1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou ik naar NAC gaan :D

In elk geval is Mourinho weer eens irritant bezig. Lees het volgende maar.

Lijkt me een beetje onterecht, het komt honderden keren voor dat iemand geschorst wordt op basis van TV-Beelden, dus hij moet niet zeuren

2. mars15

mars15 Guest

Dat iemand van die trainer kan zijn snap ik niet. Iedereen zou kampioen worden met dat team joh..

cees lok weg bij nec
    nu lokhoff van nac nog ;)

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    haha, laat Lokhoff inderdaad maar vertrekken. Hij heeft niets opmerkelijks gepresteerd in 2,5 jaar tijd, dat is veel te lang. Wel moet ik zeggen dat NAC leuk speelt, maar dat deden ze bij Henk ten Cate ook al.

Cees Lok mag van mij wel naar NAC komen :). Een beetje vreemd dat die weg is, want het ging goed met NEC. Daarnaast heb oik ook nooit wat gehoord over ruzie binnen de club.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach Vlaar, vlaar is een verwent kut jong. 20 jaar en dan meent die ff te zeggen hoe alles werkt. Zo goed voetbalt hij niet eens. Hij moet niet eens denken aan engeland, dat die eerst hier maar eens wat ervaring op doet hier in nederland.

En 'k vind het ook dom van Huntelaar dat hij naar ajax gaat. Straks is ie uit vorm en dan komt hij op de bank om vervolgens weer verkocht/verhuurt te worden aan een club die nog slechter is als Heerenveen. En ik weet ook wel waarom hij naar ajax gaat, gewoon puur voor de centen. Meer niet.

Zo, duidelijk he:)

5. mars15

mars15 Guest

zie je wel dat duitsers voetbal verstand hebben...

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    uh juist...

Huntelaar had heel wat meer redenen om naar Ajax te gaan, lees maar op www.voetbalzone.nl

7. mars15

mars15 Guest

zeggen alle spelers tegenwoordig dat het shirt zo mooi is _0/

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ha-Ha-Ha_0/

9. mars15

mars15 Guest

het is een kwestie van geduld rustig wachten op de dag... :confused:
    morgen weer na een goal van roda

danke - bitte ?

kom op wees nederlands...

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Och ja, ik vind het wel wat hebben eigenlijk:)

BTW, dit is wel jammer,

Hofland niet haalbaar voor Roda JC

Roda JC heeft besloten de onderhandelingen met VFL Wolfsburg en Kevin Hofland te stoppen. De 26-jarige voormalige PSV-er blijkt te duur voor de club van Huub Stevens. In een verklaring laat de verdediger blijken dat hij toch niet de overstap naar Kerkrade wilde niet maken.

“We hebben formeel gehoord dat Wolfsburg acht miljoen euro voor hem vraagt,” zegt Roda-directeur Huub Narinx. “Dat bedrag kunnen we nooit betalen.”

“Ik heb nog een contract tot 2008 bij Wolfsburg, maar ben inmiddels wel om me heen aan het kijken. Met het oog op het WK in 2006 wil ik mij graag sportief verbeteren. Eerlijkgezegd is een transfer naar Roda geen optie,” aldus Hofland.

Deze week wordt er door de technische leiding van Roda druk overlegd over de samenstelling van haar selectie. Ook Anthony Lurling, momenteel in dienst bij 1. FC Koln, en Saeijs (ADO Den Haag) zouden in de belangstelling staan. Pedrag Filipovic (Lokeren) en Diëgo Jongen (Paderborn 07) staan op het punt om Kerkrade te verlaten.

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  11. mars15

mars15 Guest

Zou een goede zijn voor Feyenoord

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Grapjas. Het ajax shirt is gewoon mooi, daar heeft die jongen helemaal gelijk in. En de historie van Ajax is natuurlijk ook beter.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt het dom vinden, maar ook slim. Hij heeft gekeken welke club het beste bij hem past. Hij speelt het liefst in 433 en dat speelt Ajax gegarandeerd weer na de winterstop. Ook vind hij het een mooie club, historie etc. En dat van uit vorm raken, sjeezus dat kan je bij elke club op elke positie.
    Ik denk trouwens dat hij in Engeland meer verdient zou hebben hoor.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Best slimme zet van Ajax dat ze gelijk proberen door te zetten, de transfer van Huntelaar. Die Huntelaar is over een jaartje goud waard, minstens het dubbele van het bedrag dat ie nu waard is.

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik een hele slechte reden.. De historie

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Das waar, maar je ziet zo vaak dat die jongens dan op de bank terecht komen, en dan niet meer aan bod komen. Daarom denk ik dat hij veel beter bij heerenveen had kunnen blijven.

17. mars15

mars15 Guest

het is wel een naai streek van huntelaar om zijn supporters in de steek te laten als hij zelf al in de winterstop weg wilt. Maar dan moet heerenveen dat nog wel accepteren en als ze akkoord zijn dan bedriegen hun de eigen supporters nog meer.

Snappen jullie het :+

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is de laatste wedstrijd ook nog Heerenveen - Ajax

19. mars15

mars15 Guest

ja klopt 30 dec

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uhh waarom denk je dat Ajax bekend is? Niet omdat ze nu zo goed spelen. Als je kiest voor de club omdat het een grote historie heeft, zit automatisch de reden bij dat je verwacht dat er weer successen komen. Maar historie kan zeker een reden zijn.
    En uit de woorden van Huntelaar kun je gewoon uitmaken dat hij Ajax een warm hart toedraagt, fan van Ajax zou je hem ook kunnen noemen. Kan toch?
    Huntelaar heeft de garantie van Ajax dat hij de 1e spits wordt bij Ajax.

Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, hij is nog steeds van Heerenveen. En Ajax en Heerenveen zijn nog verre van akkoord met elkaar.

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina