1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waroom moet je erbij zijn dan?
    Ik weet dat God's Gamer behoorlijk fan is van ajax.
    En dat kan jij natuurlich nog niet weten omdat je vandaag hebt aangemeld....

    W00t zie dat ik 2 dagen geleden en een half jaar mezelf hier heb ingeschreven :D.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik veel langer dan jou:cool:, Ik vind de voetbal op Talpa erg irritant met de hoogtepunten, om de wedstrijd heb je een reclame.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    oké. Duud, hier komen wat feitjes die ik niet graag aan het daglicht bloot stel.

    -Ik heb sirieus, de avond dat ajax uit de CL viel door AC Milan, zitten huilen op de bank, en later in me bedje (zielig, alleen in me bedje :+ ).
    -de Cd van het CL kampioenschap in '95 zit nog steeds in me disc man, en die luister ik nog heel vaak, soms meer dan 3x per week
    -als ik een wedstrijd/samenvatting op Tv mis, ben ik de voor 2 dagen chagerijnig

    Moet ik doorgaan?

    (*vraagt zich af waarom hij zichzelf verdedigd tegen een of andere nitwit..)

    en wie ben jij om mij meteen in een hokkie te stoppen? ik weet dat ik een fan van Ajax ben, en jij duidelijk niet, anders had je niet zo zitten zeiken op andere ajacieden..

    ach ja, zo heb je altijd wel van die pi*pjes _0/
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  4. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    De reclame tijdens het voetbal op Talpa is het enige minpunt dat ik bedenken. Ik vind de commentatoren beel beter dan die van de NOS. Daarnaast maakt Talpa ook wat meer reportages, bij de NOS was het alleen maar het voetbal.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En talpa heeft alleen tv voor breedbeeld mensen. Teminste bij mij is het beeld verkleind en zie je zwarte balken.
     
  6. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar, maar dat is volgens mij bij alle programma's behalve het voetbal
     
  7. Repeinkellab

    Repeinkellab Guest

    Ga je schamen!
    Dat je je om zo'n onbenullige zaken druk gaat maken en kut gaat voelen. Erg triest leven zul je lijden (!) dan.
    En misschien moet je eens de betekenis gaan opzoeken van het woord supporter. Dan discussiëer ik wel weer verder met je.

    Ga alsjeblieft je tanden poetsen want je reacties stinken een uur in de wind!
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548

    Mijn god. Grow a freaking life.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, anders ga je je ff ergens anders druk maken om members die je niet eens kent.

    laat mij :p

    ik vind het nu eenmaal leuk om hier en daar een btj te overdrijven :p (*krabbelt trug*) :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  10. Repeinkellab

    Repeinkellab Guest

    Jij bent de gast die reageert.. Als mijn post je niet aanstaat. Waarom reageer je dan?

    Aars.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, misschien omdat ik me aangevallen voel.. ;)

    maja, zullen we het weer over voetbal hebben?

    verdere reacties graag via pm

    (OMG wat hang ik de mod uit)
     
  12. Repeinkellab

    Repeinkellab Guest

    Het ging nog altijd over voetbal hoor. Slimme man.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Basten wil met vaste elf richting Duitsland

    16/8/2005 19:27

    Marco van Basten wil met een zo vast mogelijk basiselftal toewerken naar het WK in Duitsland, zo liet de bondscoach dinsdag weten. Om die reden zal Jan Kromkamp waarschijnlijk zijn opwachting maken in de basis tegen Duitsland, woensdagavond. Ondanks het feit dat de AZ-verdediger na zijn blessure nog maar dertig wedstrijdminuten in de benen heeft.
    'We willen toe naar een vast elftal, waarin we alleen wisselen als daar noodzaak toe is', liet Van Basten dinsdagmiddag op de persconferentie weten. Om die reden zal ook Khalid Boulahrouz woensdagavond tegen Duitsland gewoon zijn plaats in het centrum van de Oranje-defensie weer kunnen innemen.

    Normaal gesproken maken ook Ajacied Nigel de Jong en Giovanni van Bronckhorst (Barcelona) deel uit van de Van Bastens basiselftal van Oranje. Omdat zij kampen met blessures, zullen zij worden vervangen door Hedwiges Maduro en debutant Tim De Cler.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies:) Jaren terug beperkte ik me anders ook alleen tot het Amsterdam Tournament.

    Ik ben nu in bezit van een Supporters Club Card maar ga er nog steeds weinig naar toe omdat ik het me niet altijd kan veroorloven. (Kaartje+Trein) Is al minstens 50 euro per wedstrijd. Hoewel sinds ik een baan heb heb ik me voorgenomen elke maand wel naar Amsterdam te gaan. Beginnend de 28ste van deze maand, Ajax-Feyenoord.

    Hoe zijn jullie eigenlijk allemaal tot jullie clubliefde gekomen?
     
  15. Repeinkellab

    Repeinkellab Guest

    Dat is ook zoiets.. Hij laat spelers met kwaliteiten en faam buiten de selectie. Maar selecteert dan wel broekies van een club met een grote naam maar geen inhoud.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar hij haalt wel resultaten en daar gaat het om:)
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, het nederlands elftal is weer boeiend, én leuker om te kijken
     
  18. Repeinkellab

    Repeinkellab Guest

    Vertel me eens wat je van de gespeelde wedstrijden vond?
    De kwaliteiten waren altijd ver te zoeken.
    Laat me niet lachen jongen, misschien omdat je grote liefde Babel erin speelt ja. Saai voetbal van de bovenste plank!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker weten God's;)
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vind het leuker om te kijken gast, damn |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina