1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Samenvattend kan wel weer gesteld worden dat de zogenaamde slimme joden (waar ajax altijd om bekend stond) al jaren niet meer in Amsterdam zijn.

Vlaar voor 1 miljoen euro of 3,5 miljoen euro. Zo'n topper in spé, daar kan je best wat risico mee lopen. Is nog een verantwoord risico ook. Ik vind dat ze voor Huntelaar ook niet echt de hoofdprijs vragen als dit 6 miljoen is. Ajax laat ze weer lekker lopen en gaat weer vage namen uit het buitenland halen voor echt teveel geld.

Nee, Ajax heeft al jaren geen verstand meer van aankoop en verkoop van spelers. Ze kunnen nog een hoop leren van die club uit Eindhoven.

Trouwens inmiddels ook een behoorlijke crisis bij Feyenoord denk ik. Als ze straks van AZ verliezen helemaal. Zoveel beter dan Ajax doen ze het dan niet.

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nounou, Feyenoord staat drie punten achter op de nummer 1, en Ajax 10. Toch wel een verschil hoor.

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ach, laatste 3 wedstrijden:

2-2 RBC
    2-1 ADO
    1-0 Roda

mooie serie hoor.

je doet nog aan struisvogelpolitiek. deed ik ook aan het begin van het seizoen.

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een reden voor feestvieren voor Roda. Was niet al te beste wedstrijd van beide ploegen trouwens. Veel te veel balverlies !

Zag je trouwens hou blij de spelers van Roda waren? Alsof ze de cup ook daadwerkelijk gewonnen hadden.. :)

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Sikora 5 miljoen?
    Bij vitesse deed hij het voortreffelijk maar als ik hem bij ajax bezig zag...
    En 5 miljoen..|:- beetje dom

En @ Elgee: Ik had gehoord bij studiosport dat de deal met Koné voor het vervolg al rond was.

6. mars15

mars15 Guest

hij heeft een secretaresse van iemand van het bestuur geneukt zit helemaal fout joh bij feyenoord in het bestuur en bij de spelers ook

kk feyenoord

7. mars15

mars15 Guest

2-2 RBC
    1-0 PSV
    2-1 ADO
    1-0 Roda

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je vergeet de 1-0 tegen PSV waar er gewoon 'des Feyenoords' werd gespeeld. _0/

9. mars15

mars15 Guest

maar die overwinning heeft al weer geen nut gehad

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is het nu na waarschuwingen nog steeds zo moeilijk om op je taal te letten? Wat heb je toch met je kk.......

Een echte supporter praat btw niet zo over zijn club...

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Idd de letterlijke vertaling van supporter is 'ondersteuner'. Een echte supporter kraakt zijn club nooit zo af.

@ Mars
    En met je ****** wat je natuurlijk bedoelt met kk. Je lijkt net zo'n straatschoffie die zeggen niks anders dan dat woord. Als het enigste wat je te zeggen hebt een dodelijke ziekte is donder dan gauw ff op.:mad: Ik begrijp je frustraties maar ik heb een hekel aan mensen die o.a. dat woord de hele tijd zeggen.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja echt he GForce.. Mars, Aan die ziekte gaan MENSEN dood waaronder ouderen mensen en er is vast wel iemand van jouw familie die daaraan is dood. Bij mij in iedergeval wel.

13. mars15

mars15 Guest

klote kut _0/

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij in ieder geval wel. En daar gaat het niet al1 om, we moeten gewoon respect tonen voor de mensen die het hebben.

15. mars15

mars15 Guest

maar ik zeg meestal gewoon klote kut met kk maarja laten we het lekker over voetbal hebben

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Right |:-

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet zo zeuren. Ik als ik iemand ****** hoor roepen ben ik echt niet beledigd omdat mijn opa eraan is overleden hoor. Doet me niks. En dat geldt voor elk gezond persoon die een beetje relativeervermogen heeft.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar gaat het dus niet om....

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar gaat het dan om volgens jou? Dat er mensen aan dood gaan? Dus?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee da je die woorden gewoon niet op publieke fora gebruikt. Staat niet voor niets in de regels van het forum. Of je nu een afkorting gebruikt of het hele woord maakt geen verschil. Mars15 daar en tegen kreeg een paar pagina's terug hier al een waarschuwing voor.

Mij persoonlijk maakt het helemaal niet uit dat deze woorden gebruikt worden, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die daar wel problemen mee hebben dus kun je alleen al uit respect voor die mensen de verschillende woorden niet gebruiken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina