1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn ook toevallig wedstrijden die ik geheel heb gezien. De rest alleen samenvattingen dus daar kan ik niet veel overzeggen. Tegen vitesse was trouwens ook niet slecht.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah wacht. Je hebt het natuurlijk over Huntelaar en Vlaar. Dat zei je ook al in je begin post.

Heb je daar iets over gelezen? Grote jongen.

Jongen, die spelers hoeft Ajax helemaal niet (en dan bedoel ik, ze hebben ze niet nodig). Een nieuwe spits wordt niet meer gehaald. Dat had je onderhand allang kunnen lezen op de sites die je in je beginpost gaf.

Dat Ajax op zoek is naar nieuwe spelers, klopt. Maar namen, nee die zijn er nog lang niet, die hoor je pas in januari, als de transfers voltrokken zijn. Geruchten zijn er altijd.

Ik kan niet zeggen dat die wedstrijd allemaal slecht waren (PSV was toch aardig goed, hadden ze verdient een punt te halen, zo niet, de overwinning). Maar dat dat dure puntverliezen zijn geweest, klopt.

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heerenveen overwintert \o/

2-1 gewonnen & door. :D

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, Lucky Heerenveen 8) Boekarest maakte gewoon 1 sec na het fluitsignaal nog de 2-2(Maar werd uiteraard niet toegekend, wedstrijd was voorbij), dus als die schutter nou 2 seconden eerder had geschoten was het uit met de pret voor Heerenveen.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    D@ M@STER, je stand is verouderd in je beginpost...
    Tss, slechte zaak hoor.

:+

6. mars15

mars15 Guest

de beste middenvelder als hij fit is gaat weg uit nederland

ono...

ach we vangen nog geld voor hem :9

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  8. mars15

mars15 Guest

STAND EREDIVISIE
    AZ 15 35
    FEY 15 35
    PSV 15 35
    NEC 15 27
    RKC 15 26
    AJA 15 24
    UTR 15 24
    VIT 15 23
    GRO 15 23
    HEE 15 22
    NAC 15 19
    TWE 15 17
    RJC 15 16
    ADO 15 15
    HER 15 15
    SPA 15 12
    WIL 15 9
    RBC 15 4

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze dan Jansen kopen. Dan heb je wel aardige spelers voor op het middenveld. Hofs, Ghaly, Jansen, De Guzman, Pardo... :)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke jonge spelers dan?

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De treffer van H'veen zat er wel aan te komen imo, mooi moment wel:cool: Maar goed dit is geweldig voor het NL voetbal. Jammer van die play-offs:cool:

12. mars15

mars15 Guest

Nick Hofs hervat vanaf vandaag (donderdag) zijn revalidatie in De Kuip. ’s Middags traint de middenvelder individueel op het trainingsveld naast De Kuip. De afgelopen maanden werkte Hofs aan zijn herstel in Papendal, Arnhem. Ruim vier maanden geleden scheurde hij de kruisband van zijn rechterknie af tijdens de afsluitende wedstrijd van de voorbereiding op het huidige seizoen. Twee weken later werd Hofs geopereerd.

De middenvelder spreekt zelf al enige tijd de hoop uit eind januari fit te zijn. Op 15 januari 2006 speelt Feyenoord uit tegen zijn oude club Vitesse. Mogelijk gaat hij dat ook nog halen. Dit jaar komt Hofs in elk geval niet meer in actie. ‘Ik begin nu rustig aan’, liet Hofs donderdagochtend weten in het krachthonk, ‘maar ben vooral blij dat ik hier weer terug ben. Het is toch weer een stap vooruit in mijn revalidatieproces.’

13. mars15

mars15 Guest

Nick Hofs hervat vanaf vandaag (donderdag) zijn revalidatie in De Kuip. ’s Middags traint de middenvelder individueel op het trainingsveld naast De Kuip. De afgelopen maanden werkte Hofs aan zijn herstel in Papendal, Arnhem. Ruim vier maanden geleden scheurde hij de kruisband van zijn rechterknie af tijdens de afsluitende wedstrijd van de voorbereiding op het huidige seizoen. Twee weken later werd Hofs geopereerd.

De middenvelder spreekt zelf al enige tijd de hoop uit eind januari fit te zijn. Op 15 januari 2006 speelt Feyenoord uit tegen zijn oude club Vitesse. Mogelijk gaat hij dat ook nog halen. Dit jaar komt Hofs in elk geval niet meer in actie. ‘Ik begin nu rustig aan’, liet Hofs donderdagochtend weten in het krachthonk, ‘maar ben vooral blij dat ik hier weer terug ben. Het is toch weer een stap vooruit in mijn revalidatieproces.’

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat is juist het probleem.. De namen weet ik niet meer |:- Kzal nog kijken voor je waar ik het had gevonden.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah okj. Ben benieuwd.:)

Goed nieuws !

Jammer, maar helaas;
    Had er toch geen waarde aan gehecht, verloren=verloren.

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  16. mars15

mars15 Guest

De lening van 400.000 euro die de Supportersvereniging verstrekt aan PSV is vanmiddag bekrachtigd met handtekeningen van alle partijen. Het geld wordt gebruikt voor de aanleg van een hoofdveld aan de momenteel in verbouwing zijnde jeugd- en amateurzijde van De Herdgang. De rente die de Supportersvereniging van PSV ontvangt, gaat terug naar de leden. In welke vorm dat gebeurt wordt later bekend gamaakt. [reageer]

geen cent te makken

Barry van Galen vijf duels aan de kant

15/12/2005 17:25

De KNVB-aanklager had een zware straf in petto voor AZ'er Barry van Galen, die een kopstoot moet bekopen met vijf duels schorsing.
    De aanklager kwam met het voorstel van vijf duels na een onderzoek naar het gedrag van Van Galen in het duel met FC Twente. De aanvaller van AZ had zaterdag Giorgi Gakhokidze een kopstoot gegeven. Scheidsrechter Blom ontging het incident, maar op de televisiebeelden was het duidelijk zichtbaar.

In de strafmaat heeft de aanklager rekening gehouden met het strafblad van Van Galen. De aanvaller van AZ heeft zich in het verleden vaker laten gaan. Zijn kopstoot van afgelopen zaterdag heeft hij erkend. 'Ik heb me laten provoceren door de spelers van FC Twente en het publiek. Dat was erg dom.'

Van Galen had tot donderdagmiddag de gelegenheid de zaak te laten voorkomen voor de tuchtcommissie, maar heeft zich al neergelegd bij de stevige straf. 'Als het vier duels wordt, accepteren we het', vertelde Van Galen eerder deze week tegenover RTV Noord-Holland. Ook een wedstrijd extra was geen aanleiding alsnog de zaak te laten voorkomen.

Keane tekent voor anderhalf jaar bij Celtic

15/12/2005 14:56

De kogel is door de kerk. Roy Keane heeft een contract getekend dat hem voor anderhalf seizoen aan Celtic verbindt.
    De Schotse club maakte het nieuws donderdagmiddag bekend op een persconferentie. Daarmee kwam een eind aan de geruchten die rondgingen nadat Keane zijn contract bij Manchester United had ingeleverd.

De Britse media maakten al melding dat de middenvelder woensdagavond in Glasgow was om een medische keuring te ondergaan. Keane is al maanden uitgeschakeld met een knieblessure. Tijdens zijn revalidatie raakte de Ier in conflict met Manchester United en besloot vorige maand op te stappen bij de club die hij jarenlang diende.

Sindsdien werden meer dan veertig clubs met Keane in verband gebracht. Celtic werd als een van de eerste gegadigden genoemd vanwege de warme gevoelens die de Schotse club bij de middenvelder losmaakt. Geld bleek het grootste obstakel, totdat de grootste aandeelhouder besloot een deel van het salaris van Keane voor zijn rekening te nemen.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2005
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    5 wedstrijden vind ik wel erg veel voor een kopstootje maar van Galen heeft niet de beste reputatie op dat gebied. Ben benieuwd hoelang Pienaar geschorst wordt.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Arme Vlaar.. Tja.. Ben benieuwd naar welke club hij gaat .

19. mars15

mars15 Guest

pff hoezo arme vlaar...

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Pakt die Vlaar ook niet echt slim aan ofzo. Het is nu mssn wel beter dat hij naar een andere club gaat, zeker als hij dat zelf ook zegt. Ik weet niet of Ajax hem nog wil aangezien zij daar geen problemen achterin hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina