1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze hadden het er bij Talpa niet over maar volgens mij trapte Pienaar na, na de overtreding van Vreven in het begin van de wedstrijd

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Maarja, Vreven had net zo goed rood verdient, die overtredingen die hij maakte gingen echt te ver.:{

Ajax speelde voor het eerst dit seizoen een beetje 4-4-2. Ben benieuwd of het voorin dan nog beter gaat. Rosenberg speelde zeker niet slecht, jammer van die kans. Charisteas buiten de goal niet veel gezien, maar dat kan ook door Talpa komen.

Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Beginpost is gewijzigt + de ranglijst is ge-update.

Wat ik heb met voetbal? Nou ik speel zelf ook voetbal en kijk zelf ook voetbal? En wou jij de nieuwe tread maken dan? Nou Goiz vroeg zelf wie er een wou maken dus ik zei dat ik dat wil. Maakt jou dat wat uit dan? Vertel het mij gerust hoor.

Erg leuk dat Ajax gewonnen heeft tegen Vitesse en ook leuk dat PSV verloor van Feyenoord.

4. mars15

mars15 Guest

die charisteas schoot nog bijna tegen wapenaar op ook bij die goal :9

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja, Ik had het gezien en daarna deed hij ook nog een soort huppeltje. Wie vinden jullie eigenlijk beter? Charisteas of Rosenberg? Ikzelf kies voor Rosenberg.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    :)

Ajax gewonnen, ajax was gewoon beter en hebben , net zoals Feyenoord, verdient gewonnen.

@mars15: ja die was scheef idd. Maar heb je Kalou ook gezien :+

7. mars15

mars15 Guest

ja die speelde wergaloos zeg...

als je zo speler ziet denk je eigenlijk geef hem een contract voor een paar jaar !

hier fotos van vandaag

Ook voor de aller kleinste is er een baan bij de Politie hehe

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er strak uit,... die zonnebril :+

Ik bedoel natuurlijk de kans van Kalou in 90+ min. Ook bijna niet te missen.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daar zit ik momenteel ook nog mee te kloten:cool:

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien omdat ik je hier nooit zie? Viel me gewoon op, heb je nog nooit gezien in de vorige voetbal thread en dan ineens een nieuwe thread gestart door jou... Van mij hoeft die niet perse door mij, maar het leek me logischer dat iemand die maakt die er nogal actief in is, en geen iemand die es komt kijken voor een nieuwe thread te kunnen aanmaken (no offence, kan best zijn dat je gewoon normaal altijd rondkijkt in deze thread zonder te posten).
    Als je iedere week de stand bijwerkt, ben ik wel tevreden over je.;)

Ben benieuwd hoe Blind volgende week zijn team opstelt. Juanfran mag van mij blijven staan, net als de rest van de spelers. Alleen Boukhari mag vervangen worden door Emanuelson, vind ik..

11. mars15

mars15 Guest

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    De achterstand van Manchester United op koploper Chelsea is opgelopen tot twaalf punten. In de thuiswedstrijd tegen Everton kwamen The Red Devils niet verder dan 1-1.
    Everton-keeper Richard Wright bleek het grootste obstakel voor United nadat het een vroege achterstand had weggepoetst. The Toffees namen verrassend de leiding op Old Trafford. James McFadden verschalkte Edwin van der Sar vanuit een moeilijke hoek.

En zo keek United een paar dagen na de uitschakeling in de Champioens League opnieuw tegen een achterstand aan. Lang duurde het niet voordat de thuisclub op gelijke hoogte kwam. Ryan Giggs scoorde op aangeven van Paul Scholes.

Meer dan die gelijkmaker wist Manchester niet te forceren, mede door het uitstekende optreden van doelman Wright.

M'united gaat niet echt lekker hé :confused:.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nope, Chelsea wordt dit jaar gewoon kampioen. Vind het wel een beetje sneu voor Sar en Ruud..

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ajax erg goed gespeeld, opstelling hing naar mijn ogen meer naar 4-4-2 maar dat kan ook door talpa komen dat ik dat denk, ze hebben nu tenminste iets meer evenwicht op het middenveld

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Boukhari kan het wel.. Hij doet het alleen niet altijd.

En wat je zegt over D@ M@STER, die heeft de laatste periode van deel 4 regelmatig gepost.
    Spreken we bij deze af, dat jij de eer van deel 6 maken hebt :+

Trouwens, Rosenberg begint eindelijk zijn draai te vinden! Die combinatie vandaag met Charisteas en (??) vond ik echt netjes uitgespeeld.. Dat Harry dan nog moeite heeft met scoren.. oké, maar toch netjes uitgespeeld.
    Het leek trouwens alsof ie moest wennen aan juichen 8)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Frank Arnesen zat vanmiddag bij Feyenoord-PSV op de tribune maar volgens Voetbalzone niet voor Kuyt maar voor Kalou en de Guzman

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met een aantal van 3 post is dat erg regelmatig te noemen ja, op de laatste 2 pagina's.:+

Achja, laten we er maar over ophouden.

Kalou was echt._O_

18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    advanced scart kabel kopen en een toslink kabeltje van je optical out van je dolby set naar de advanced scart kabel.

heb je een 360 dan zit ie standaard in de hdtv kabel (bij de premium versie).

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  19. mars15

mars15 Guest

Off topic het is mij gelukt om de surround set aan te sluiten op me xbox. geweldig geluid :)

Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2005
  20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0

kalou mag hij hebben... jongen heeft helemaal geen hart voor de club, vond hem gister ook weer tegenvallen... als je dan ziet hoe zon Farfan voetbald denk je toch. hoe komt het toch dat iedereen kalou zo geweldig vind.

ik zeg zet hem maar op de bank en geef Owoeri een kans

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina