1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En wie staat er weeer bovenaan??!!! Idd zoals het hoort Ajax!!!

    FF wat anders nu. Wat vinden jullie van dat nieuws over Rivaldo??
    Vrijdag werd zijn contract ontbonden maar nu blijft hij waarschijnlijk toch nog tot januari 2004?!!!
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou dan zal hij wel niet zijn contract hebben ontbonden :+

    Zo'n speler moet gewoon een club vinden waarin hij centraal staat.
     
  3. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer zover.:mad: |:-
    PSV heeft alweer verloren en ditmaal van deportivo. Ze speelden gewoon roduit slecht. (al zeg ik het met pijn in m'n hart). Willen ze nog een kans maken dan zullen ze alle andere wedstrijden moeten winnen en ik ben hier niet zo zeker van.
    Dit zal de 8e keer worden dat PSV in de champions league wordt uitgeschakkeld. Het wil ze maar niet lukken.:'-( Als ze dit jaar maar weer de UEFA cup halen dan doen ze europees nog ergens aan mee.
    Deze wedstrijd was een van de vele mislukkingen van PSV in de champions league.

    Ik kan maar beter m'n avatar veranderen.8)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2003
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    En je naam als je toch bezig bent. O-)

    Ik heb slechts de 2de helft gezien maar werd er niet vrolijk van. Kezman was volledig geissoleerd en ze hebben nauwelijks een schot op doel gehad. Buitenspel zo vaak was ongelooflijk, het was niet alsof de verdediging van depor stapte ofzo :confused:
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    vanavond moet je kijken hee PsvPsv dat vrolijkt je misschien op.
    Neerlands europese succes gaat vanavond ten koste van de belgen.
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Leuk berichtje:
    Hebben wij het misschien toch nog goed met Luinge *)
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Of met al die grensrechters die nooit is iets goed zien:+ }:]
     
  8. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    NAC had een hele goeie dag, en Ajax had een hele slechte dag.
    Compleet van de mat gespeeld zal niet uit mijn mond komen, alhoewel een nederlaag van een nulletje of 4 / 5 niet onterecht was geweest.
    Ajax speelde SUPERSLECHT die middag :mad:
    Maarja, dat hoort erbij he.
    Een zeer terechte overwinning voor NAC, zeker weten.
    Over die wedstrijd in Valencia, die hadden we bijna inderdaad nog met mazzel gewonnen ook!
    :D
    Maar gelukkig hebben we thuis een goeie wedstrijd tegen ze gespeeld. :)

    Maarre... over dat heerlijk verloren...
    Een Ajacied geniet nou eenmaal als Feyenoord of PSV verliest in de competitie.
    Hoe maakt niet uit, verlies is verlies, en dat is dan gewoon heerlijk, maarja, dat snap je wel natuurlijk.

    Waar wij het redelijk doen in de CL de laatste tijd, verneukt PSV het weer as usual.
    Daar baal ik dan weer wel ontzettend van, omdat dit Europees verband betreft, en dan ben je als nederlander natuurlijk voor elke nederlandse club, ik tenminste wel.
    Blij was ik ook zelfs toen Feyenoord de Uefa cup had gewonnen.
    Ik hoopte dat PSV dit jaar met deze loting (want ze hadden het echt wel veel zwaarder kunnen treffen) de 2e ronde en misschien wel meer ook wel zou halen.

    Toen ik dinsdag naar Deportivo-PSV zat te kijken verbaaste ik me er toch wel over dat PSV nauwelijks kansen kreeg.
    Maarja, dat is dus het probleem als ze 2 of 3 man op Kezman gooien, wie moet het dan doen?
    Vennegoor op de bank.
    Robben op de bank.
    Volgens mij had hiddink in ieder geval beter Robben er meteen in kunnen zetten ipv bv Vogel of vd schaaf.
    Want die zijn naar mijn mening gewoon te slecht voor PSV.
    Maken fout na fout, en ik vind het gewoon waardeloze voetballers.

    Gelukkig heeft Ajax nog wel gewonnen gisteren van club brugge, en hopelijk halen wij wel de 2e ronde, want anders zie ik het ernstig somber in voor het nederlandse voetbal.

    Binnenkort staat PSV-AJAX op het programma.
    En zoals wel vaker zullen we die wedstrijd wel weer verliezen.
    En dan zullen de PSV'ers wel weer apetrots zijn, dat ze weer van ons gewonnen hebben.
    Natuurlijk word psv dan weer kampioen ergens in mei...
    En natuurlijk worden ze dan (nog) rechtstreeks geplaats voor de Champions League.
    Met als tegenstanders in de Poule Glasgow Rangers, Juventus en Sparta Praag.
    En weer eindigt PSV met 0 punten.... en het nederlands voetbal zakt steeds verder en verder en verder.....
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Wesley Sonckkkkkkkkkkkk ownageeeeeeee!
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik geniet niet als Psv verliest, ik mag die brabanders wel komen een paar leuke voetballers vandaan.
    Maar als Feyenoord verliest :) heerlijk.
    Ik kan dan gelijk mijn halve omgeving zieken met het verlies van 'hun' club.
    En das ook wel een beetje de lol van voetbal.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ben het helemaal met jou eens. Psv flikt het iedere keer weer om er in de eerste ronde er uit te vliegen!!
    Wist je dat Psv nu al 8 keer meedoet en maar 11 wedstrijden heeft gewonnen?? Ajax is er al voor de 6e keer bij en heeft al
    26 wedstrijden gewonnen!!! Klein verschil maar he?? En ajax staat 7e op de lijst en Psv 21ste!!!!

    Need i say more??_O_
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  12. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    We want More :+
    Go Don ;)

    Op europees niveau is Ajax zeker de beste van Nederland
    Alleen in de competitie lopen ze soms echt vreselijk te kutten. Gelukkig doet de rest dat ook :)
    Volgens mij gaat feyenoord eindelijk degraderen
    in de eerste divisie horen ze thuis:9
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat Feyenoord op het nippertje derde gaat worden, maar ik denk dat van de top 3 naar de rest dit seizoen een veel minder groot gat komt dan in het vorige seizoen, teon er 28 ptn tussen zaten:'-(

    Misschien is dit meer hoop dan zekerheid, maar het is gewoon leuker als de verschillen klein zijn, want ik vond het seizoen 2001/2002 leuker dan het seizoen 2002/2003.

    Iets postitiefs aan vorig seizoen is natuurlijk dat NAC Breda_O_ 4e is geworden:cool:
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee man ik hoop niet dat ze degraderen, dat gun ik ze niet ook al haat ik ze zo.
     
  15. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Louis van Gaal technisch directeur Ajax

    Amsterdam, 9 oktober 2003

    Louis van Gaal wordt de nieuwe technisch directeur van Ajax. Hij treedt per 1 november bij Ajax in dienst op de positie die vacant was sinds het vertrek van Leo Beenhakker naar Mexico. Ajax en Louis van Gaal gaan een vast dienstverband voor onbepaalde tijd aan. Over de financiële condities doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.


    Bron: Ajax.nl

    Welkom terug, Louis :cool:.
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    :) ben benieuwd, ben benieuwd. Koeman en van Gaal hebben bij Barca toch samengewerkt dus denk dat dat wel goed zit. Ook heeft Louis genoeg naam en kennissen in het wereldje om wat grond te doen verschuiven. Ik maak me nu alleen wat meer zorgen over wat Johan Cruijff zijn standpunt tegenover Ajax wordt :)
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja ik heb hier gemengde gevoelens over hoor!! Cruijff was het hier namelijk helemaal niet mee eens. En die heeft op mij toch een streepje voor hoor!!! Maar wat ik nou zo vervelend aan Cruijff vind is dat hij alleen maar roept en roept. Hij heeft over commentaar op maar zelf doet hij niks!! 2 keer kon hij bondscoach worden maar deed hij het niet. Maar toch het was een vreselijke goede speler.
     
  18. fisher

    fisher Freestyler

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo hé das best kut eigenlijk. Maar hoe is dit gedaan dan? Niet op de huidige Fifa Stand!? Ik zie het al helemaal gebeuren, NL in de poule bij Frankrijk, Griekenland en Noorwegen...damn..
     
  20. fisher

    fisher Freestyler

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kijken naar resultaten van de afgelopen kwalificaties.
    En dan zit Nederland nog goed.
    van de laatste 3 heeft Nederland een 3e een 2e plaats en voor euro2000 hoefde ze niet te spelen
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina