1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok. Maar er staan grotere clubs in de belanstelling.
    Maar ik blijf het smerig vinden.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Maar Trabelsi moet altijd nog zelf de handtekening onder het contrac zetten.

    Dus wil Trabelsi zelf niet naar PSV, kunnen ze nog zo veel gaan bieden maar hij komt dan gewoon niet.

    Het is in princiepe zo dat Ajax een transfer niet tegen kan houden bij een bepaald geldbod
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar een club als PSV heeft natuurlijk veel sneller een grens dan Bijv. Barca, ik zie het ook niet gebeuren dat Trabelsi nog volgend seizoen nog bij ajax speelt.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Litmanen weg bij HR.
    Bron: voetbalzone.nl
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik wel mooi van die koreanen:

     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Mooi tijdpunt voor Litmanen om te stoppen met voetbal.

    Ook van voetbalzone.nl

    Trabelsi wil niet naar PSV

    .
     
  7. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Subliem!
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit stond net op voetbalzone.nl

    Trabelsi blijft!:
    Pienaar vertrekt:
    En PSV vind ook het prijskaartje van Simons te hoog:
    Wie heeft Brazilië tegen Griekenland gezien?
    Een wereldgoal van Adriano!! Echt supermooi. Hij schiet vanaf een meter of 2 voor de rechterhoek van het 16-metergebied, zonder ook maar een blik richting goal en na een mannetje te hebben voorbij gekapt, keihard in de rechterhoek (met links).
    OMG!_O_
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem niet gezien maar als hij zo vet was zou ik hem willen zien. Wat was de uitslag?
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    @Elgee; Kun je wedstrijden van de Confed-Cup nog ergens anders kijken dan op de duitse tv?

    Zelf denk ik dat Pienaar nog wel deze zomer vertrekt mocht Ajax een bod krijgen.Ze krijgen dan misschien nu nog 2-3 miljoen en volgend jaar niets meer, bovendien is hij toch nog een tijdje gebleseerd
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitslag was uiteindelijk 0-3 of 3-0 (iig Brazilië heeft gewonnen):+.

    @Tim NL: Je zou eens kunnen kijken of ze ook op Eurosport worden uitgezonden. Maar heb je geen duitse zenders dan?
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat geschreeuw er doorheen is minder prettig, en als je het geluid uit doet is de hele sfeer van de wedstrijd en het stadion weg. Iig zijn dit de redenen van niet kijken naar een Duitse zender voor mij :)
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik vind dat De Haan hier zich vergist. Urby deed het woensdag subliem en
    Afellay vond ik stukken minder.
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Geschreeuw eromheen? Ik vind het duitse commentaar echt veel beter dan dat Nederlands gezwam bij de NOS. Bij de NOS-commentatoren is het zo dat of een speler speelt PERFECT, of een speler speelt SUPERSLECHT. Nee, geef mij maar de duitse of engelse commentatoren.

    Anyways, dat De Haan Afellay verkiest boven Emanuelson vind ik aan de ene kant niet gek, ook al speelde Emanuelson veel beter dan dat Afellay speelde in de eerste wedstrijd. De Haan wil volgens mij Emanuelson sparen voor de volgende ronde, aangezien de wedstrijd tegen Benin niet meer van belang is.
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zo laat De Haan het niet merken. Hij zegt er namelijk al bij als affelay fit is dat hij hem kiest. Dat klinkt meer als gewoon die is beter.
     
  16. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Pienaar is een hele goede voetballer, maar hij moet zeker weg.
    hij vraagt way to much money van Ajax en is verhoudingsgewijs veel te veel geblesseerd. Ik denk dat pienaar dit seizoen nog geen 20 wedstrijden fit is geweest.
    Hij is een beetje de nieuwe Marciano Vink, goede voetballer maar altijd gebleseerd.

    Ik denk benfica, koeman neemt hem denk ik "mee".
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk ook dat Pienaar weggaat, nu kunnen ze nog ff wat centjes voor hem pakken.
    Wel jammer want het is zeker een goede voetballer, maar idd vaak geblesseerd. Maar als pienaar vertrekt is er weer meer ruimte voor Daniel de Ridder. De super rechtbuiten van Ajax!!!
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tja Pascal geeft het eigenlijk al wel goed aan.Ik heb het ook niet zo zitten met duits komentaar.Weet niet precies waarom maar ik erger er mij altijd aan.

    Op de BBC vind ik het wel prachtig om voetbal te kijken.

    Trapatoni gaat Stutgart trainen. Vind Trapatoni altijd wel een geinig mannetje om te zien :+ Een echte italiaan :)

    Net gelezen op voetbalzone
    Mooi voor Ajax hij kan toch binnen 1 a 2 seizoenen een vast kracht voor Ajax worden.Lijkt me ook dat het interesse van Barcelona niet heel erg groot was
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt niet zo mooi

    Beter scoort hij meer voor ajax!

    Je kan hier het doelpunt zien http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=1280
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kan hij mooi met Charisteas een weddenschap maken wie het langst zonder doelpunt blijft :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina