1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Feyenoord heeft nog nooit in die dome gewonne geloof ik

2. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt tijd dan

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaar die fobie voor Vreven;)

4. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of fobie voor vitesse

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het begint met iets kleins, hopelijk gaan ze meer eraf mieteren;

6. mars15

mars15 Guest

nog maar 1 maand jongens op de dag af

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee de nederlandse voetbalwereld is niet te klein........talpa is gewoon kut :cool:

8. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Ajax fans :

Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van trainer Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.

Quaresma maakte grote indruk in zijn eerste twee seizoenen bij Sporting Lissabon, waarna hij een contract kreeg aangeboden bij FC Barcelona. In Catalonië hoopte men op de nieuwe Luís Figo, maar de rechtspoot kon de hoge verwachtingen niet waarmaken. Na één seizoen en 22 wedstrijden mocht Quaresma vertrekken.

De technisch hoog begaafde aanvaller, die zowel op de vleugelposities als op 10 uit de voeten kans, is momenteel aan zijn tweede seizoen in Porto bezig. Onder Adriaanse kan hij regelmatig op een basisplaats rekenen.

Geweldige voetballer vind ik en maakt vet mooie doelpunten en acties!!

9. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En voor de Feyenoorders :

De geruchten rond een transfer van Theo Janssen naar Feyenoord worden steeds hardnekkiger. De middenvelder van Vitesse werd eerder ook al in verband gebracht met de Rotterdammers, maar tot een transfer kwam het niet. Ook Edson Braafheid, Kemy Augustien en Damir Dzidic worden in de gaten gehouden.

Janssen is bezig aan een goed seizoen bij Vitesse. De spelverdeler gaf eerder aan al klaar te zijn voor een topclub en geeft zijn voorkeur aan Feyenoord. Ook de Rotterdammers zouden gecharmeerd zijn van de linkspoot, maar de vraagprijs zou een probleem kunnen gaan vormen.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Janssen en Braafheid zouden zeker een goede aankopen zijn voor Feyenoord :)

Heb Quaresma een paar keer zienspelen en hij is zeker wel goed. Is volgens mij wel een ventje zoals Mido waar je veel last me kunt hebben

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL nog een spits...Al is het dit keer een vleugel speler .. Ben benieuwd. Toch mist er achter in een Chivu figuur... Die het achter in bij mekaar houd. Die altijd vecht en die zorgt dat die zooi niet verslapt. Wat nu regelmatig gebeurd. Staat ajax voor dan lijkt die verdediging in te kakken..... En krijgen we zo weer een aantal onnodige goals tegen.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nooit zien spelen. Nou kijk ik alleen maar ajax of Het nederlands elftal. De rest kan me gestolen worden :+. Maar als ie idd werkelijk zo goed zal het prijskaartje wl erg hoog zijn idd

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zou die echt geïntereseerd zijn in Ajax? Doet wel denken aan Ibrahimovic/C. Ronaldo, ziet er allemaal leuk uit... Aardige trap met buitenkantje rechts :)

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Pff dat zou wel een unicum zijn zeg, als Ajax een speler haalt die het al best waargemaakt heeft.. Ik zou hem heeel graag zien bij Ajax maar ben pessimistisch.

Babel mag trouwens wel aan NEC verhuurd worden :)

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die Quaresma met ze buitenkantje rechts altijd :cool:
    ik vind hem vooral een constante speler, misschien een ruil tussen Quaresma en Rosales?

19. mars15

mars15 Guest

denkt niet dat co graag een speler kwijt raakt aan zn amsterdamse vrienden

20. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej Rosales houden want we hebben aan de andere vleugel ook een speler nodig :D

Na de winterstop ziet Ajax er zow uit :

---------------Stekelenburg---------------------
    Heitingha-Maduro-Grygera-Emanuelson(JuanFràn)
    ------------Galasek-----Sneijder-------------- -----------------Rosenberg-------------------- ---Rosales----Huntelaar--------Quaresma-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina