1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar ik vind ook dat ze te veel betaald krijgen om ff tegen de bal te trappen

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hersi uit de selectie gezet bij Vitesse

Youssouf Hersi is bij Vitesse uit de selectie gezet. De disciplinaire straf volgt na een interview dat de aanvaller gaf in Voetbal International.
    Hersi uitte ongezouten kritiek op zijn situatie bij de Arnhemse club. In het begin van het seizoen moest Hersi op de bank beginnen, maar speelde zich de laatste weken toch weer in de ploeg.

'Vitesse heeft met me gesold', liet de 23-jarige speler in VI optekenen. Verder bekritiseerde Hersi zijn huidige coach Edward Sturing en Gertjan Verbeek, die zijn trainer was bij SC Heerenveen.

'Dit is onaanvaardbaar', reageert trainer Sturing op de uitspraken van zijn pupil. 'We hebben afspraken dat we bij problemen naar elkaar toestappen, maar ik heb hem nooit over zijn onvrede gesproken. Door zich op deze manier te uitten, doet hij zichzelf tekort.'

Door zijn verwijdering uit de selectie mist Hersi in ieder geval de thuiswedstrijd tegen Feyenoord op 15 januari. Daarna is hij mogelijk weer welkom.

Bron: VI

Nou Mars, voor Hersi hoef je dus niet bang te zijn;)

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:

En hij deed het zo goed.
    Jammer.

4. mars15

mars15 Guest

mooi zo

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelf schuld

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, dom om nu zoiets te zeggen in een interview, juist terwijl hij eindelijk weer een beetje aan spelen toe kwam.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Erg dom inderdaad.

Wat je ook van zeuren krijgt:

Ojah deze kerel had in de oudheid bij ons ook nog een paar wedstrijdjes meegebalt8) Deed hij ook zo goed:cool:

8. mars15

mars15 Guest

las net dat iemand van een goede bron had gehoord ( jaja )

dat janssen dan komt en een verdediger van willem II

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Sorry hoor maar als coach bepaal je zelf wie de aanvoerder is. Niet door je spelers. Tenminste dat is mijn mening hoor.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij veel clubs wordt de captain door de spelers(raad) gekozen :)

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag en aanbod. Als ze het niet betalen, betaalt iemand anders het wel...

Is 'Vitesse heeft met me gesold' genoeg om iemand gelijk uit de selectie te zetten? Praat het gewoon uit, kom op zeg... 'Niet meer doen hé', klaar.

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet dit niet "Verder bekritiseerde Hersi zijn huidige coach Edward Sturing en Gertjan Verbeek, die zijn trainer was bij SC Heerenveen"

Dom om over je eigen coach te gaan zeiken, terwijl die je net de kans geeft om weer in de basis te komen:{

Trainer Sturing zou hem onvoldoende hebben gesteund. ,,Ik heb aangegeven dat ik de gang van zaken vreemd vind. Ach, de trainer is volgens mij ook nog niet zo lang bezig. Pas drie jaartjes ofzo, en hij zit nog steeds bij zijn eerste club. Hij mist gewoon ervaring, dat kun je goed merken'', aldus Hersi in VI.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    als het om afrikaans voetbal gaat is Papa Bouba Diop nogsteeds mijn held van Senegal _O_

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Ceular blijft liever nog bij RKC, lijkt me ook verstandiger omdat Feyenoord hem niet echt nodig heeft nu

En nog wat nieuws over Jaap Stam

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, gaaf! Shit, die gast is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld. De bestbetaalde verdediger ook volgens mij... Gaat ie weer terug naar Nederland. Wie had het over een Chivu-figuur bij Ajax? :)

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    moi.. En dit ziet er idd goed uit

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Flink shit voor hem. Bij Ajax niet mogen voetballen, en nu bij Celta ook al niet.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook dagelijks naar Milaan om een kopje koffie te scoren.. Kom op man, als je een smoes verzint, dan een goeie :p

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk zat er een contract-teken-pilletje in de koffie.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    straks gaat ie nog terug naar Willem II 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina