1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    jij leest voetbalzone? 8)

2. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik :p

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de betere middenvelders vind ik hem. Samen met Denny Landzaat en Sneijder. Ik hoorde gisteren trouwens (nu je het over een vitesse speler hebt) dat Matthew Amoah naar Dortmund vertrekt? Ik ben benieuwd of hij daar enige rol van betekenis kan spelen.

4. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer nemen ze trouwens penalty`s van 16 meter?

Volgens mij schrijft een vrouw de metro ofzo :+

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, als hij van linkshalf naar linksachter kan, kanhij misschien ook wel naar linksvoor?

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is al een week ofzo bekend dat Amoah naar Dortmund gaat. Ze hebben hem zeker nodig omdat koller en Ricken bijde een zware blessure hebben en dit seizoen niet meer kunnen spelen. Ze hebben dus alleen Smolarek als spits die een beetje ervaring heeft. Ze spelen nu met spelers die net uit de jeugd komen.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Boukhari vind ik echt helemaal niets. Als je laatst die wedstrijd tegen Arsenal zag werd hij een aantal keer ook gewoon puur zoek gespeeld door die spelers van Arsenal, ik vond het helemaal zielig. Het is een leuk spelertje voor een club als Utrecht of NEC/NAC ofzo, geen Ajax. Dan kun je idd Emanuelson daar veel beter neer zetten, en dan Juanfran ook in de basis. Die speelt de laatste tijd ook erg goed, maar als je ook kijkt waar die vandaan komt, dan verwacht je ook niet anders ;)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me geen slechte speler. Kwam toendertijd alleen niet veel aan het spelen omdat Zlatan meer minuten kreeg.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mido heeft niet altijd even veel disciplinie maar hij is zeker een goede speler. Ik denk dat Ajax met hem een stuk beter af was dan met Charisteas maar dat is nartuurlijk altijd makelijk praten achteraf :)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het wel zeker. Niet veel beter, maar Mido heeft meer kwaliteiten dan Charisteas, individueel dan hè.
    Of Ajax dan kampioen was geweest kan ik niet beoordelen, dat is dan idd achteraf.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bah, walgelijke vent gewoon.Hij heeft blijkbaar ook een tatoage van een hakenkruis ergens op z'n lichaam :mad:

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waarom doet hij het dan ook voor de 2e keer? Wat een idioot:mad:

13. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    wahaha, al die roemeense voetballers moeten zo n groet doen.
    ben je snel klaar

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Roemeens? Romeins. Hele verkeerde actie, wat mij betreft moet ie een jaar vrijwllig in een Holocaust museum werken.

15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA dr let er een op!!

god bless your soul, little padawan _O_

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    te misselijk voor woorden.Jammer dat ie al zo "oud" is en dus over een jaar der wel een einde aan breit.Imo direct ontslaan en een gigantische boete 10.000 is een schijntje als je het mij vraagt.En natuurlijk gedwongen vrijwillegers werk in het holocoust museum om hem vervolgens een maandje in een gaskamer te stoppen zien hoe hij daar uit komt

Edit: Mido is zeker wel beter dan charisteas.Durft ook meer de actie te maken (iets teveel) + dat ie wel omhoog gevallen is

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat feyenoord voor kerstman gaat spelen en met punten gaat strooien voor az :+

18. mars15

mars15 Guest

als mido terugkomt komt die zeker met een ferrari :p

nee jullie zeiken charisteas wel af maar hij is nog steeds topscoorder ;)

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha jah.

Was wel grappig wat Wilfred Guinee (ofzoiets) zei nadat Charisteas even aan het woord was geweest; 'Ja, zo ziet ie dus uit.'

:+

Over Di Canio nog. Dit staat op VI.nl over hem;

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    AZ seizoenkaart besteld voor volgend seizoen in het nieuwe stadion *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina