1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk, doe ik ook weleens...;)
    Nou, zo normaal is dat volgens mij niet meer. Het is wel normaal om als een stelletje hersenlozen je eigen spelers uit te fluiten.
     
  2. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    good memory;)

    Over dat uitfluiten gebeurt overal, ook bij feyenoord
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Crimineel, jezus wat een opmerking...

    Zlatan deed helemaal niks, hij is 1.92, logisch dat je zo'n beweging maakt als je in in de lucht kopt, KIJK FF OP NED2...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  4. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Van Bommel moeten ze aanpakken, wat een schoft is die gozer. En dan nog rustig in een interview zeggen dat hij vd vaart "opving". Hij sloeg hem vol in zn gezicht!
     
  5. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    IDD !

    SCHORSEN VOOR 3 DUELS!
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    En we staan nog steeds bovenaan. :) !!!
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    IDD, tuurlijk vang je iemand op met je armen, maar dat doe je niet ter hoogte van iemands gezicht. Dat met Zlatan en eerder Vennegoor was niets mis mee. Dat waren geen bewuste meppen in iemands gezicht.
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    vennegoor en zlatan hebben gewoon het nadeel van een groot lijf.
    Ik spreek ervaring dat het moeilijker is om je armen te controleren tijdens het springen e.d.
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, maar over v Bommel zijn we het allemaal met elkaar eens geloof ik =)
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, toen Ajax een poos geleden in de CL een bal tegen iemands hand schoot in het strafschop gebied was het een pingel. Terecht zegt iedereen, dan moet ie z'n handen maar bij zich houden.

    Dat is precies hetzelfde met al Zlatan gisteren. En natuurlijk kan je zeggen "hij moet hoog springen", maar net als in het voorbeeld van het strafschopgebied moet hij ook z'n armen bij zich houden. Want het is niet voor niks dat hij elk kopduel wint, hij leunt bij iedereen op de schouders.

    Maar ja, aanvallers komen wel vaker weg met vieze overtredingen. Vennegoor kwam als een debiel in op de keeper. De keeper hoort beschermd te worden dus minimaal geel. Van Bommel had ook rood mogen krijgen, maar hij komt overal mee weg.

    Toch geef ik van Bommel wel gedeeltelijk gelijk over wat hij zei na de wedstrijd. Als we zo'n wedstrijd zien in Engeland is het fantastisch die strijd. Hier is het gelijk een gebrek aan respect.
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeeez het zal ons een keertje mee zitten met die Amstel Cup... Mogen we eindelijk later instromen, moeten we meteen naar die f*ckin Arena... :mad: NAC speelt dus echt NOOIT een thuiswedstrijd voor de beker... corrupt zooitje!
     
  12. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ach... fc utrecht won toch met 4-1 van feyenoord in de kuip vorig jaar?
    En nog niet eens zo lang geleden heeft nac nog in de arena gewonnen met 1-3 dacht ik?
    pijnlijke nederlaag.. maar ik gun het ze wel..
    Vriend van mij is ook voor nac, die lachte zich rot..
     
  13. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, twee jaar terug, en vorig jaar werd t 2-2 na een 0-2 voorsprong.... dus geheel kansloos zijn we niet. Maar toch, de supporters hadden gehoopt eindelijk eens wat te kunnen vieren in de beker, en dan loot je gelijk zon wedstrijd. Had liever Hoek, Heracles of Sparta gehad :p
     
  14. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo het is stil in de voetbaldraad!!
    Ik dacht laat ik em es naar boven schoppen en laten we een leuk onderwerp aansnijden..

    Volgende week AJAX-FEYENOORD.
    Wat verwachten jullie ervan?
     
  15. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Ajax dat makkelijk gaat winnen. Gewoon een veel betere ploeg.
     
  16. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Advocaat opvolger van Van Marwijk?
     
  17. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit moet een eitje voor ajax worden, aangezien ze veel meer talent hebben. Maar er zijn ook heel wat geblesseerden en in zulke wedstrijden kan er altijd van alles gebeuren. Thuis spelen is ook een voordeel dus: 3-1
     
  18. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit zijn altijd van die lastige wedstrijden om te voorspellen. Normaliter zou je ervan uit mogen gaan dat Ajax Feyenoord oprolt.... maar ja, daarzou juist het gevaar kunnen liggen. Ik gok op een gelijkspel...
     
  19. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, PSV laat Monaco één keer komen en: 1-0
     
  20. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Die scheids is gek8) . Een gele kaart voor het te snel nemen van een vrije trap, hoe verzin je het:eek: .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina