1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou ok... er zijn twee clubs...







    Ajax 1 en Ajax 2 :cool:
     
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Gefeliciteerd, het was weer een cadeautje...

    Wanneer wordt BvM nou ontslagen???????
     
  4. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoera 2-0
    de kakkerlakken zijn weer verslagen :D
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb niets gezien maar ik hoorde dat vdVaart met een hakje scoorde :) In de vierde minuut!
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ja klopt maar was grotendeels mazzel, maar nog steeds wel een mooi doelpunt.
    Ik moest trouwens echt hard lachen toen van Persie (?) Ono in zijn maag schoot 8), best lomp.
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Wel mooie actie van Lobont dat ie Ono weer oplapte. En dat die rat van een van persie pas zn excuses aanbood toen Ono knock out weg werd gedragen.
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hm, waarom hoor ik niemand nu over het feit dat Utrecht met een zwaar gehandicapt team toch Roda aftroeft? 10 man ziek, en dan nog winnen, zwaar respect voor deze prestatie.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Omdat het gros voor top-3 clubs is denk ik, ik was in ieder geval zeker onder de indruk gisteren. Leitoe maakte een prachtige goal, en showde in ieder geval lef, Ricky Kruijs wordt een topper, en altijd leuk dat mensen als Alisic en Van Steensel hun debuut mochten maken.

    Opmerkelijkste moment : Shew-A-Tjon die 2 man het bos in stuurt in het strafschopgebied van de tegenstander :)

    ''Utereg 2 Olee Olee''
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe krijgen ze het voor elkaar, weer bij Tjechie in de poule. Ditmaal gaat het over de kwalificatiepoule voor het wk 2006 in Duitsland. Nederland heeft best lastig geloot.

    Group 1
    Czech Republic
    Netherlands
    Romania
    Finland
    Macedonia FYR
    Armenia
    Andorra
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat deze loting best mee valt, de enige twee die nog lastig zouden kunnen zijn zijn Romenie en Tjechie. Maar als Nederland geen gekke dingen doet moeten ze zich makkelijk kunnen kwalificeren. Maarja....Nederland wil nog wel eens gekke dingen doen:cool: .
     
  12. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanprestatie, sportief verlies, gezichtsverlies...
    PSV'ers, Feyenoorders en alles wat anti is gefeli, je mag ons van harte uitlachen...
     
  13. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik voel een koppijn opkomen die zijn weerga niet kent. Het zuur uit mijn maag zit tot mijn strot. Ik heb nog nooit zoiets on-Ajaxs gezien, wat een ongelooflijk ongelovelijke wedstrijd, het sloeg werkelijk helemaal 23 keer nergens op. Kansen, foute passes, open kans Zlatan... En volgend jaar zijn ze allemaal weg. Is dat nou het lot van een opleidingsclub?
     
  14. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.:+ :D
    Het voordeel is wel dat Ajax zich alleen maar moet gaan focussen op de competitie en dat PSV vrolijk de UEFA cup gaat spelen (als het niet de CL is).

    Ik gok er toch een beetje op dat Ajax dit jaar kampioen wordt; Kezman weg, Van Bommel weg...............:'-(
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nooit erg vind als Ajax verliest, maar om je nou uit te lachen is zwak... Zeker omdat je dan elke week wel om Feyenoordkan lachen.:D
     
  16. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is pijnlijk om te constateren, maar het was ten eerste een terechte nederlaag, ten tweede een zeer slechte wedstrijd van onze kant (het leek werkelijk nergens op), en ten derde tja...
    we zijn uitgeschakeld, geen uefa cup ook niet, niks meer.
    Ik vraag me dan af hoe dat komt, want zo'n slecht elftal hadden we dacht ik ook niet..
    Maar ja van Brugge verliezen, sorry hoor maar dat vind ik een flutelftal, ok ze winnen van Milan in San siro, dat kan gebeuren, maar het is werkelijk een elftal van niks.
    En daar verliezen wij dan van, dat zegt dus genoeg over ons..

    En inderdaad, volgend jaar zijn ze allemaal weg, vd Vaart, Zlatan, Maxwell, Trabelsi, misschien niet allemaal, maar wel een aantal.En bij Psv zal ongetwijfeld hetzelfde gebeuren met oa Kezman en v bommel, dus dan krijgt iedereen wat Feyenoord nu heeft.
    Maar goed, ik weet nog een uitschakeling van haast 10 jaar geleden die nog veel erger was..
    Parma uit verloren met 2-0
    En in diezelfde week verloren van NEC met 3-2 (thuis in de meer) en van Feyenoord verloren met 2-1, dat was nog es een dramatische uitschakeling, daar is dit niks bij..
    Toen een jaar later wonnen we wel de Chamions League :D
    Dus wie weet volgend jaar :D
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Met pijn in mijn hart moet ik toch constateren dat Ajax compleet terecht eruit ligt, en dat geld ook voor het niet halen van de Uefa cup. Logisch bekeken hebben we 1 goede wedstrijd gespeelt in de CL (Brugge thuis), 1 keer geluk gehad (Celta thuis), 1 keer pech gehad (Milan uit) 3 x keer volkomen terecht verloren. En dan hoor je er ook niet meer bij te zijn.

    Ik vrees wel dat het niet lang meer duurt voordat alleen de kampioen nog in de CL mag uitkomen door al deze slechte resultaten...
     
  18. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik vond ajax heel erg zwak.
    ze hebben nog geluk gehad dat ze penalty gekregen hebben.
    brugge is natuurlijk geen z"n top ploeg maar ik vind die derde plaats toch wel verdiend.
    nu eens kijken naar: Bayern Munich-Anderlecht |:-
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ondanks het slechte spel in de laatste wedstrijd kan je het ook zo bekijken: Ajax is qua onderling resultaat bovengeschikt aan zowel Celta de Vigo als Club Brugge. Als je naar onderling resultaat kijkt staat Ajax tweede. Helaas winnen die anderen wel punten bij Milan.
     
  20. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging allemaal zo goed met PSV.
    Maar PSV is wel de betere.:+
    Ik zie er niet meer 2 in gaan, dan moeten er wonderen gebeuren.:'-(

    *EDIT*: Na de vrije trap van Deportivo was PSV dood.........
    Nu maar hopen dat ze in de UEFA cup erg ver gaan komen.
    *Luistert nog eens naar 'simply the best':+
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina