Hoeveel gaf Ajax ook alweer? 1 Miljoen ging rond toch? Nou, dat is niet gek veel voor een verdediger van de toekomst. Een jaar laten rijpen, en hij kan in het eerste imo.. En AZ is op het moment ook niet echt gek op hem, dus misschien nemen ze overhaaste beslissingen
Had een grotere club verwacht van Pienaar (Liverpool had eerst interesse in hem). Hij is toch wel een goede speler, niet voor rechtsbuiten waar Blind hem postte, maar voor aanvallende middevelder of schaduw-spits.
ik hoop dat ze zowel pienaar en de jong al in de winterstop verkopen. Dan krijgen ze iig nog een beetje geld voor deze spelers!
komen wel steeds meer Nederlanders naar Duitsland. Opzich goed, want het is een prachtige competitie, die ik te weinig kijk Enne, Borussia, was die niet zo goed als failliet? of heb ik nu de verkeerde club voor ogen?
Ja, en nu Pienaar. Wat ik niet snap, Arsenal, Manchester City en Juve wouden hem ook. Jammer dat ie daar niet heen is gegaan, had hem graag van Arsenal gezien.
@Elgee: Kijk naar Vd Vaart, die is totaal opgeleefd in Duitsland, en ookal gaat het niet slecht met Pienaar, misschien kan hij daar ook wel groeien, dat zal zijn voornaamste reden wel zijn, naast het feit, dat hij daar een grotere kans heeft van een basisplaats. @Tim: Thank you very much
Ja heb ik ook 3 weken achter elkaar gekeken nu paar weken niet, zaterdag maar weer kijken zometeen loting van ajax, psv en van heerenveen en az
gruwlijke kwartfinales gek! psv tegen lyon ajax tegen inter arsenal tegen real chelsea tegen barca bayern tegen ac milan rangers tegen villareal benfica tegen liverpool werder tegen juventus wordt genietn
idd !! maar ik schat de kansen van onze nederlands clubbies niet echt hoog in hoewel je het met psv nooit weet natuurlijk maar als ajax liefhebber moet ik zeggen dat het haast een onmogelijk klus wordt voor ze
Inter is een van de makkelijkere ploegen die ze hadden kunnen loten, dus zo erg slecht hebben ze niet geloot. PSV heeft ook redelijk geloot, ze hebben mazzel dat ze niet tegen Barça of Chelsea hebben geloot. Dat net die 2 grote clubs elkaar treffen Mn club wint wel van Chelski, let maar op
barca chelsea wordt de beste wedstrijd denk ik. ajax gaat het erg lastig krijgen maargoed je weet maar nooit *optimist
cruz gooit ajax uit de CL schoppen en dan gaat Feyenoord naar amsterdam toe rond de wedstrijd om cruz als vervanger voor kuyt vast te leggen
Inter dus, lastig lastig maar kon altijd lastiger. Arsenal-Real Madrid en de sublieme topper Barcelona-Chelsea zijn echt geweldig Om Bayern - AC nog maar niet te noemen . Worden mooie wedstrijden. PSV trouwens erg lastig, maarja dat is op dit moment alleen voor Inter niet dat ze een moeilijke hebben.