1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Als ze niet kwalificeren dan.... ******** ****** **** **** ***** *****

    *taalgebruik verboden door de overheid.
     
  2. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Komen ze bij Frankrijk in de poule als ze zich kwalificeren? mmhh....lastig, maar op het wk bakte ze er ook niks van. Ik denk dat ze best ver zullen komen
     
  3. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanmiddag was ik op bezoek bij familie en we kwamen op het plan om maar eens naar de wedstrijd Bennekom-DOVO te gaan. Op zich een leuk affiche, zeker omdat het toch wel een beetje een derby is. DOVO heeft een aantal sterke spelers als Levant, Lee en Holwijn gehaald naast Richard Beekink die daar al zat. Bennekom staat nder leiding van John vd Brom en heeft een speler als Arno Splinter rondlopen die het spel bepaald. Peter van Vossen loopt daar ook rond maar die was er vandaag niet bij.

    Wat volgde was een hele spannende pot voetbal! Bennekom kwam na 2 minuten al op voorsprong, maar al gauw werd duidelijk dat DOVO over meer kwaliteit beschikte en zij speelden het voetbal dan ook veel verzorgder. Eerst was het een hele balvaste en vaardige vd Meijden die gelijkmaakte en daarna een weergaloze actie van Jermaine Levant. Hij had er eerder al een paar gemaakt, maar deze jongen is echt te goed gewoon! Snelheid, hoge actieradius en zeker in dit geval een vlammend schot. Ik geloof dat hij het laatst speelde bij Stormvogels/Telstar en dat niveau verdient hij zeker. Maar goed, in de hoofdklasse B verdient hij misschien nog wel meer! Zwakke punt aan de kant van Dovo was de linksback.

    Tijdens de wedstrijd begon de scheidsrechter steeds meer zijn eigen show te spelen en dat kwam het spel niet ten goede. Een aantal grove overtredingen (hoofdzakelijk op Levant die niet anders te stoppen is) werden ongestraft gelaten, terwijl hij Richard Beekink van het veld stuurde en nog altijd weet niemand van de meer dan 1000 supporters op het park wat er gebeurde. Toch kon DOVO na een fout in de rommelige verdediging van Bennekom op 1-3 komen, een intikkertje. De meegereisde supporters uit Veenendaal waren al luidruchtig (met gezang en vuurwerk) maar nu was het helemaal te gek. De rood-witten ontploften! Gerechtigheid van de falende scheids die er dan ook goed van langs kreeg door het publiek. Toch kwam Bennekom terug in de wedstrijd met een knappe goal en alles bleef spannend! Toen werd een man van Bennekom eraf gestuurd voor natrappen en was het weer 10-10. DOVO toonde dat zij vandaag vele malen sterker waren en na een aantal opgelegde kansen in de slotfase werd het uiteindelijk zelfs 2-4 door een goal van ik meen Levant weer. Ik stond trouwens naast Ronald Spelbos en een paar geldschieters van DOVO, die hebben veel banden en voelen echt mee met de club!

    Al met al een schitterende wedstrijd en dat voor maar 4 euro! Ik heb de afgelopen jaren wel vaker wedstrijden in de hoofdklasse bekeken, hoofdzakelijk DOVO of Urk, en elke keer weer is het genieten. Spelers die er vol voor gaan en publiek dat tot de laatste seconde meeleeft. En dat allemaal op een meter of twee van het veld. Ik raad iedereen aan eens te gaan kijken bij een leuke wedstrijd van IJsselmeervogels, DOVO, Huizen of welke goede club er ook in jouw buurt speelt! Volgende week een andere derby, naast DOVO-GVVV toch wel een van de mooisten: Spakenburg-IJsselmeervogels!
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou zeg.. geen liefhebbers van het hogere amateurvoetbal? :cool:
     
  5. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik niet echt nee, hoewel ik zelf 2e klasse zondag speel.

    Toevallig ken ik wel een aantal jongere spelers van Bennekom die vroeger bij Bennekom hebben gespeeld: Rudin Wasim en Michael van Loenen, Jacco Meurs. Ik heb nog een aantal jaar met hen in een regioselectie gespeeld. Ik ben zelf 21 jaar oud en zij zijn ook 20 of 21.

    Ik weet echter niet zeker of ze nog steeds bij Bennekom spelen. Ik weet dat er een paar bij de jeugd van Vitesse hebben gezeten maar na een aantal jaar weer terug zijn gegaan. Maar ik weet ook weer dat er bij Bennekom nu een boel oud-prof voetballers spelen, dus het zou me niks verbazen als die jonge(re) spelers niet (meer) in Bennekom 1 spelen...

    Weet jij daar toevallig iets van Gerbo, hoewel je niet in de buurt van Bennekom woont?
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    En ik zie net op de site van VV Bennekom (http://www.vvbennekom.nl) dat Michael van Loenen en Jacco Meurs in ieder geval nog in de selectie van Bennekom 1 zitten... :)
     
  7. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Die eerste twee weet ik niet, maar Jacco Meurs viel in in de tweede helft! Nog voordat hij een bal had geraakt maakte hij al een schofterige overtreding op Levant :) Hij kreeg geel maar had net zo goed rood kunnen krijgen! Ik weet eigenlijk verder niets van die ploeg behalve de namen, maar deze kon ik me wel herinneren omdat hij zo snel geel kreeg :) gebeurde ook voor mijn neus. Leuk is dat :) bij welke club speel je zelf?
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Die van Meegdenburg bij Bennekom in de spits, das wel een handige speler :) Denk eigenlijk dat je aan zo'n speler nog meer hebt dan aan de wat gelouterde Richard Beekink. maar Meegdenburg loopt dan ook al een tijdje mee.
     
  9. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Feyenoord heeft het toch beter gedaan dan ik had verwacht, knappe prestatie van ze :cool:.
    Utrecht - AZ 0-3 na 4 minuten, mijn god hoe krijgen ze dat voor elkaar :eek:!
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is Utrecht 2 jaar geleden ook al is gelukt om thuis binnen 5 minuten met 0-3 achter te komen tegen NEC. Dat was erg zuur voor Utrecht, want ze waren aan een indrukwekkende reeks bezig, ze hadden al 21 wedstrijden oprij niet meer verloren in eigen huis. Ze verloren toen zelfs nog met 1-4.

    Trouwens, op dit moment krijgt NEC een pakslaag van _O_NAC Breda_O_, het staat al 0-3 voor NAC Breda_O_ :cool:
     
  11. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen,
    gister avond was de topper Ac Milan-Club Brugge
    en ja brugge stunt tegen de winnaar van de cl van verleden jaar: 0-1 , door een schitterend goal van Mendosa.
    ik had Ac Milan toch wel sterker verw8.
    maar de commentator zei dat dit nieuws zelf tot Rusland gaat.
    wel goed voor een Belgische Ploeg in de champions leauge.
    anderlecht geeft ook al zijn match gewonnen met 1-0 tegen celtic.
    dus de Belgen doen het niet slecht in de CL.
    wat vinden jullie hiervan?
    tjah, is wel nederlands forum maar ja.
    en brugge zit in de groep van Ajax en kheb al opgemerkt dat er hier veel supporters zijn van Ajax.
    bey
    Tompy
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  12. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn als Ajax en Brugge door zouden gaan naar de volgende ronde, ook al schat ik AC Milan toch wel te sterk om zich door deze poule te laten verassen. Wel verassend dat Brugge de lastigste wedstrijd (Milan uit) wint, maar wel met veel geluk, niet omdat ze nu zo spetterend speelden. Ajax deed dat overigens ook niet.
     
  13. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Zlaaaaaaaatan Zlaaaaaaatan, 1 moment en de 3 punten zijn binnen =)
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    IK ga zaterdag 1 november naar Ajax, vak 406 vrij bovenaan.
    Gaan er nog meer mensen? Tegen AZ moeten ze op die datum.
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een stilte in deze thread.:D :D ;)

    Ik kijk er nu al naar uit om straks op Studio Sport die ordinaire hakpartij te bekijken. Ben benieuwd of de KNVB nu ook iedereen op televisiebeelden gaan straffen en iedereen drie wedstrijden gaat schorsen (om maar te beginnen met v/d Vaart).
     
  16. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky feyenoord heeft het weer voor mekaar :ver in blessuretijd de 2-1 maken.... as usual
     
  17. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een crimineel zeg die Zlatan... speelt Hofland weer eens in het eerste, meteen een hersenschudding.
     
  18. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe dan hebtie ook wat=)
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben je gek in je hoofd ofzo? Willem II heeft ½ kans gehad en die ging er in. Dat is pas lucky. Dat Feyenoord pas in blessuretijd de winnende maakt heeft niets met Luck te maken. Dat had met de lompheid van Willem II te maken. Die hadden het nooit meer weg mogen geven.

    En Zlatan is een goede voetballer (schitterend schot op de lat) maar die gozer heeft nu al zo vaak met z'n ellebogen lopen wapperen, dat is echt niet normaal gewoon.
     
  20. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    gek in me hoofd?
    Ja dat zeker...
    Ik maakte maar een grapje man. kijken wie er hapt, nou jij hapt dus hahaha:)
    Ik heb die wedstrijd ook wel gezien hoor, en willem 2 heeft idd 1 kans gehad.
    Maarre... beetje pesten mag toch?
    Das beter dan mekaar de hersens in slaan wat tegenwoordig zeer "normaal" is in allerlei stadions...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina