1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow okey, wel jammer. Ik hoop dat ze het nog eens op nieuw doen, want het lijkt me echt een mooi gezicht.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nâh ik mag Lee Towers gewoon niet, mede doordat hij fan is van Feyenoord uiteraard:+. Maar ik vergeef hem nooit dat hij kwam optreden in de 'uitzwaai'-interkand tegen Ierland. Lee Towers in de Arena. Ik werd er misselijk van....En het verkrachten van You'll never walk alone natuurlijk:cool:

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt belachelijk dat Roda straks niet afgelast wordt. Ze melden op de Radio en de TV dat je na 4 uur niet meer de straat op moet gaan. En dan laat de KNVB de wedstrijd gewoon door gaan.

IDIOTEN!!!:mad:

Normaal ga ik elke thuiswedstrijd, maar vanavond blijf ik thuis. Ik ben sowiezo al verkouden, en mijn vader gaat vanavond niet rijden in dit weer. logisch, ik zou ook niet rijden.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    az gaat ook door maar de knvb gaat om 6 uur vanavond nog controleren of het doorgaat

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wij spelen tegen Groningen, als die arme kerels straks hier eindelijk aangekomen zijn, krijgen ze mischien te horen dat ze weer terug kunnen.

En alleen al voor de Groninegn supporters en spelers snap ik niet waarom de wedstrijd doorgaat. Als de wedstrijd straks namelijk is afgelopen( rond 8 uur). Dan moeten ze ook nog (met 0 punten op zak) helemaal naar groningen rijden, met ijzel en sneeuw. Dat is toch levens gevaarlijk!

6. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Las dat Feyenoord vanavond nog een transfer bekend zou maken, ben benieuwd. Denk dat het over Jansen gaat.

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ton Lokhoff, trainer van de Bredase eredivisieclub NAC, is ontslagen.

Lokhoff zei vrijdag dat hij op non-actief is gezet wegens de teleurstellende resultaten van NAC in de competitie. De club bezet de dertiende plaats in de eredivisie.

De oefenmeester had nog een contract van 1,5 jaar bij NAC.

Ook zijn assistent, Nico van Zoghel, kan vertrekken.

Bron: AD

Voetbal: NAC zet trainer Lokhoff aan de kant

30 december 2005, 13:52

BREDA (ANP) - De Bredase voetbalclub NAC heeft trainer Ton Lokhoff aan de kant gezet. Lokhoff zei vrijdag dat hij op non-actief is gezet wegens de teleurstellende resultaten van NAC in de competitie. De club bezet de dertiende plaats in de eredivisie.

Voorzitter Willem van der Hoeven bracht de trainer op de hoogte van het besluit. Ook assistent-trainer Nico van Zoghel is met onmiddellijke ingang uit de technische staf verwijderd. De clubleiding verwacht niet dat Lokhoff en Van Zoghel in staat zijn op korte termijn betere prestaties met het team te bereiken.

Lokhoff is oud-speler van NAC. Hij trad in 1997 toe tot de technische staf en is sinds juli 2003 hoofdtrainer. Hij is, na Robert Maaskant bij Willem II, de tweede trainer die deze competitie is ontslagen in de eredivisie van het betaald voetbal.

NAC wil eerst de arbeidsovereenkomsten met beide trainers ontbinden en daarna op zoek gaan naar opvolgers, aldus meldde de club in een persverklaring.

Bron: @home

Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  8. mars15

mars15 Guest

nice maar waar staat dat dan

Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2005
  9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk gaat Heerenveen - Ajax door, lijkt me wel de spannendste van vanavond.

Voor mij dan.

10. mars15

mars15 Guest

misschien gaat rtl5 die wel uitzenden of gewoon flodder _O_

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dan horen ze dat ze eigenlijk weer terug kunnen, omdat de wedstrijd niet door gaat, maar dat ze niet terug kunnen, vanwege de ijzel :+

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

Denk er het zelfde over

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ook... Scoort Huntelaar 3 x voor Heerenveen en Rosenberg en Charisteas allebei een keer voor Ajax. Dan is het 3-2..:+ Dan mag ajax blij zijn met zijn aankoop, en niet.8)

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij wordt de wedstrijd van Az uitgezonden op rtl5:)

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die is afgelast.:)

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AZ gaat ook niet door vanavond lees ik net op www.vi.nl

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hmmm...lees het net op voetbalzone.

Sparta-NEC gaat ook niet door. Ben benieuwd wat ze bij rtl 5 doen :)

edit//lees net op de site van rtl5 dat ze in plaats van voetbal Speed 2 uitzenden:mad:

Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Vrees dat ze heerenveen ajax ook aflasten dan...

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ruststand Roda - Groningen
    1-0*)
    Hopenlijk houden ze het vol

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    lees net op teletekst dat emanuelson weer meedoet.. Is volgens mij al wel weeer een tijdje geleden dat hij meedeed. Of heeft hij afgelopen wedstrijd ook mee gevoetbald?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina