[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga het missen:'-( Moet werken...

    Maar ik ga me niet wagen aan een uitslag. Duitsland heeft inmiddels een hele andere weg ingeslagen met aanvallend spel, mede mogelijk gemaakt door meneer Klinsmann. Nederland speelt degelijk en is (op enkele wedstrijden na) defensief sterk. We zullen zien. Ik verwacht er veel van:)
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk dat het 2-2 wordt. met een zeer late 2de goal van de Duitsers. Ik hoop dat we winnen, maar mn gevoel zegt dat het 2-2 wordt. We zullen zien :)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik ga er van uit dat het een makkelijke 3-0 voor nederland wordt. Duitsland was tijdens de Confederations-Cup aanvallend redelijk sterk maar verdedigend was het net Excelsior '31 :)

    Dus v. Nistelrooij en zeker Roy Makaay, als hij in de 2de helft er in komt, moeten een paar doelpuntjes kunnen scoren
     
  4. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja, er kan veel over Makaay gezegd worden, maar Van Nistelrooij heeft toch echt meer doelpunten op zijn naam staan bij het NL elftal dan Makaay. Mijn keus zou idd van Nistelrooij zijn, als die slecht speelt, gooi dan Makaay erin.

    Van Nistelrooij is veel trefzekerder bij het NL elftal, dat is gewoon een feit.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Van Nistelrooij begint ook gewoon maar ik kan me haast niet voorstellen dat Makaay niet gaat spelen vanavond.

    Ik neem toch wel aan dat hij minstens 20-25 minuten speeltijd krijgt. Hij is gewoon super in vorm op dit moment (5 goals in 2 wedstrijden bij Bayer Munchen)
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke zender komt het eigenlijk? Op sbs?
    Zal wel. Man ik word echt krankjoris van dat gekloot met die uitzendingsrechten. Maarjah
    ...
    Als je nou Van Basten was hé welke opstelling zou je er dan uitgooien tegen Duitsland?

    Ik post hem later wel... (mijn opstelling)
     
  7. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    SBS 6 zendt het duel Live uit, ze starten om 20.00 uur

    Mijn opstelling
    van der Sar
    Kromkamp - Boulahrouz - Opdam - de Cler
    Cocu - Landzaat
    vam der Vaart
    Kuyt - Makaay - Robben
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    doe dan maduro er in in plaats van van der vaart.jammer dat makaay en van nistelrooy niet gecombineerd kunnen worden.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kan opzich wel hoor denk ik, moet je alleen wel met een 2 spitsen systeem gaan werken. Ik weet niet of 1 van de 2 linkspoot of tweebenig is? Anders zou het denk ik wel tot een optie behoren. Ik weet alleen niet of het zou werken en of het zou klikken tussen die 2.
     
  10. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Madruro :confused: Wat heeft hij gepresteerd dat hij opeens beter is dan van der Vaart?

    Wat betreft van Nistelrooy/ Makaay die zou ik idd graag samen zien spelen. Het schijnt dat de combinatie tussen die twee bij Advocaat niet werkte. Misschien dat het van Besten wel lukt.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vd Vaart heeft denk ik ook wel de voorkeur, nu hij weer goed speelt in Duitsland..

    grappig trouwens, Nederlanders gaan naar Duitsland, en ze spelen goed.

    Vd Vaart, Makaay, Boulahrouz, nog meer?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Valt ook wel mee

    Vd Vaart heeft nog maar een paar wedstrijden gespeeld. Hij is nu in een goede vorm maar of hij zo goed wordt als "vroeger" moet ik ook eerst nog zien :)

    Makaay was bij Deportiva anders ook wel best goed

    Boulahrouz heeft in nederland nooit (echt) de kans gehad om te laten zien hoe goed hij is.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het maakt niet zoveel uit op welke positie je speelt, want je hebt toch altijd een man, ook Sneijder. En hij heeft ook hele slechte wedstrijden gespeeld (denk maar eens terug aan die 2-2 tegen Mascedonië bijvoorbeeld), maar toch blijft hij maar kansen krijgen. Van Bommel die wordt direct in de eerste helft al gewisseld en daarna een paar wedstrijden niet meer geselecteerd. Tsja dan heb ik zo mijn vraagtekens bij het selectiebeleid van van Basten.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Mooie 1ste helft :)

    Mooi doelpunt van Robben alleen jammer van de kansen van Ruud en Landzaat. Op het kansje kort voor rust van Friedrich niets maar dan ook echt niets van Duitsland gezien.

    2de helft zo verder spelen nog 2-3 keer scoren en dan wordt het een mooie avond :)

    edit//hoe onverdient kan een gelijk spel zijn?
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke wedstrijd, heb de eerste 60 minuten gemist omdat ik was trainen (zit nu nog 1 jaar in de B1:)).


    Ik vind dit toch wel erg overdreven, en erg jammer:
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb je wel het leukste van de wedstrijd gemist :)

    Trouwens straks op de duitse ARD zijn beelden te zien van andere oefen-interlands dus ook van de wedstrijd van argentinie
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek:
    Gelukkig alles opgenomen.:)


    Hoelaat gok je? Of misschien weet je het zelfs.:p
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Volgens de teletekst moet het er nu op komen maar er zijn nog 2 van die gare duitsers de duitse wedstrijd aan het "analyseren"

    Edit//Samenvattingen van de andere wedstrijden nu op de ARD

    Edit2//Rosenberg scoort winnende goal voor Zweden :)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanx.:)

    Rosenberg inderdaad de winnende. Knap nog overeind gebleven en simpel ingeschoten. Fijn voor hem, zal zijn vertrouwen alleen maar beteren.
    Griekenland heeft wéér niet gescoord. Ze staan nu al 10uur zonder doelpunt. Zal ook het vertrouwen van Harry goed doen.;)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Idd,

    heb jij die vrije trap van Brazilie nog gezien? _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina