1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    DSB Stadion.....mooie naam!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Breek mn nek er niet over, Scheringa kreeg nou ook niet bepaald een staande ovatie toen hij de naam bekend maakte. Maar ach, als alleen het stadium wat sluikreclame bevat moeten we daar maar mee leren leven. IPV dat die eikel nou gewoon dat stadium Victoria oid had genoemd...

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb die wedstrijd live gezien destijds. Geweldig gebaar.

edit: ik vind trouwens dat Nederland helemaal geen zware poule heeft. Alleen Argentinië is een redelijke tegenstander. Dus 2e worden moet zeker lukken. Zit liever in deze poule als in poule F ;)

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  4. mars15

mars15 Guest

hoezo geweldig :confused:

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hebben jullie weleens de vader gezien van Charisteas? Lijkt sprekend!:D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het over iets anders als jij denk ik. Ik heb het niet over de groet iig.

7. mars15

mars15 Guest

ow ik dacht al :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hier heb ik het over ;)

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is dat niet toevallig een klasgenoot van LeZe?

Maar goed,

Ik vind dit persoonlijk walgelijk. Ik had een paar maand geleden een docu gezien over de Lazio-hooligans. Die zingen tijdens wedstrijden speeches van Benito Mussolini, terwijl ze de rechterarm omhoog steken. Dat is toch te ziek voor woorden...

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wow afschieten die gasten...
    Stelletje racisten:mad:

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb me ingeschreven voor kaartjes Nederland-Argentinie in Frankfurt.Hoop dat het wat wordt want de kaartjes worden onder alle belangstellende verloot :)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed nieuws. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hakenkruis zelf betekent iets heel anders dan waar het voor bedoelt is, het is een teken van de boedhisten maar goed het wordt heel anders gebruikt.

Alles leuk en aardig maar di canio blijft een goede voetballer, zijn volley in de premier league staat nog steeds in de top 10 van mooiste doelpunten ooit in de premier league.

dit lees ik net:
    net voor zijn doorbraak :{

14. mars15

mars15 Guest

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha vet filmpje. :p

En dan maken sommige zich druk over het natrappen van Pienaar dat niet geraakt wordt.:+

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ajax heeft Angelos Charisteas en Julien Escudé in de etalage gezet, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. De opbrengst van de eventuele verkoop van beide spelers willen de Amsterdammers gebruiken voor nieuwe aankopen.

Escudé zou in december duidelijkheid krijgen over zijn toekomst. De Fransman komt onder trainer Danny Blind nauwelijks nog aan spelen toen en mag waarschijnlijk vertrekken. Ajax hoop een leuke transfersom voor hem te ontvangen.

Ook Charisteas mag Ajax verlaten. De Griekse spits kwam vorig seizoen over van Werder Bremen, maar kon tot dusverre weinig indruk maken. Waarschijnlijk vertrekt de spits naar Engeland.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dirk Kuyt gaat niet in op de vermeende interesse van Real Madrid, zo meldt De Telegraaf vandaag. Dit heeft de spits laten weten aan Feyenoord-trainer Erwin Koeman. De Spaanse krant AS berichtte deze week al tweemaal dat de Koninklijke in Kuyt een ideale versterking zag.

Kuyt wil echter sowieso tot het einde van het seizoen bij Feyenoord blijven. Pas komende zomer wil de Katwijker nadenken over een buitelandse transfer.

Ook Tottenham Hotspur, Liverpool en Arsenal zouden belangstelling hebben voor de aanvaller van het Nederlands elftal.

IMO kan Kuyt het beste of naar Tottenham of naar Arsenal (als Henry daar vertrekt aan het einde van het seizoen).

16. mars15

mars15 Guest

chari is beter dan rosenberg |:-

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    beide zijn niet goed.Laat er dan 1 goede spits voor in de plaats komen.Iemand die wel kan scoren

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat Rosenberg een betere spits kan worden. Charisteas heb ik een kleine verbetering zien maken, maar niet echt dat ik vind dat hij zo veel meer verdient om in de basis te staan dan Rosenberg. En als je zag hoe overtuigend Charisteas die bal er inschoot tegen Vitesse wil ik nog niet spreken van een Ajax-spits in wording. Charisteas heeft totaal geen bal gevoel.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens elgee

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En Rosenberg is fysiek sterker, en dan niet in het winnen van 1op1 duels, maar het aangaan van duels doet Rosenberg tenminste. Charisteas durft dat geeneens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina