post niet leest.
    Sjek nog is een paar pagina's terug ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina