1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar 4 miljoen|:-

Ik bedoel, vraag dan meteen of je hem voor niks krijgt!

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk dat ze het bedrag wel zullen verhogen. Ik hoop het wel, Want ik wil graag Huntelaar bij Ajax zien.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    4 mil is idd balhaar!!! Vorige zomer wilde ze voor hem 6 verkopen en hij is dit jaar weer beter gaan spelen dus mag er best flink in de buidel getast worden!!!

Dat van Vlaar vind ik echt belachelijk. Wat moet hij nou bij Tottenham doen??? Komt hij echt niet aan spelen toe hoor!!!

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En over vlaar:{
    Daar heb ik al ns iets over verteld:

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    4 miljoen vind ik behoorlijk weinig. We spenderen 5 miljoen aan een vage Zweedse spits die eigenlijk niemand kent, en voor de topscorer van de eredivisie willen we maar 4 miljoen betalen... Abitragezaak vind ik ook dikke onzin

EDIT/

Lees op de vorige pagina dat Babel weg wil. Nou jongen van mij mag je. Was nooit echt een fan van Ryan Babel...

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  6. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond is feyenoord op tv:D

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een arbitragezaak vind ik ook onnodig.Huntelaar heeft met z'n volle verstand een contract bij Heerenveen ondertekend en als Ajax en Heerenveen het nu niets eens worden moet hij gewoon nog bij Heerenveen blijven. Zo wordt het wel heel erg makkelijk om van club te wisselen en heeft een ontract helemaal geen nut meer.

Zou ik weel heel zwak van Lok vinden om daarom je club zomaar in de steek te laten :{

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vier miljoen NIKS? Vier miljoen is behoorlijk veel voor een speler als Hunterlaar, en ook Heerenveen mag hier best blij mee zijn.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pff, 4 miljoen.

4 miljoen is in de voetbalwereld echt niks man:{

Daar zou ik m'n bed niet eens voor uit komen:cool:, ofjah, mischien toch wel ff.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We praten alsof 4 miljoen niks is maar dan is 6 miljoen toch ook maar 2 miljoen meer....

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    6 miljoen vind ik ook weinig, ik zou daar echt wel meer uit trekken als ik z'n handelaar was. En als ajax dat niet wil betalen, dan hebben ze maar pech. Dan blijft Huntelaar toch gewoon bij heerenveen spelen, heeft heerenveen een goeie spits, en ajax niet.

Dan heeft Roda het een stuk beter gedaan met Kone, die vangen 9 miljoen + 25% van de eventuele doorverkoop. Kijk dan praten we ergens over.

Dalijk naar Roda - Feyenoord:)

12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit jij ergens normaal tijdens de comp.?
    Ik hoop trouwens dat Roda(zonder Bodnar) het lang volhoudt tegen Feyenoord..

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ook wij moeten nog steeds een keer wraak nemen voor de finale uit 2000 ;)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oja? Bron graag.
    Dat PSV Koné koopt ie helemaal nog niet zeker, en die 9miljoen al hélemáál niet. PSV zit diep in de schulden en daar kan een 9 miljoen niet bij.

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben dit jaar wel een hoop spelers verkocht dus ze hebben opzich wel een potje, PSV.

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    11,3 miljoen verlies ofzoiets door de premies van de spelers/staff.

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kregen in verhouding eigenlijk te weinig voor het bereiken van de halve finale.. Ik ben benieuwd hoeveel een club als Valencia vorig seizoen aan de CL heeft verdiend.. (uitgeschakeld in de eerste ronde)
    Of hoeveel Chelsea heeft verdiend! Die kwamen ook tot de halve finale..

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan me herinneren dat Machlas destijds voor 19 miljoen gulden was gekocht, zo'n 8 miljoen euri. Ook al was Machlas toendertijd winnaar van de Gouden schoen, ik zie niet in waarom meneer Huntelaar minder waard is dan Machlas. Of Sikora die voor 5 miljoen was gekocht.

19. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hehe, go roda :cool:

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar goed dat je thuis bent gebleven Mars :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.