1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

hehe ja

ze zullen wel weer verliezen bij vitesse de 15e... en dan winnen van heracles en de thuiswedstrijden, plus winst op ajax :+

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat nooit meer:eek: ik ben er nog niet overheen van wat er in augustus gebeurde:'-(

3. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2005
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

makkelijke overwinning?? az had meer balbezit, had zeker in 2e helft veel meer kansen (die bal op de lat van arveladze) dus zeker niet makkelijk en als je het mij vraagt ook niet echt verdiend.

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kijk terug op een jaar met treurige wedstrijden waar ik heen ben gegaan.

Ajax-PSV 0-4
    Ajax-Graafschap 1-0 (2 minuten voor tijd)
    Ajax-Feyenoord 1-2
    Ajax-Heracles 0-0

Ajax-Omniworld 3-0 uiteraard niet meegerekend.

Best weinig eigenlijk. Goede voornemens misschien om mijn ClubCard wat meer te benutten...

6. mars15

mars15 Guest

of een SCC aan te schaffen

heb je bij ajax ook voor rest van het seizoen
    152 euro

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja een halve seizoenskaart

Ik kreeg een paar dagen geleden ook een brief:
    Kan je lekker naast hem gaan zitten:cool:

Maar ik heb het helaas niet zo breed, maar ik ga er zeker naar kijken of het financieel haalbaar is.
    Ik wil in elk geval nog wel naar:
    Ajax-PSV
    Ajax-Utrecht
    Ajax-AZ
    en nog wel wat meer...:cool:

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    zeg, wil jij nooit meer naar een wedstrijd van ajax gaan :+

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik niet met je eens. AZ speelde Feyenoord weg de 2e helft. Hebben nog aardig wat kansen gehad, maar waren vandaag niet scherp genoeg.

Verder heeft Feyenoord het natuurlijk goed gedaan in alle toppers met een maximaal rendement. Maar als je puur voetballend bekijkt was de tegenstander van de topwedstrijden eigenlijk in alle gevallen beter. Maar wat heb je daaraan, het gaat om de punten.

10. mars15

mars15 Guest

ja az was zeker beter in de tweede helft maar het was niet leuk om te kijken. Heel de tijd was AZ in de aanval aan de andere kant. Gelukkig zijn de doelen in Rotterdam lager dan in alkmaar :)

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen naar Roda - Den Haag, om 6 uur. Echt een kut tijd:mad:
    Maarjah, we moeten morgen de 3 punten in Kerkrade houden! Wordt niet makkelijk:{

Overigens ga ik morgen eens letten op Jean Paul Saeijs, Dit jaar nog van Ado, volgend jaar van Roda:)

12. mars15

mars15 Guest

wel joh 2-0 overwinning ado is niks in uit duels

13. mars15

mars15 Guest

http://members.chello.nl/s.hermansschepers/movie/feyaz261205/1.wmv

:9 zwaaien met zn allen naar van gaal

Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2005
  14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaat 't bij mij helemaal niet om. Ik heb gewoon alles tegen AZ, en PSV (maar dat ter zijde).

Blind en Van Geel zijn het oneens volgen het Parool over de spitsenverdeling, de een wil 4 de ander 3 spitsen.
    Maar wat de aanhang wil wordt weer eens niet naar geluisterd, vleugelspelers...

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Sinds wanneer heb je ineens alles tegen AZ... AZ heeft Ajax volgens mij vrij weinig aan gedaan, is het alleen omdat ze beter zijn?

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan. Is gewoon een gevoel dat ik bij AZ heb.
    Net als Ajax vs Feyenoord leeft bij Ajacieden en Feyenoorders, heb ik Ajax vs AZ er nog bij. En PSV is gewoon omdat ze zo succesvol zijn, en de media over ze slijmt daardoor..
    Ben maar niet bang hoor, het blijft bij het innerlijke, ik ga geen AZ fans/boeren iets aandoen.;)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :+ Ik ben geen echte AZ'er, ik vind het alleen wel leuk om naar ze te kijken, en steun ze ook wel. Maar AZ staat bij mij niet op nummer 1. ;)

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Frustraties:p

http://www.youtube.com/watch.php?v=4aF8Gq4-iiw

Roda JC distantieert zich van uitlatingen Bill Gillissen

Roda JC begrijpt niets van de uitspraken van Bill Gillissen in de ochtendkranten van vandaag. De ex-mental coach van Roda JC zegt in een interview dat ex-spelers van de club cocaïne zouden gebruiken (RegillioVrede) en met een pistool zouden dreigen (Zeljko Kalac).

”Dit is absolute onzin. Deze jongens waren winnaars en namen ook vaak het voortouw in de groep, maar het waren absoluut géén slechte jongens. Wij verwijzen deze verhalen dan ook naar het rijk der fabelen:“ aldus een woordvoerder van Roda JC.

Bron : Rodajc.nl

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Sja...Als Ajax geen kampioen wordt, dan moet AZ het maar worden vind ik.
    Ik koester haat tegen Feyenoord en PSV, dus die gun ik helemaal niks.

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

ik gun het AZ ook niet. Ik heb bij hun niet het gevoel van dat het een topclub is, maar de laatste tijd vindt ik Feyenoord goed spelen, dus van mij mag Feyenoord het worden. Maar dan ook alleen als het Heerenveen niet kan worden \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina