1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vragen aleen 15, miljoen omdat het grote clubs zijn en die kunnen wel wat kwijt :) Park moet idd gewoon naar ManU gaan bij Chelsea maakt hij amper kans om te spelen met al die sterren die daar spelen.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees dit net op VI.nl, wel grappig.:)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Die feiten zijn opzich wel geinig maar het slaat nartuurlijk nergens op ;)

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, zo zijn er altijd 'angstige' feiten te vinden over elke wedstrijd... :)

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    En omdat talloze koreanen en andere aziaten graag hun zuurverdiende centen afstaan om een shirtje te kopen waar 'Park' op staat. Wanneer Park dus naar ManU gaat dan vangt de engelse club deze centen in plaats van PSV dat is dus ook een reden om veel geld voor de knuffelkoreaan te vragen.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wel handig trouwens, 1 op de 5 mensen in Zuid-Korea heet Park, dus dan hoef je over een paar jaar geen nieuw shirtje te kopen (zie ook shirtjes met Kim en Lee)

Btw:

Ji-Sung Park weet het nog niet. De Zuid-Koreaan sprak onlangs met coach Guus Hiddink over zijn toekomst, maar liet nog niet weten of hij komend seizoen bij PSV of Manchester United wil spelen.

www.vi.nl

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Park moet gewoon naar Man-u gaan. hij moet nu op het schip stappen want die komt voor hem echt niet meer. Want met alle respect vind ik hem zwaar overschat. En 15miljoen is erug veel voor hem hoor. Maar idd man-u kan dat bedrag zo weer terug verdienen met de shirt verkopen.

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    haha :cool:

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    van Persie vastgehouden voor verkrachting.. das tog best wel kut...

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pienaar lijkt toch weg te gaan bij Ajax volgens VI.nl:
    Ik vind Pienaar toch wel een goede speler, het zou erg jammer zijn als ie weggaat...

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb ergens gelezen dat Koeman hem graag wil mee nemen naar Benfica.

Pienaar is zeker (in potentie) een van de beste middenvelders in de HCE alleen jammer dat hij zo vaak gebleseerd is

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou zeer erg zijn. Hebben we een keer een goede moeten ze allemaal weer weg |:-

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dit stond een paar dagen geleden op voetbalzone:

14. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben groot fan van pienaar en ik denk wel dat benfica een goeie ploeg is voor hem, bij Ajax blijft alles toch wel doorstromen en dan kan Emanuelson misschien wat meer spelen. Hatem Trabesli mag van mij nog wel een seizoen blijven.

Is er trouwens nog nieuws over maxwell? Als daar geen topclubs in geïntresseerd zijn dan weet ik het ook niet meer.

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie wil nou iemand kopen die nog zo'n 5 maanden geblesseerd is. Die wachten nog wel eventjes. Jammer voor hem.

16. mars15

mars15 Guest

nederland 0-3 lekker hoor

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    owusu is SNEL

damn niet normaal meer

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 16 juni - Trabelsi: 'Ik ben heel erg gelukkig bij Ajax'
    (Verslaggever SV, Amsterdam, 11.57u GMT+01.00, Reuters)
    Ajacied Hatem Trabelsi heeft tegenover persbureau Reuters vandaag laten weten dat hij zich heel gelukkig voelt bij Ajax. De speler prijst Ajax voor het feit dat hij 'er groot is geworden' als beroepsvoetballer.

Trabelsi: 'Ik speel voor een geweldige club, een van de grootste van Europa. Het feit dat Ajax zo groot is, heeft mij geholpen de afgelopen jaren te ontwikkelen tot een goede voetballer', aldus de aanvoerder van Tunesie.

Interesse PSV
    Trabelsi gaat niet in op de interesse van PSV. Vanmorgen maakte De Telegraaf bekend dat de Eindhovenaren een bod hebben uitgebracht op Trabelsi. De uitspraken van de 28-jarige voetballer tegenover het Britse persbureau vandaag komen als geroepen. Bovendien zal Ajax de voetballer nooit laten gaan naar PSV.

Toch smerig dat Pisvee een bod deed. :x

19. Assault Trooper

Assault Trooper Living in heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Wow had je die laatst goal gezien zo lekker

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hoezo is dat smerig? Zo gaat het nu eenmaal in het voetbal.Het komt nog wel eens voor dat spelers van club veranderen _0/

En eigenlijk is Ajax er zelf schuld aan.Hadden ze Trabelsi maar iets meer salaris moeten bieden en dan had er waarschijnlijk geen gelimiteerde transfersom in zijn contract gestaan.

Voor Trabelsi zou het wel mooi zijn, PSV is (op dit moment) toch wel een stap vooruit.Maar het lijkt me toch beter, mocht Trabelsi nog naar een grote buitenlandse club willen, dat hij beter nu of volgend seizoen wisselt want hij wordt er niet jonger op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina