[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    :mad: het zal ons hugotver een keer meezitten in die k*tbeker.... Knikker je met veel pijn en moeite Ajax uit de beker (uit natuurlijk), loot je de volgende ronde weer uit, en nu tegen de kampioen van Nederland. Zal me nix verbazen dat mocht NAC ook dit overleven, dat ze dan naar de Kuip moeten afreizen om ook nog ff de derde topclub uit de beker te gooien....

    Nee, dan dat Utrecht.... eerst thuis tegen rkc, en nu Heracles!!! Zal wel Sparta thuis worden, he! Die volgende ronde.... :mad:
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja een van jullie spelers heeft de loting verricht. :D
     
  3. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    één van ons? Volgens mij wordt die gast nog altijd door Ajax betaald hoor! Wel ironisch trouwens dat ie zich alleen maar inspant tegen zn eigen club... de rest van t seizoen zie je m niet...
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Gaat om het idee.;) SBS heeft gister de voetbalavond trouwens wel mooi verkloot, hele week maken ze reclame voor Ajax-Nac en dan zenden ze het niet uit.:mad: Kan me best voorstellen dat ze voor feyenoord kiezen, maar ga dan niet de hele tijd reclame ziten maken voor Ajax-Nac. Nee hoor, we zien eerst de eerste helft van Feyenoord, dan 10 minuten reclame, 30 sec Ajax-Nac en dan weer 10 minuten reclame. En dan gaan ze weer verder met Feyenoord. En als ze dan gewoon kiezen voor 1 wedstrijd en niet constant dat geschakel, is voor de Feyenoord-fans ook vervelend.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hadden we je een paar jaar geleden ook wel kunnen vertellen, heeft ooit es 1 goede wedstrijd gespeeld voor Sparta (in de Kuip met 1-2 gewonnen van Feyenoord).

    Maar over de beker denk dat Sparta niet echt mag klagen met een thuiswedstrijd tegen NEC, je kunt het zwaarder treffen, zoals PSV uit ( he Chandler, succes!! )
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Utrecht heeft ook zware etgenstanders vorig jaar en het jaar daarvoor gehad, EN ZE OVERWONNEN!!! :p
    Als Nac gewoon er vol in gaat, moet het ze lukken, gun het die gasten echt. (ook beter voor utrecht trouwens ;))
     
  7. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was idd weer te BELACHELIJK voor woorden, deze actie van flutzender nr 1. Gelukkig hebben we Bas Ticheler van Langs de Lijn nog, want anders konden we helemaal nix meekrijgen van Ajax-NAC... Ongelovelijk zeg wat een naaiers.... Vooral toen ze na 30 sec weer de reclame ingingen!!! |:-

    We zongen het in ons toto jaartje al, en nu is t zeker weer op zn plaats: Scheit aan SBS, olé olé!!!
     
  8. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ehm?? rijtje Utrecht vorig jaar: De graafschap, Excelsior, PSV (THUIS!!!) en hup in de finale....
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    en in de finale feyenoord, toen ze nog goed waren...
    En 2 jaar terug in de bekerfinale tegen ajax, ook gewonnen, alleen genaaid door die grensrechter...
     
  10. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer alleen dat Utreg het Europees niveau zo vreselijk laat liggen.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Och, alsof PSV/Ajax/Feyenoord van het huidige Auxerre zou winnen... d8 het niet !
     
  12. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, laat me niet lachen.
    Als je ziet hoe PSV het tegen Deportivo heeft gedaan...........
     
  13. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    NAC maakt misschien wel een kans (ik moet wel reël blijven).
    Maar ik denk toch dat het PSV wordt die dit jaar de Amstelcup gaat winnen!!! Allemaal makkelijke tegenstanders over; ajax eruit, feyenoord eruit._O_
     
  14. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm volgens mij zit Feyenoord er nog in hoor, en onderschat Sparta niet want die zijn in Bloedvorm moenteel. Ik hoop op een herhaling van 1996 : Sparta - PSV met 25.00 spartanen op de tribunes!!
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Auxerre >>> Depor

    En 2 knock-out wedstrijden zijn anders als 2 CL-wedstrijden vriend
     
  16. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    idd...maar wel jammer dat die hele amstel cup alleen maar boeiend is voor de kleine ploegen.
    Als PSV gewoon lekker door voetbalt doet het echt niet veel onder al dat gespuis wat in de uefa cup voetbalt. Ik verwacht daar dus veel meer aan. Het is echt alleen maar voor de cv van guus boeiend of die amstel cup naar eindhoven gaat.

    HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!! (blijft leuk....sorry ajaxieden ik weet dat jullie het al moeilijk hebben....het komt vast nog weleens goed...mischien worden jullie nog 2e in de competitie)
     
  17. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze elke keer zo zwaar loten dan gaat niet de Amstel Cup winnen. NAC heeft de meeste pech die je maar kunt hebben. Altijd een zware loting:

    UEFA Cup
    Newcastle - NAC Breda 5-0 :mad:
    NAC Breda - Newcastle 0-1 :mad:

    Beker:
    Ajax - NAC Breda 0-1 :cool:
    PSV - NAC Breda -

    En als NAC van PSV wint zullen we zeker tegen Feyenood moeten en dan is het helemaal compleet.

    Gelukkig is Babos er weer bij tegen PSV, nog altijd door velen de beste keeper uit de eredivisie gevonden worden.
     
  18. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf Babos de beste keeper.. en ik denk niet zo gauw dat NAC van psv wint.. psv is in topvorm
     
  19. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe... meters meters meters buitenspel}:]
     
  20. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh jee, PSV is in topvorm... vandaar die wereldpot tegen Willem II! Jeez wat een saaie wedstrijd zeg... of bedoel je het sprankelende optreden tegen RBC? Als dit PSV in topvorm is, hoeven we weinig zorgen te maken!!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina