1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijkt toch echt niet uit dit volgende bericht:
    De Haan vindt Affelay dus gewoon beter dan Urby |:-
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja. Misschien moeten wij maar eens bondscoach worden.;)
     
  3. worden er eigenlijk ook uitslagen van de belgische voetbal gegeven?
     
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als jij ze post :+
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    OMG, waarom maken ze bij Ajax nu weer die fout om zo'n niet scorend figuur dat één doelpunt in het seizoen met de kop maakt, binnen te halen. :{

    Die keeper is wel errug slecht hoor. Zelfs ik kan dat nog beter. :+ Eerst gepoort worden, dan gewoon een corner waarbij hij een beetje met zn handen in de lucht zwaait, en daarna staat die grapjas te ver voor zn doel. Als ik daar trainer was had ik die knaap allang eruit getrapt.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij was wel topscorer (overigens wel maar met 14 doelpunten) van Zweedse competitie...
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, dan vind ik het nog steeds een verkeerde zet om hem aan te schaffen. Vrij labiele kracht lijkt het me dan, het begin van het seizoen flink scoren, en de tweedehelft geen deuk in een bak boter voetballen.
     
  8. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Die derde vond ik eerder een mooie goal van Kruijs dan een blunder van die keeper.....
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Lol, ik heb het over een wedstrijd in de Zweedse competitie waar de nieuwe aankoop van Ajax een doelpunt in maakte ;)
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat vreselijk relaxt dat je in Zweden alle wedstrijden op internet kunt zien !
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Begrijp me niet verkeerd. Maar ik mag toch wel aannemen dat ook jij, Pascal, meer vertrouwen hebt in Rosenberg dan in Charisteas? Hoe hij het dan uiteindelijk gaat doen, is nog af te wachten. Ik hoop dan ook snel beelden te kunnen zien van de eerstvolgende wedstrijd van Ajax tegen DMV op 7 juli.

    Ik las net dit op voetbalzone.nl:
    Ik hoop dat hij nu wel een goede keus maakt. Er was toen sprake van een terugkeer naar Ajax, maar hij mocht niet weg.

    Hoezo in het begin van het seizoen? Hij scoorde gewoon over het hele seizoen hoor. Kijk hier maar. Hij werd toen overigens wel verhuurd aan Halmstads BK.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  12. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoals BBC het doet, kan niemand ter wereld: MotD is een fantastisch programma. Maar om nou te zeggen dat de Duitsers beter verslaan dan de Nederlandse commentatoren, vind ik wel erg ver gaan. Of ga je deserteren? :p
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja mn mening over deze speler fluctueerd een beetje :+ Als ik zo de goals zie die hij heeft gemaakt, trok ik misschien een beetje snel conclusies. Dat kwam vooral door een stukje tekst in de thread over het feit dat hij een tijd droog stond. Wat dat betreft trek in mn woorden dan wel terug. En als ik dus dit ook zo zie is het uiteraard wel een betere speler dan Charisteas, hij weet er tenminste nog een paar in te prikken. O-)
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo de Beninenen(ofzoiets) spelen ruw. En ook nog een zuigscheids. En ook niet zo'n goede 2e helft *zucht.
     
  15. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel een waanzinnig doelpunt van Maduro.
     
  16. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie goal ja zeker. Maar die scheids die was egt kut bezig.
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker en de volgende tegenstander is Chili. Dat is wel te doen. Hun wonnen met 7-0 wel van Honduras maar Spanje(waarvan ik verwacht dat hun het WK winnen) heeft van hun met 7-0 gewonnen. Dus ik zie wel goede kansen tegen Chili. Met Maduro _O_.
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Die scheids was gewoon consequent. Alleen dat hij Rajcomar een gele kaart gaf, sloeg nergens op; in het schot werd er afgefloten. Rajcomar zou dus zo'n rare beweging moeten maken dat hij zich blesseert, maar niet de bal raakt...

    In de tweede helft was de scheids trouwens juist erg coulant; Wisse had twee keer zijn tweede gele kaart kunnen krijgen voor wederom de bal aanraken wanneer er al was afgefloten of dat de bal buiten het veld is...

    Ik vind het overigens een hele goede regel. Nu passen ze 'm heel streng toe, waardoor je soms wat absurde situaties krijgt. Maar je ziet wel dat vrij trappen e.d. veel sneller genomen kunnen worden, waardoor er veel meer snelheid in het spel blijft. Eerst was het een minuut kinderachtig de bal vasthouden of heel hoog gooien (met de nodige onenigheid en ruzies als gevolg), voordat er weer eens werd doorgespeeld.

    Bovendien was er ook veel gezeik op de regel dat keepers de bal maximaal zes seconde vast mogen houden. Die werd in het begin streng toegepast, nu hoor je er niemand meer erover zeuren, houden keepers onbewust de bal maximaal 6 tot 8 seconden vast en zit er dus gewoon veel meer vaart in.

    Ik ben erg blij dat de FIFA het aandurft om nieuwe regels toe te passen. Voetbal is veel te conservatief, in het hockey durven ze tenminste wat, zoals buitenspel compleet afschaffen.

    Maar ik ga nu een beetje off topic, mijn excuses... :)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo off-topic :eek:. Het is het grote voetbal draad dus je kan over alles discussiëren.
    Ik las dit stukje en vindt dat dit niet moet gebeuren want Maxwell is nog even geblesseerd:

     
  20. mars15

    mars15 Guest

    VIGNAL TO GO DUTCH
    Press Report 20 June 2005

    Following his season loan spell with Rangers Liverpool misfit Gregory Vignal will this week seal a move to Feyenoord in Holland.

    The French left back is surplus to requirements under Rafael Benitez and he will end his Anfield nightmare this week.

    This story has been reproduced from today's media and is not necessarily the position of Liverpool Football Club.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina