Hersi uit de selectie gezet bij Vitesse Youssouf Hersi is bij Vitesse uit de selectie gezet. De disciplinaire straf volgt na een interview dat de aanvaller gaf in Voetbal International. Hersi uitte ongezouten kritiek op zijn situatie bij de Arnhemse club. In het begin van het seizoen moest Hersi op de bank beginnen, maar speelde zich de laatste weken toch weer in de ploeg. 'Vitesse heeft met me gesold', liet de 23-jarige speler in VI optekenen. Verder bekritiseerde Hersi zijn huidige coach Edward Sturing en Gertjan Verbeek, die zijn trainer was bij SC Heerenveen. 'Dit is onaanvaardbaar', reageert trainer Sturing op de uitspraken van zijn pupil. 'We hebben afspraken dat we bij problemen naar elkaar toestappen, maar ik heb hem nooit over zijn onvrede gesproken. Door zich op deze manier te uitten, doet hij zichzelf tekort.' Door zijn verwijdering uit de selectie mist Hersi in ieder geval de thuiswedstrijd tegen Feyenoord op 15 januari. Daarna is hij mogelijk weer welkom. Bron: VI Nou Mars, voor Hersi hoef je dus niet bang te zijn
Inderdaad, dom om nu zoiets te zeggen in een interview, juist terwijl hij eindelijk weer een beetje aan spelen toe kwam.
Erg dom inderdaad. Wat je ook van zeuren krijgt: Ojah deze kerel had in de oudheid bij ons ook nog een paar wedstrijdjes meegebalt Deed hij ook zo goed
las net dat iemand van een goede bron had gehoord ( jaja ) dat janssen dan komt en een verdediger van willem II
Sorry hoor maar als coach bepaal je zelf wie de aanvoerder is. Niet door je spelers. Tenminste dat is mijn mening hoor.
Vraag en aanbod. Als ze het niet betalen, betaalt iemand anders het wel... Is 'Vitesse heeft met me gesold' genoeg om iemand gelijk uit de selectie te zetten? Praat het gewoon uit, kom op zeg... 'Niet meer doen hé', klaar.
Vergeet dit niet "Verder bekritiseerde Hersi zijn huidige coach Edward Sturing en Gertjan Verbeek, die zijn trainer was bij SC Heerenveen" Dom om over je eigen coach te gaan zeiken, terwijl die je net de kans geeft om weer in de basis te komen:{ Trainer Sturing zou hem onvoldoende hebben gesteund. ,,Ik heb aangegeven dat ik de gang van zaken vreemd vind. Ach, de trainer is volgens mij ook nog niet zo lang bezig. Pas drie jaartjes ofzo, en hij zit nog steeds bij zijn eerste club. Hij mist gewoon ervaring, dat kun je goed merken'', aldus Hersi in VI.
De Ceular blijft liever nog bij RKC, lijkt me ook verstandiger omdat Feyenoord hem niet echt nodig heeft nu En nog wat nieuws over Jaap Stam
Haha, gaaf! Shit, die gast is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld. De bestbetaalde verdediger ook volgens mij... Gaat ie weer terug naar Nederland. Wie had het over een Chivu-figuur bij Ajax?
Ik ga ook dagelijks naar Milaan om een kopje koffie te scoren.. Kom op man, als je een smoes verzint, dan een goeie