Vanavond feyenoord helaas ben ik te ziek om te gaan om het leed te verzachten deze tussenstand Spoiler PSV 0 - 1 FC Twente Eredivisie - Aanvang 18.00 uur / Rust 0 1 41. Bakircioglu (schot) RBC Roosendaal 0 - 1 FC Utrecht Eredivisie - Aanvang 18.00 uur / Rust 0 1 30. Maachi assist Tanghe
Ja Marcel, dan hoop ik voor je dat Feyenoord vandaag wel wint Morgen speelt Roda een belangrijke wedstrijd tegen Groningen. We MOETEN winnen, WANT, als wij winnen dan komen we op 1 punt acher Groningen. Maar als Groningen wint, dan staat Groninegn 7 punten voor ons. En dat is nog al een verschil:{. Snap je Dus moeten we winnen.
Zorg jij nou maar eens eerst dat Feyenoord vandaag wint Afscheid René Trost in rust van wedstrijd Roda JC - FC Groningen A.s. vrijdag zal er in de rust van Roda JC - FC Groningen afscheid genomen worden van René Trost oftewel 'The Butcher. De huidige trainer van het Belgische Lierse SK nam vorig seizoen na 15 jaar trouwe dienst afscheid van Roda JC na een onderling meningsverschil met toenmalig coach Wiljan Vloet. Zonde dat die weg is, had bij Roda moeten blijven.
Spoiler Jammer. Het is 6-1 geworden. Maarja was ook wel te verwachten. Willem II gaat rechtstreeks de nacompetitie in...
Denk het ook Geen enkele club kan de spelersopkomst zo mooi doen als de fans van Liverpool ''You'll never walk alone'' En dan begeleid door het origineel van Gerry and the Pacemakers, niet door die smeerlap van een Lee Towers
Helemaal mee eens.. al zal het wel weer provocerend bedoeld zijn dat laatste Foto verslag van Feyenoord - Willem II http://frfotopagenl.fr.funpic.org/Fotos/Competitie/FeyenoordWillemII6-1/FeyenoordWillemII/index.html
Ik dacht dat julle iets met rode lampjes gingen doen?? Is dat niet doorgegaan??? want ik zag er ook niks over bij Talpha
Voor aanvang van de wedstrijd zouden er zo'n 27.000 lichtgevende staafjes in de hoogte gehouden worden, en zouden de lichten gedoofd worden. Dit was echter vanwege de kou niet mogelijk dus waren de staafjes ook niet goed te zien.