1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al gedaan, maar geloof me zo iemand negeer je niet Lucca...
    Maar nu negeert ie mij:+ En hij weet dat hij dat woord niet meer hoeft te noemen iig mijn buurt en van een paar vrienden.

Bijv. Een vriend van mij hé, kijk zijn tante was pas overleden aan ******. En toen ging dat snotjong voor de lol de hele tijd ****** roepen. Nou toen heb ik hem wel een paar keer bij zijn keel gegrepen...

Maar ontopic:mad:

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat deden we ook van Eindhoven ja :+.

3. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar eindhoven was wel een makkelijk ploeg

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Saeijs definitief naar Roda JC

Jan-Paul Saeijs gaat ADO Den Haag definitief verlaten. De verdediger is met Roda JC een contract overeengekomen voor vier jaar. De verbintenis zal na dit seizoen ingaan, dit meldt De Telegraaf in haar vrijdageditie.

Dit seizoen werd al duidelijk dat Saijs aan zijn laatste seizoen bezig was in het Zuiderpark. Clubs als FC Twente en Roda JC dongen zeer nadrukkelijk naar de gunsten van de verdediger. Het verlies van Saeijs is voor ADO een aderlating, maar tegenover het naderende vertrek van de betrouwbare laatste linie speler staat het bijtekenen van Ferry Bodde. De middenvelder tekende een nieuw contract bij de residentieclub die hem nog drie jaar in de hofstad houdt. De huidige verbintenis van Bodde liep aan het einde van dit seizoen af.

Als roda nou de finale zou halen, dan is er een grote kans dat je daar tegen een ploeg speeld die in de competitie al europees voetbal gehaald heeft. Dat betekend dus dat Roda dan automatisch ook europa in gaat. En dat betekend dan weer dat roda nu nog maar 2 wedstrijden hoeft te winnen, om eufa cup te gaan spelen*)

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  5. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er wordt ook gezegd dat schalke '04 dacht ik dat huub stevens wou hebben als trainer

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach dat is gelul, dat zal wel niet waar zijn.

7. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond het ook vreemd....is pas zijn 1ste jaar als trainer van roda

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niet waar, is al z'n 4e ofsow. Maar dan nog, het zal wel gelul zijn.

9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schalke laat wel de naam van Stevens vallen als ik t goed heb. Alleen denk ik niet dat Roda hem snel laat gaan en de terugkeer van STevens naar Schalke lijkt me onwaarschijnlijk.

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou ook ongeloofwaardig overkomen als Stevens echt zou gaan. Hij kwam naar roda uit clubliefde en om dichter bij zijn zieke vrouw in eindhoven te zijn. Maar hij blijft wel bij roda, daar maak ik me echt niet druk om.;)

Roda wilt jonge Belg

Roda JC zou belangstelling tonen voor Jamaïque Vandamme. De speler van Roeselare moet het kwakkelende Roda JC gaan versterken.

De 20-jarige Vandamme begon zijn profcarrière bij Oostende en speelde voorts nog voor Club Burgge en Anderlecht. Roda JC maakt dit jaar geen makkelijk seizoen mee, want de ploeg staat slechts elfde. Wel zijn de Limburgers nog volop in de running in de beker.

Bron : Voetbalkrant

11. mars15

mars15 Guest

feyenoord is op zoek naar een pinchitter voor de laatste 15 min dat is goed nieuws

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2005
  12. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou erik meijer zijn van allamania aachen, maar hij wou niet

13. mars15

mars15 Guest

klopt

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou het?
    Ah had mars had gemeld zie ik... :+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan alleen speelstijl begrijpen.....maar je ben toch niet goed wijs als je naar een club gaat omdat ze een mooi shirt hebben?

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Net als Mariano Bombarda? Die was echt niet gekocht om de strijd aan te binden met Pierre van Hooijdonk

@Gforce: Dat wordt meestal alleen gezegd om al van tevoren symphatie te winnen bij de supporters:p

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet er wel in spelen, en als je eenmaal een keuze hebt gemaakt ga je overal voordelen in zien. Zelfs het grassprietje bij de cornervlag kan dan geil zijn...

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hadden ze maar Hirayama moeten nemen aan het begin van het seizoen :)

19. mars15

mars15 Guest

ja precies

maar mijn keuze blijft nog steeds...

haal pierre terug uit breda als hij wil natuurlijk

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben bang dat Pierrie gewoon wil spelen en geen pinchzitten wil zijn...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina