1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Markus Rosenberg en Klaas Jan Huntelaar in de spits.
    En dan Ryan Babel als bankzitter/invaller.

Yannis Anastasiou en Angelos Charisteas verkopen, als ze die ooit kwijt raken.

Ziet er goed uit voor Ajax dan.
    Van mij mag hij tekenen.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop dat Ajax met Heerenveen uitkomt. Zal wel geweldig worden. Misschien kan je ruilen ofzo met Yannis :cool:

3. mars15

mars15 Guest

zn laatste wedstrijd is dan heerenveen-ajax :p

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Scoort hij net 3x moet je zien8)

5. mars15

mars15 Guest

over roda-fey

dus bram lekker 2 stoelen voor je zelf O-)

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop het zo:D
    Maar eigenlijk denk ik dat feyenoord wel wint. Maargoed, mischien kunnen we voor een verassing zorgen*)

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ado, RBC...:{ :eek: :+

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet ik. Maar Roda speelt ook niks, ze zijn gewoon slecht bezig op het moment.

Maarjah, zoals ik net al zei, mischien zorgen we voor een verassing

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken speelt feyenoord 'goed'.
    Maar tegen de kleinere clubs hebben ze moeite.
    Ik bedoel verliezen van Rapid weet ik veel wattes in de uefa cup, verliezen van Ado gelijk tegen RBC, is nou niet echt wat je presteren noemt. Maar toch weet de ploeg van Koeman soms de overtuiging te brengen in bepaalde wedstrijden met die jonkies, zoals Biseswar en de Guzman. Het zal voor beide ploegen niet makkelijk zijn.

10. mars15

mars15 Guest

Feyenoord moet niet achter komen en zeker niet snel. het zou mee genomen zijn als Feyenoord vroeg scoort

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pienaar kiest voor Borussia Dortmund.

Steven Pienaar stapt na dit seizoen over van Ajax naar Borussia Dortmund. Hans-Joachim Watzke, de financiële man van de Duitse club, verklaarde dat de Zuid-Afrikaanse voetballer voor Dortmund heeft gekozen. ,,Hij komt in elk geval in de zomer van 2006'', gaf Watzke aan.

Pienaar zou met Dortmund een contract voor drie seizoenen zijn overeengekomen. Hij is aan het einde van het seizoen transfervrij. Hij liet Ajax onlangs weten geen nieuw contract in Amsterdam te ondertekenen. Bij Dortmund, dat onder leiding staat van Bert van Marwijk, komt Pienaar onder meer zijn landgenoot Delron Buckley tegen. Dortmund haalde eerder al Matthew Amoah van Vitesse. De aanvaller stapt op 1 januari over.

Jan Paul Saeijs naar Roda aan het eind van het seizoen... zegt Johan Derksen net. Is toch een goede aankoop vind ik.

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  12. mars15

mars15 Guest

ben nu wel bezig om kaarten via het officiele kanaal te krijgen voor jan/feb voor wedstrijden van anderlecht,brugge lijkt me leuk om heen te gaan

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed Nieuws;
    Ben blij dat hij mee mag doen, als hij naar Ajax komt.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook goed voor Heerenveen want nu zal de prijs van Huntelaar wel weer een beetje stijgen ;)

15. mars15

mars15 Guest

krijgt psv geld van ajax :confused:

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Jol is wel flink Nederlanders aan het inslaan :) Als ik zou mogen kiezen zou ik zeker wel naar Engeland gaan ipv Ajax.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Vlaar was zou ik naar Ajax gaan. Dan blijf je tenminste nog een jaartje in Nederland.. Hoe oud is die gozer nou? 20 ofzo? Nou sorry hoor, als je dan al naar Engeland gaat, vind ik je echt te jong..

18. mars15

mars15 Guest

hij moet gewoon op huurbasis naar de spurs, of anders gewoon op huurbasis naar vitesse,utrecht,nac ofzo

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook goed uitpakken, kijk naar van Persie.. Maar natuurlijk zie ik m ook liever bij Ajax :+

20. mars15

mars15 Guest

Van persie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina