1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En VdV. Zulke zaken idd.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

heb je ooit in alkmaarderhout gezeten? de sfeer is gewoon heerlijk daar :cool:

3. mars15

mars15 Guest

dat valt nou ook wel mee...

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die vind ik niet verkracht. VDV is op een gegeven moment niet meer opgesteld door Koeman, ruzietje met Ibrahimovic, VDV verloor vorm en kreeg minder vertrouwen in zichzelf en dat werd niet terug gewonnen bij Ronald Koeman als trainer. Hierdoor verliepen zijn laatste 2 seizoenen bij Ajax niet als verwacht (en die verwachtingen waren hoog).
    Bij HSV kreeg hij dat vertrouwen weer wel, van publiek, maar ook van de trainer. De media was laaiend enthousiast over hem wat zijn spel alleen maar ten goede heeft gedaan, en nu nog steeds doet (al is hij nu wel sinds kort geblesseerd en heeft een operatie aan beide enkels ondergaan).
    Hij heeft dan niet de verwachte transfer naar een AC Milaan, Bayern München of Manchester United gekregen, maar de sterren van de hemel spelen doet hij nu bij een iets kleinere club, ongelukkig zal hij niet zijn, en ongelukkig zal hij ook niet terugkijken naar Ajax dat hem dit allemaal mede mogelijk heeft gemaakt (in positieve zin).

Dat De Jong (die vorig seizoen toch alle wedstrijden heb zien spelen, de meeste in ieder geval van alle spelers van de selectie), Heitinga (vorig seizoen niet alle, maar toch vrij veel wedstrijden heeft meegespeeld, en nu weer terug in vorm en vertrouwen is), Babel (vorig seizoen een bliksemstart, basisplaats en dit seizoen amper uit de startblokken komt omdat hij domweg op een totaal andere positie wordt geplaatst door Blind) verkracht, om maar even in de benaming blijven, zijn komt imo grotendeels doordat ze té belangrijk zijn in het team, en het op deze leeftijd alle druk en de verwachting niet aankunnen.

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van je reactie komt opeens het volgende bij me op:

Hoe moeten we ooit het WK winnen als we geen echte sterren hebben op het middenveld en in de verdediging. Ik bedoel: Een topmiddenvelder die altijd in de basis staat bij een grote club. Dat is eigenlijk wel wat we missen..

6. mars15

mars15 Guest

onderschat cocu niet

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet dat het Nederlands Elftal een slecht middenveld heeft. We hebben hele goede middenvelders, maar een topper hebben we niet, en dan bedoel ik ene die bij een topploeg in het buitenlandspeelt (ik denk dat jij dat ook bedoelt). Cocu is super, VDV ook. Maarja, die hebben we ook niet echt in de verdediging, Stam bij ACM en wie dan nog?

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een echte topper nodig hebben? Van Basten heeft geselecteerd op voetballers die een hecht team kunnen vormen geloof ik.
    Hij had ook Seedorf of van Bommel kunnen selecteren, kijk maar wat daar de vorige toernooien van is gekomen.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een middenveld met Cole,Lampard,Gerrard en Beckham als Engeland dat heeft hebben we niet. Maar Cocu, VDV,Snijder,Landzaat,v. Bommel etc. zijn nog steeds beter dan 80% van de andere middenvelders die op het WK lopen.

Voor de verdediging geldt het zelfde. Welk land, op Italie na, heeft nu meer dan 2 verdedigers die echt bij de wereldtop horen?

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Davids 8)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat het juist slecht ging met de talenten van Ajax.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Boulahrouz, is toch echt een topverdediger. Staat op Bayern's lijstje.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel niet te zeggen dat we die nodig hebben, ik zeg alleen dat we die niet hebben.:p

Markus Rosenberg is verheugd dat Ajax zich gaat versterken met Klaas-Jan Huntelaar. "Ik heb totaal geen problemen met meer concurrentie", zo liet de Zweedse spits weten.

"Een club als Ajax moet altijd op zoek zijn naar goede spelers", vervolgt Rosenberg tegenover HighLow. "Ik heb geen problemen met meer concurrentie. Ik zou niet niet weten waarom ik niet naast Huntelaar zou kunnen spelen. Volgens mij is hij een goede voetballer.

Ook Angelos Charisteas is content met de komst van Huntelaar. Dat geldt overigens niet voor alle Ajax-spitsen. Ryan Babel is niet erg te spreken over de komst van de spits van SC Heerenveen. Het talent uit eigen opleiding vreest nog minder speeltijd te krijgen.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van Bommel heeft nog nooit een toernooi gespeelt met Nederland.

Euro 2000 - Van Bommel nog niet in oranje
    WK 2002 - Nederland niet bij
    EURO 2004 - Van Bommel geblesseerd.

Hij is een fascist zeg hij. Maar dat zijn weer racisten... Kloothommel is het. Verbannen van het veld, die reetkever.

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Onvoorstelbaar deze bedragen.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kan je een hoop 360's van kopen8)

Maarja ze willen maar al te graag de beste club van Italië sponsoren:p

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Opleidingskosten oorzaak van problemen
    Zaterdag 24 december, door SV, Amsterdam, 16.06u GMT+01.00, Eindhovens Dagblad

De opleidingskosten die betaald moeten worden bij de overname van Klaas-Jan Huntelaar door Ajax, zijn volgens het Eindhovens Dagblad de oorzaak van de langdurige onderhandelingen.

Ajax wil dat de Friezen ook hun bijdrage doen in de opleidingskosten die aan de vorige clubs van Klaas-Jan Huntelaar moeten worden betaald. Het gaat daarbij onder meer om PSV.

Is wel zo eerlijk vind ik. Maarja, 't is wel PSV, zou ik ook niet aan mee werken.;)

18. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie speler voor ajax, alleen nu hopen dat babel dr niet voor kiest weg te gaan. Zou zonde zijn!

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voor Babel zou het het beste zijn als hij de rest van het seizoen bij een andere club aan spelen toe komt anders kan hij het WK vergeten_0/

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vi.nl

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina