1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja eigenlijk moeten ze Anastasiou weg doen

Babel: Willen ze niet wegdoen, talentvol schijnt zo...
    Rosenberg: Tè nieuw
    Anastasiou: Schijnt vader van de groep te zijn...
    Charisteas: Meest scorende Ajax-spits van dit seizoen. (Maar tè weinig goals uiteraard)

Tja....

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Anastasiou zou ook een goeie voor Roda zijn.

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ana gaat na dit seizoen definitief weg dus dat maakt ook niet uit.
    Babel zal ook heus wel weg gaan.
    Rosenberg komt in de basis.
    Charisteas blijft.

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Charisteas toch liever niet bij Roda zien.. Ik weet niet waarom maar ik heb niet zoveel sympathie voor hem.. Laat anders maar die andere Griek komen (Ananas:)).Gelukkig is Cristiano weer fit aan het worden..

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is Mitea weer fit?

6. mars15

mars15 Guest

terug op het oude nest

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij lijkt Charisteas wel een goeie voor Roda, Ana kon vorig seizoen of het seizoen ervoor ook al terug naar Roda, maar toen wou hij niet. Dus denk dat hij nu ook wel weer niet wil.

Maar Charisteas mag van mij komen, ik denk dat die jongen hier veel beter tot zijn recht komt. Hier is denk ik veel minder druk op hem.

8. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    arsenal - man und 0-0

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maja wat zegt dat nog bij Ajax?

Babel blijft heus wel, is pas 18 en van de opleiding, die gaat niet zo maar weg! Heeft veel vertrouwen gekregen door vele malen in de basis te mogen starten (helaas op de verkeerde positie), dat is nu allemaal weg. Niet door zijn kwaliteiten, maar door de trainer die hem verkeerd positioneerd. Babel is zeker een speler met grote kwaliteiten en een groot talent, voor de spitspositie. Logisch dat hij ontevreden is, zou ik ook zijn als ik op een positie werd gezet waar ik niet uit de voeten kan, wie niet? Kijk op www.BabelMovie.nl maar voor een geweldige compilatie van acties en doelpunten. Ik snap niet waarom mensen deze speler zo afkraken. En zijn maar weinig spelers die dit al kunnen op hun 18e.

Mitea is fit in maart volgens de prognoses.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    mooi filmpje.. die jongen kan veel met een bal ook als hij maar weinig ruimte heeft. Filmpje downloade trouwens lekker snel.. had hem in 30 seconden binnen}:]

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja het is echt zonde dat ze zo iemand als Babel maar op de bank laten zitten. Die gast moet ervaring opdoen, op de plek waar hij graag wilt spelen. En dan mag ze pasing af en toe erg slecht zijn(Daar kan opzich aan gewerkt worden), maar dat hij kan voetballen heeft 'ie wel bewezen. Maarja, met een paar blinde ogen zie je zoiets natuurlijk niet.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ja dan laat je hem half seizoen in de basis......ontwikkeld hij zich buitengewoon en klopt chelsea aan om hem te kopen voor tig miljoen.......hij is pas 18.....en heeft nog veel te leren. Maar het is niet dat zijn pasen slecht zijn, het is de 1e balcontact.......de aanname. Hij laat nog veel te veel die bal van zijn voet af ketsen, maar als hij de bal heeft is hij balvast en daarin is hij de beste spits van ajax

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als centrumspits verprutst ie het bij ajax op de één of andere manier in een 4-3-3 systeem dan. In een 4-4-2 systeem heb ik hem nooit zien spelen, ik denk dat hij dan beter tot zijn recht komt als spits. Want als vleugelspits tja wat jij zegt zn eerste balaanname. Maar als ie de bal dan ook heeft doet ie er vervolgens te weinig mee. Ik denk dan bij mezelf geeft die bal eens voor, maar nee hij wil alles te mooi doen, wat niet altijd even effectief is.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee hij kan niet anders, waar zet blind hem neer? op de linkerkant terwijl hij stijf rechts is......de 1e keer dat ie op links speelde ging dat goed.....kappen naar rechts en voorgeven/schieten. Nu weet elke rechtsback dat babel stijfrechts is.
    hij zou idd beter uit zn voeten kunnen in 4-4-2 of als rechtsbuiten waar hij naar mijn mening toch echt wel beter is dan rosales die wel mooie acties heeft....maar op dit moment nog te weinig rendement heeft.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het belangrijkste voor Babel is dat hij elke week moet spelen. Daarom denk ik dat het voor hem beter is om een half jaar bij een andere club te spelen. Bijv. bij Twente, NEC,NAC, Roda oid

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Blind moet gewoon kijken wat de beste combinatie met Huntelaar is. Met buitenspitsen of 2 diepe spitsen en 1 vleugelspits of mssn met 2 spitsen. Gewoon kijken wie het beste met Huntelaar kan samenspelen

Het beste is om het spel een beetje aan Huntelaar aan te passen. dan komt iedereen beter tot zijn recht, iedereen weet dan wat zijn taak is. Er is dan duidelijkheid. Dan ontstaat er ook een vast team met vaste elf spelers, iedereen weet dan dus waar hij aan toe is.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat is ook een goed idee, halfjaartje verhuren. Hebben ze ook gedaan bij lindgren en krohn deli nietwaar?
    Dat zou Az met medunjani moeten doen

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jep, ook met Tom de Mul.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dan laat Ajax hem toch gewoon niet gaan, makkelijk zat. Vraag gewoon een absurd bedrag, dan rotten ze echt wel op. Bovendien ligt het wle aan de pases, die zijn vaak brak. Als hij dan naar Pinaar wilde pasen in zo'n wedstrijd was het vaak genoeg zo dat die bal in de tribune lag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina